Mode & Beauty alle pijlers

‘Lekker in een potje’ deodorant

02-04-2021 11:24 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kent dit? Ik kwam net een reclame tegen. Ik ben erg zoekende naar een goede deo.
Ik zweet veel en stink. Vind ikzelf dan.
Houd deze deo de zweetgeur een dag weg?
Ik begrijp dat zweten ansich niet weg gaat en dat dat ook wel gewoon gezond is.
Alle reacties Link kopieren
https://www.newscientist.nl/nieuws/stin ... -oplossen/
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
02-04-2021 14:15
Ik heb ook een tijd baking soda met kokosolie gemengd. Werkte erg goed.
Baking soda heeft een veel hogere PH-waarde dan de menselijke huid en kan daardoor flinke huidirritatie veroorzaken.
Alle reacties Link kopieren
Nummer*Zoveel schreef:
02-04-2021 18:53
Baking soda heeft een veel hogere PH-waarde dan de menselijke huid en kan daardoor flinke huidirritatie veroorzaken.

Jee, ik schrik van het feit dat mensen er zo'n last van krijgen, ehb dus gewoon geluk dat ik het al een jaar zonder klachten gebruik. Dan misschien toch maar een homemade deodorant maken zodat het wat minder 'puur' op mijn huid gaat.
Alle reacties Link kopieren
Minto schreef:
02-04-2021 12:59


De enige deo die bij mij werkt is Nuud (nuudcare.com).
Geen kunstmatige geur, geen aluminium, geen chemische troep. Milieuvriendelijk verpakt.

Met deze code krijg je 10% korting:
NUUD_LOVES_TWINSTHATTRAVEL
Deze code werkt bij mij niet
Alle reacties Link kopieren
Ik vond lekker in een potje wel oké, maar de blauwe ech5 een stuk minder goed werken dan geel, roze en oranje.
Nu heb ik happysoaps deo, de lavendel en sinaasappel vind ik fijn (en roots stinkt naar iets wat erg oud en ongewassen is).

Gewoon proberen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
.
anoniem_400865 wijzigde dit bericht op 06-07-2021 13:20
99.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Nuud is inderdaad niet goedkoop maar je doet er enorm lang mee, ik gebruik 2 a 3 tubes per jaar en het helpt echt heel erg goed.
Ik zou het echt overwegen!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Loveli beter werken dan lekker, de komkommergeur is heel fris. Duurde wel even voor het werkte, een paar weken. De blauwe lekker vind ik dan wel weer fijn pepermuntig ruiken, dat wel. Je doet er heel lang mee en bent dus ook niet duurder uit dan met een gewone deo spray op jaarbasis. Zeker niet als je op de aanbiedingen let.
Alle reacties Link kopieren
MevrouwTomatensoep schreef:
02-04-2021 12:05
Wij gebruiken ze sinds een tijdje. Vriend is erg enthousiast, ik vind ze ook lekker ruiken maar ben er mega allergisch voor helaas :(
Ik had de lavendel variant en vond hem ook heel lekker ruiken maar ik kreeg er ook vreselijke jeukende uitslag van onder mijn oksels....
Nu gebruik ik de nieuwe deo van Dove (Naturals heet het geloof ik) en dan de gember variant. Dat vinden mijn oksels wel fijn en die geur is ook heel erg lekker!
Edit: hij heet Dove Powered By Plants.
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Alle reacties Link kopieren
Minto schreef:
02-04-2021 22:22
nuudcare.com
Selecteer het starterpack (€12,95) of het smarterpack (€24,95)
Button 'Add to cart'
Button 'Check out'
Vakje ´Discount code´, invullen: NUUD_LOVES_TWINSTHATTRAVEL
Button 'Apply'

De korting gaat er nu vanaf.

Lukt het zo wel?
Bedankt maar helaas krijg ik steeds de melding dat t niet gaat. Heb t nu zo besteld.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven