Mode & Beauty alle pijlers

Milennials en Skinny jeans

07-04-2021 21:26 400 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag bereikte mij het nieuws dat generatie Z de Skinny jeans en de zijscheiding van milennials helemaal uit vinden. Nou daar zit ik dan met mijn zijscheiding en strakke super Skinny jeans.
Ik had al zoiets in de gaten dat ruime kleding weer hip is, maar nu komt mijn vraag:
Als je casual chique gekleed naar je werk wil, wat draag je dan in plaats van een Skinny jeans? Je kan toch niet in zo'n slobberbroek of broek met wijde pijpen naar je kantoorbaan?
- Fight for your right to party -
Lady_Day schreef:
09-04-2021 12:04
Ik heb geen idee wie Julia Mekkes is maar op de foto's ziet ze er toch niet ordinair uit?
Ik zag ook niks geks.
Alle reacties Link kopieren
Palmbomen-zijn-cool schreef:
09-04-2021 11:47


Ik vind haar zo ordinair! Misschien komt dat door haal relaaasie met die van Roelvink. Maar die vrouw zit ontzettend in mijn allergie.

Die relatie is al een hele tijd uit en inmiddels heeft ze ook al paar maanden een nieuwe vriend. Ik vind haar helemaal niet ordinair en juist een van de leukere influencers omdat ze al een baan heeft ook. Maar goed ieder z'n ding.
Alle reacties Link kopieren
Het Vivaforum anno 2045:

Ene Woke2000 opent een topic op deze pijler met als titel:
"wortelbroeken, dadsneakers en alle andere modeblunders uit de jaren 20".

Al snel reageert "BinairmomvanAns"

" jaaaaa weet je nog hoe wij erbij liepen in die tijd, en die afschuwelijke sneakers, die had ik ook nog, geen gezicht" ze schijnen weer hip te zijn hoorde ik van mijn dochter vandaag, Ik zal straks eens op zolder kijken. Nou gelukkig zijn er ook nog skinny jeans en enkellaarsjes te koop voor vrouwen van onze leeftijd"
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Daveotion schreef:
09-04-2021 10:26
Klopt, sneakers zijn er al veel langer [..]
Flatteert totaal niet. Maar nu vindt iedereen het leuk en wordt het als staple item gezien.
Ik vind het bij mezelf wel heel erg leuk staan.
Maar het ligt er wel aan welke sneakers. Mijn Nike AF1 draag ik er niet onder, mijn low converse platforms draag ik juist veel onder jurkjes. Ik krijg er slanke enkels van en het maakt mijn outfit meteen beetje wat losser.
Afbeelding
-
Sneakers zijn net als pumps, ze gaan nooit uit. Ze veranderen mee met de tijd.
Zola123 schreef:
09-04-2021 12:43
Die relatie is al een hele tijd uit en inmiddels heeft ze ook al paar maanden een nieuwe vriend. Ik vind haar helemaal niet ordinair en juist een van de leukere influencers omdat ze al een baan heeft ook. Maar goed ieder z'n ding.

Huh? Is het hebben van een baan iets bijzonders? Sowieso, influencers.. dat is is toch iets voor pubers?

Geen idee wie ze is verder, ook niet hoe oud ze is, maar dat stijltje op de foto’s hier eerder in dit topic vind ik vooral heel ouwelijk. Niets vlots aan.
Zola123 schreef:
09-04-2021 12:43
Die relatie is al een hele tijd uit en inmiddels heeft ze ook al paar maanden een nieuwe vriend. Ik vind haar helemaal niet ordinair en juist een van de leukere influencers omdat ze al een baan heeft ook. Maar goed ieder z'n ding.
Ja dat weet ik. Ik vind haar denk ik gewoon irritant juist omdat ze gewoon een normale baan heeft en dat steeds zo moet benadrukken. Dat ze slim is. En ondertussen van die quasi zweverige danwel reclame Posts op instagram. Ik krijg er de kriebels van.

En ordinair door haar uitstraling, maar dat zal samenhangen met de irritatie. Ik beweer niet dat het ergens op slaat :mrgreen:
eva-luna schreef:
09-04-2021 18:30
Geen idee wie ze is verder, ook niet hoe oud ze is, maar dat stijltje op de foto’s hier eerder in dit topic vind ik vooral heel ouwelijk. Niets vlots aan.
Ik kan er niet echt een stijl aan ontdekken. Tenzij slecht zittende pakken en fantasieloze combinaties en stijl is. Dan heb ik niets gezegd. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
09-04-2021 10:11
nee joh, een wortelbroek is veel wijder dan skinny
denk winterpeen, niet een snackworteltje :)
Aha, leuk uitgelegd! :-D
Dan denk ik dat ik een wortelbroek zou prefereren boven een skinny.
lilalinda schreef:
09-04-2021 10:11
sneakers zijn ook lelijk... Prima om te sporten of mee naar de AH te wandelen
niet voor werk ofzo
Maar goed, ik ben een oudwijf
Dan ik ook. Ik vind sneakers onder een jurk ook drie x niks. Totaal niet flatterend. Leuk voor onder een spijkerbroek maar daar houdt het mee op bij mij .
Ik vind die oversized pakken haar erg leuk staan, en zeker niet ouwelijk. Ik vind juist getailleerde jasjes ouwelijk en wat gedateerd overkomen.
Alle reacties Link kopieren
De Libelle heeft momenteel een special van koningin Maxima. Zij ziet er meestal toch wel fantastisch gekleed uit. Oke, haar budget ligt ook wel wat hoger, maar ze maakt er op een smaakvolle manier gebruik van.
iones schreef:
09-04-2021 19:04
De Libelle heeft momenteel een special van koningin Maxima. Zij ziet er meestal toch wel fantastisch gekleed uit. Oke, haar budget ligt ook wel wat hoger, maar ze maakt er op een smaakvolle manier gebruik van.

Zoals zij het combineert kan ze zo in de Peter Hahn-catalogus die ik bij mijn moeder (70+j zag liggen.. Ze straalt Duitse degelijkheid uit.
Alle reacties Link kopieren
eva-luna schreef:
09-04-2021 19:10
Zoals zij het combineert kan ze zo in de Peter Hahn-catalogus die ik bij mijn moeder (70+j zag liggen.. Ze straalt Duitse degelijkheid uit.
:proud:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
iones schreef:
09-04-2021 19:04
De Libelle heeft momenteel een special van koningin Maxima. Zij ziet er meestal toch wel fantastisch gekleed uit. Oke, haar budget ligt ook wel wat hoger, maar ze maakt er op een smaakvolle manier gebruik van.
Maxima draagt ook vaak kleding van de Zara en ook soms van de H&M . ;-)
Alle reacties Link kopieren
eva-luna schreef:
09-04-2021 19:10
Zoals zij het combineert kan ze zo in de Peter Hahn-catalogus die ik bij mijn moeder (70+j zag liggen.. Ze straalt Duitse degelijkheid uit.
Vind ik niet. Natuurlijk is ze wel heel formeel gekleed of juist zakelijk. En daar past conventioneel bij en jij ziet dat als Duitse degelijkheid. Maar daarvoor zijn de kleuren die zij draagt veel te uitbundig, en vooral on Nederlands. Ik waardeer die kleuren. En ik heb haar niet in een skinny broek zien lopen. En dat snap ik helemaal, hoewel ze een goed figuur heeft.
wild-flower2 schreef:
09-04-2021 19:18
Maxima draagt ook vaak kleding van de Zara en ook soms van de H&M . ;-)
Ja, dat las ik ook.
Zijn skinny broeken uit? Eindelijk!!!
Alle reacties Link kopieren
Palmbomen-zijn-cool schreef:
09-04-2021 11:47


Ik vind haar zo ordinair! Misschien komt dat door haal relaaasie met die van Roelvink. Maar die vrouw zit ontzettend in mijn allergie.
Ik zie vooral een onzekere jonge vrouw die bevestiging op de verkeerde plekken zoekt.
Daveotion schreef:
10-04-2021 08:42
Ik zie vooral een onzekere jonge vrouw die bevestiging op de verkeerde plekken zoekt.
Ik kan het natuurlijk ook maar alleen van plakplaatjes en quasi commerciële teksten op haar instagram beoordelen. Maar soms zitten mensen zonder veel te doen in je allergie. Ze zal vast een aardige meid zijn in het echt, ik ken haar natuurlijk niet. Maar dit is mijn indruk van haar. Die wellicht kant nog wal raakt.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook zo'n millennial die vooral skinnies draagt. Ik vind wide leg bij een broek ook mooi, spijkerbroek vind ik het minder mooi bij. Straight of iets flared dan weer wel voor jeans.

De mom jeans/ wortel broeken en alles oversized vind ik echt verschrikkelijk. Zeker met een grote broek en flink oversized blazer. Alsof je in je vaders kast hebt lopen shoppen en er is geen vorm meer te ontdekken. Het maakt echt niemand mooi. Oversized in balans met fitted kan dan weer wel heel mooi zijn.

Cigarette & paperbag vind ik ook leuk, maar staat bij mijn figuur voor geen meter.
Alle reacties Link kopieren
Net eens oude foto's van mezelf gezocht uit de jaren 80. Ik vind het er niet uitzien: wijde stonewashed jeans met een hele grote witte sweater erop en platte instappers eronder. Echt zo vormeloos allemaal.

Laat ik het aan mijn dochter van 14 zien: helemaal enthousiast. Echt een top outfit, haha
dannas schreef:
10-04-2021 18:49
Net eens oude foto's van mezelf gezocht uit de jaren 80. Ik vind het er niet uitzien: wijde stonewashed jeans met een hele grote witte sweater erop en platte instappers eronder. Echt zo vormeloos allemaal.

Laat ik het aan mijn dochter van 14 zien: helemaal enthousiast. Echt een top outfit, haha
Ook wel eens leuk in plaats van ‘mam! Wat zag jij er uit????!’ :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Ik vind skinny's bij mezelf ook geen succes omdat ik nogal dun ben. Dan heb ik van die stokjes onder mijn trui.
Alle reacties Link kopieren
Palmbomen-zijn-cool schreef:
10-04-2021 18:58
Ook wel eens leuk in plaats van ‘mam! Wat zag jij er uit????!’ :rofl:
Ja precies, haha
dannas schreef:
10-04-2021 18:49
Net eens oude foto's van mezelf gezocht uit de jaren 80. Ik vind het er niet uitzien: wijde stonewashed jeans met een hele grote witte sweater erop en platte instappers eronder. Echt zo vormeloos allemaal.

Laat ik het aan mijn dochter van 14 zien: helemaal enthousiast. Echt een top outfit, haha
Doet me denken aan m’n moeder, looking fly in de 70s, met suede rokken en hoge laarzen en jumpsuits met wijde pijpen, alsof ze zo op weg was naar de opnames van Soul Train. Grote zonnebrillen op enzo. Ik vond dat als tiener in de jaren ‘90 ook geweldig.
novaviva schreef:
10-04-2021 22:04
Doet me denken aan m’n moeder, looking fly in de 70s, met suede rokken en hoge laarzen en jumpsuits met wijde pijpen, alsof ze zo op weg was naar de opnames van Soul Train. Grote zonnebrillen op enzo. Ik vond dat als tiener in de jaren ‘90 ook geweldig.
Maar de mode in de jaren 70 was ook echt mooier dan in de jaren 80. Evenals de muziek trouwens.
Dus 70’s-revival:ja. 80’s-revival qua kleding: neuh.. ik sla een trend over :P

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven