Mode & Beauty alle pijlers

Ministers casual gekleed

21-08-2019 22:46 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind onze premier eruit zien als een doodgewone schooljongen saai en jongensachtig.

Afbeelding

Afbeelding
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 21-08-2019 22:54
18.76% gewijzigd
blijfgewoonbianca schreef:
21-08-2019 23:42
[img]
En dan van die in- en armpjes....brrr.
?
LaFleurNoire schreef:
22-08-2019 08:16
Wat een intens sneu topic zeg. De man, als onze minister-president zijnde, mag geen "goedkoop" casual shirt aan hebben omdat hij a)net zoals vele, vele vijftigers met hem, niet afgetraind is en b)met zijn salaris van miljoenen euro's :bonk: wel iets beters kan kopen.
En als klapstuk mag zijn vrouw hem wel eens tegen houden als hij met een dergelijk kloffie de deur uit dreigt te gaan. Want dat horen vrouwen te doen blijkbaar(nog daargelaten dat de beste man uiteraard helemaal geen partner heeft).
Wat een geestelijke armoe.

:mrgreen: Hear, hear.
Alle reacties Link kopieren
Ik zeur overigens helemaal niet over dat ie een buikje heeft of wat dan ook. Ik vind het gewoon geen outfit voor werk. Ook niet als het blijkbaar een heidag is. Maar misschien ben ik wel een zeikerd, want mijn kinderen mogen ook niet in een joggingbroek naar school. Dat vind ik ook geen porem.
Alle reacties Link kopieren
Positivevibes schreef:
22-08-2019 11:28
Op zich met je eens maar eigenlijk is deze foto gewoon weer heel typisch. Zelfs in de situatie waarin nota bene de MP in tshirt en gympen aan komt zetten, zijn alle vrouwen nog gekapt, gemakeupt, besieraad en op hakken en/of met jasjes.
Tja, ik ben altijd gekapt, gemakeupt met hakken. Behalve als ik zwem. Dan heb ik geen schoenen aan.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
-Nienke- schreef:
22-08-2019 14:12
Ik zeur overigens helemaal niet over dat ie een buikje heeft of wat dan ook. Ik vind het gewoon geen outfit voor werk. Ook niet als het blijkbaar een heidag is. Maar misschien ben ik wel een zeikerd, want mijn kinderen mogen ook niet in een joggingbroek naar school. Dat vind ik ook geen porem.
Er is op die foto dan ook geen joggingbroek te bekennen.
Alle reacties Link kopieren
LaFleurNoire schreef:
22-08-2019 15:09
Er is op die foto dan ook geen joggingbroek te bekennen.
Nee, alleen een hardloopshirtje. Net zo fout als je niet aan het hardlopen maar aan het werk bent.
Am Yisrael Chai!
Mevrouw75 schreef:
22-08-2019 08:26
Bij ons wel. Er werd ook gezegd dat ze het expres zo deden, om er juist zo normaal mogelijk uit te zien. Alsof het een foto van leraren van een middelbare school was.
Precies zo ziet het er uit, dus missie geslaagd.
Mijn leraren op de middelbare (en op de lagere school) waren toch écht beter gekleed.
Alle reacties Link kopieren
-Nienke- schreef:
22-08-2019 14:12
Ik zeur overigens helemaal niet over dat ie een buikje heeft of wat dan ook. Ik vind het gewoon geen outfit voor werk. Ook niet als het blijkbaar een heidag is. Maar misschien ben ik wel een zeikerd, want mijn kinderen mogen ook niet in een joggingbroek naar school. Dat vind ik ook geen porem.
Ik geloof dat een aantal mensen die reageren niet doorhebben dat hij daadwerkelijk sportkleding aan heeft en dat we het daarom niet vinden kunnen. Om voor mezelf te spreken: als hij gewoon een casual t-shirt of een poloshirt aan had gehad zou ik er niks van vinden.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Boarn schreef:
21-08-2019 23:14
Hij draagt een spijkerbroek en een blauw t-shirt. Miljoenen hetero mannen dragen dat, maar Rutte is dan opeens gay. Tuurlijk joh.
Ik zeg helemaal niet dat Rutte gay is. Zijn kleding en de houding die hij heeft vind ik gay overkomen.
Adem in, adem uit.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Vrijetijdskleding was verplicht op heidag. Evenals verplicht ongedwongen doen.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
22-08-2019 19:33
Ik geloof dat een aantal mensen die reageren niet doorhebben dat hij daadwerkelijk sportkleding aan heeft en dat we het daarom niet vinden kunnen. Om voor mezelf te spreken: als hij gewoon een casual t-shirt of een poloshirt aan had gehad zou ik er niks van vinden.
Dit. Er is echt wel een verschil tussen casual- bankhang- of sportkleding. Ook op een heidag van het werk kleed ik me naar de gelegenheid.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Marnamai schreef:
22-08-2019 19:32
Mijn leraren op de middelbare (en op de lagere school) waren toch écht beter gekleed.
Leraren in België zijn geen leraren in Nederland. Ik heb in beide landen op de middelbare school gezeten.
En als de man wat duurs aan had gehad was dát weer een probleem geweest, want van "onze" belastingcenten.
Het kan je smaak niet zijn maar niemand ziet er onverzorgd uit, en blijkbaar mocht het zo op de heidag.
Ik word er niet warm of koud van. Het t-shirt ziet er uit als iets dat je bij een tankstation kunt kopen, maar dat vind ik verder ook niet spannend.
Moet aangetekend worden dat ik een enorm zwak voor Rutte heb, ook al heb ik totaal geen politieke affiniteit met hem, dus ik vind hem gewoon altijd leuk.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
22-08-2019 20:22
En als de man wat duurs aan had gehad was dát weer een probleem geweest, want van "onze" belastingcenten.
Het kan je smaak niet zijn maar niemand ziet er onverzorgd uit, en blijkbaar mocht het zo op de heidag.
Nogmaals, de prijs heeft er helemaal niks mee te maken, het gaat erom dat hij een sportshirt aan heeft. Je gaat als vrouw toch ook niet in je tennisrokje naar je werk, of in je aerobicspakje? Of in je voetbaltenue?
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
22-08-2019 20:25
Nogmaals, de prijs heeft er helemaal niks mee te maken, het gaat erom dat hij een sportshirt aan heeft. Je gaat als vrouw toch ook niet in je tennisrokje naar je werk, of in je aerobicspakje? Of in je voetbaltenue?

Als we sportdag hebben wel. Of koningsspelen, of badjesdag.
Zij hadden heidag. Zolang hij zich representatief kleedt als dat nodig is, zie ik het probleem niet.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
22-08-2019 20:29
Als we sportdag hebben wel. Of koningsspelen, of badjesdag.
Zij hadden heidag. Zolang hij zich representatief kleedt als dat nodig is, zie ik het probleem niet.
Serieus? Jij gaat in je aerobicspak naar je werk en hebt zoiets als badjesdag? Je werkt zeker in de kinderopvang ofzo? Ik neem tenminste niet aan dat er bedrijven bestaan die volwassen personeel dingen als 'badjesdag' laat doen.
Am Yisrael Chai!
fashionvictim schreef:
22-08-2019 20:32
Serieus? Jij gaat in je aerobicspak naar je werk en hebt zoiets als badjesdag? Je werkt zeker in de kinderopvang ofzo? Ik neem tenminste niet aan dat er bedrijven bestaan die volwassen personeel dingen als 'badjesdag' laat doen.

Er zijn meer functies in het leven dan alleen bij bedrijven, dat weet je neem ik aan toch wel?
Daarbij, het gaat niet over mij.
Ik vind het echt heel raar dat jij je zo druk maakt over een verder prima voor de gelegenheid geschikt shirtje.
the_Wicked_Witch schreef:
22-08-2019 20:35

Ik vind het echt heel raar dat jij je zo druk maakt over een verder prima voor de gelegenheid geschikt shirtje.
Een effen shirtje is een effen shirtje.

Ik had trouwens ooit een hoodie met een sportmerk erop. Dat was ook bedoeld om bij je niet-sportactiviteiten te dragen, want het was een merk van een sport waarbij je nat wordt. Als iemand daar wat van zou vinden zou ik hem of haar hard uitlachen.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
22-08-2019 20:25
Nogmaals, de prijs heeft er helemaal niks mee te maken, het gaat erom dat hij een sportshirt aan heeft. Je gaat als vrouw toch ook niet in je tennisrokje naar je werk, of in je aerobicspakje? Of in je voetbaltenue?
Ik heb een overigens zeer nette casual rok en collega’s vinden het allemaal een ontzettend leuke rok omdat ‘het lijkt alsof je zó het hockeyveld afgelopen bent’.
Alle reacties Link kopieren
3thee schreef:
22-08-2019 20:42
Een effen shirtje is een effen shirtje.

Ik had trouwens ooit een hoodie met een sportmerk erop. Dat was ook bedoeld om bij je niet-sportactiviteiten te dragen, want het was een merk van een sport waarbij je nat wordt. Als iemand daar wat van zou vinden zou ik hem of haar hard uitlachen.
Ik kom ook gewoon in mijn hoodie naar ‘casual day’.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
22-08-2019 20:35
Er zijn meer functies in het leven dan alleen bij bedrijven, dat weet je neem ik aan toch wel?
Daarbij, het gaat niet over mij.
Ik vind het echt heel raar dat jij je zo druk maakt over een verder prima voor de gelegenheid geschikt shirtje.
Ik maak me niet druk, ik leg alleen uit dat het ongepaste van zijn kleding zit in het feit dat het sportkleding is. Had hij een normaal blauw t-shirt (van t-shirtstof dus) aan dan was er niks aan de hand. In de regel is het in representatieve kantoorfuncties echt not done om in sportkleding te verschijnen. Je gaat als minister immers ook niet in je Feyenoordshirtje naar je werk? Rutte heeft een vergelijkbaar shirt aan, alleen dan zonder clublogo maar van precies dezelfde stof.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Mevrouw75 schreef:
22-08-2019 20:57
Ik kom ook gewoon in mijn hoodie naar ‘casual day’.
Een hoodie is toch ook niet van Dri-fit stof?
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
22-08-2019 21:00
Een hoodie is toch ook niet van Dri-fit stof?
Nee, maar het is toch ook een oorspronkelijk sportartikel?
fashionvictim schreef:
22-08-2019 20:59
Ik maak me niet druk, ik leg alleen uit dat het ongepaste van zijn kleding zit in het feit dat het sportkleding is. Had hij een normaal blauw t-shirt (van t-shirtstof dus) aan dan was er niks aan de hand. In de regel is het in representatieve kantoorfuncties echt not done om in sportkleding te verschijnen. Je gaat als minister immers ook niet in je Feyenoordshirtje naar je werk? Rutte heeft een vergelijkbaar shirt aan, alleen dan zonder clublogo maar van precies dezelfde stof.

Tja. En Rutte is nu eenmaal de baas van het kabinet, en die vond dat het kon.
Denk niet dat ie zich heel druk maakt om wat Fashionvictim daarvan vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven