Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Mode & Beauty
Welkom op de pijler Mode en Beauty. Op deze overzichtspagina vind je alles dat te maken heeft met kleding en uiterlijke verzorging.

Wat combineert mooi met deze broek? Wat trek ik aan naar een gezellig feest zoals een verjaardag, babyshower of bruiloft? Wat voor kleding draag ik naar een begrafenis? Kom hier ook voor alle tips en tricks over make-up. Praat mee en geef je mening over al deze onderwerpen en meer.

Leuke hippe coole vette betaalbare joggingbroek gezocht

24-04-2013 23:37 47 berichten
Link kopieren Quote
De laatste tijd wil ik alleen nog maar jogging aan... ik hoef niet uit te leggen waarom.

Nu was ik op zoek naar een nieuwe. Ik vond deze met die kruisjes wel heel vet alleen belachelijk duur. Zijn er goedkope joggings met zo'n leuke print te krijgen? Ik heb online gezocht (H&M, Zara, Sting, Zalando, Omoda) maar kan niks vinden. Zijn er misschien in Arnhem winkels die die dingen verkopen?

http://img.photobucket.com/albums/v45/ahaupariss/sweatpantscross_zpsc2b52857.jpg
Link kopieren Quote
Y?
Link kopieren Quote
Warum?
Link kopieren Quote
Snapputookniet.

Verfrissend ook, zo'n vriendelijke TO...
Link kopieren Quote
Ik denk dat het is omdat ze zo makkelijk uit haar panty schiet.
Link kopieren Quote
tijdelijkenick1 schreef op 25 april 2013 @ 00:30:

[...]

Geweldige insteek. Daarmee ga je nog ver komen in het leven.....
Haha en dat kun jij weten.
Link kopieren Quote
Het goede van het verhaal is dat jullie het ook niet hoeven te snappen :D
Link kopieren Quote
Ik voel een populair off-topic topicje opkomen :P
Link kopieren Quote
Oooh had dat meteen gezegd. Zit ik me de hele tijd af te vragen wat nou het goede van dit verhaal is.
Link kopieren Quote
Murdoch schreef op 25 april 2013 @ 00:54:

Oooh had dat meteen gezegd. Zit ik me de hele tijd af te vragen wat nou het goede van dit verhaal is.
Dat dus ;)
Link kopieren Quote
Niemand meer om even lekker tegen terug te schoppen?
Link kopieren Quote
http://www.lookinggoodtoday.com/dames-kleding/broeken-dames

Meeste zijn leggings, maar wel met print, op pagina 2 ook cross print! En heel betaalbaar :-)
Link kopieren Quote
Er zijn géén leuke jogging broeken ... Daar loop je toch niet mee buiten als kleding ? Dat draag je bij sport of bankhangnavondje ..

En zeker niet van die lelijke ....
Link kopieren Quote
poldervrouw schreef op 25 april 2013 @ 08:22:

Er zijn géén leuke jogging broeken ... Daar loop je toch niet mee buiten als kleding ? Dat draag je bij sport of bankhangnavondje ..

En zeker niet van die lelijke ....
Bedankt voor je tip ;)
Link kopieren Quote
add_tje schreef op 25 april 2013 @ 07:36:

http://www.lookinggoodtoday.com/dames-kleding/broeken-dames

Meeste zijn leggings, maar wel met print, op pagina 2 ook cross print! En heel betaalbaar :-)
Hey leuk! Tnx!
Link kopieren Quote
Graag gedaan ;-)
Link kopieren Quote
Vraag me wel nog steeds af waarom je alleen maar joggingbroeken wil dragen...

Wil je het niet uitleggen of mis ik iets en is het zo vanzefsprekend dat je het niet HOEFT uit te leggen?
Home is where your wifi connects automatically.
Link kopieren Quote
Welpie schreef op 25 april 2013 @ 10:29:

Vraag me wel nog steeds af waarom je alleen maar joggingbroeken wil dragen...

Wil je het niet uitleggen of mis ik iets en is het zo vanzefsprekend dat je het niet HOEFT uit te leggen?

Ze wil een topic over leuke joggingbroeken en niet over het waarom ze alleen joggingbroeken draagt.

Ze vindt dat ze niet hoeft uit te leggen waarom ze alleen joggingbroeken draagt, omdat dat niet het onderwerp is.
Link kopieren Quote
Ze wil een topic over leuke joggingbroeken en niet over het waarom ze alleen joggingbroeken draagt.

Een leuke joggingbroek, dat is net zoiets als een langwerpige appel of een vierkante aardbei. Die bestaan dus niet.

Als het om goedkope joggingbroeken gaat dan kun je op de markt terecht en in winkels zoals ze Action. Onze Poolse medemensen kopen ze daar ook.
Link kopieren Quote
noreservations schreef op 25 april 2013 @ 10:36:

[...]

Ze vindt dat ze niet hoeft uit te leggen waarom ze alleen joggingbroeken draagt, omdat dat niet het onderwerp is.
Amen :)
Link kopieren Quote
wittegeit schreef op 25 april 2013 @ 11:10:

[...]

Een leuke joggingbroek, dat is net zoiets als een langwerpige appel of een vierkante aardbei. Die bestaan dus niet.

Als het om goedkope joggingbroeken gaat dan kun je op de markt terecht en in winkels zoals ze Action. Onze Poolse medemensen kopen ze daar ook.
Hahaha amusant deze reacties. Dus je maakt een opmerking over Poolse mensen. Waarom, om te bitchen oid?
Link kopieren Quote
Die broek van Enn met die cijfers lijken me best leuk voor sporten of avondje bankhangen :)

*jaja, stenig me maar voor mijn wansmaak*
Some flies are too awesome for the wall
Link kopieren Quote
femselien schreef op 25 april 2013 @ 11:47:

Die broek van Enn met die cijfers lijken me best leuk voor sporten of avondje bankhangen :)

*jaja, stenig me maar voor mijn wansmaak*
Lol. Welke wansmaak? ;)

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven