Mode & Beauty alle pijlers

Lyocell en katoen, krimpt, loopt uit?

25-06-2022 14:44 7 berichten
Heeft iemand ervaring met een mix van Lyocell en katoen? Ik wil weten of die uitloopt tijdens het dragen en krimpt bij het wassen want ik weet niet welke maat ik zal houden qua broek:

Maat 34: kost wat meer moeite om over m'n heupen te krijgen en zit wat meer aangesloten overal, maar niet te strak, met name aan de bovenbenen.
Maat 36: gaat makkelijker over de heupen en zit overal wat losser.

Het gaat om deze broek: https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/cloc ... -2173876/2

Heb normaal maat 36/38 qua broeken en deze valt wat ruimer. Ik neig naar 36 want het is wel een echte zomerbroek maar als het uitloopt tijdens het dragen zoals linnen dan kan ik beter voor de 34 gaan.
Maat 36 nemen.

Het model hoort niet heel strak.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het is een beetje een joggingbroekmodel, zit denk ik mooier én lekkerder als hij wat losser zit. 36 dus lijkt mij.
Ik zou ook voor 36 gaan. Het is een ruimvallend model broek.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zou ook voor 36 gaan..
ach.. ik doe ook maar wat..
Ik hou van strak, dus dan zou ik voor 34 gaan. Dit model hoort niet strak, maar juist losvallend. De broek zal nooit afzakken vanwege dat koord om je middel. In dit model broek zou ik nav jouw omschrijving maat 36 nemen.
Ik heb dit soort broeken en die zijn echt leuk en fijn als ze wat wijder zitten.
Ja dat vind ik altijd een lastige. Ik houd niet van te strak maar te los vind ik ook niks. Daarom twijfelde ik maar ik ga toch de 36 houden. Kan niet echt vinden dat het gaat uitlopen tijdens het dragen dus dan zal het wel meevallen.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven