Mode & Beauty alle pijlers

Nette enkellaarsjes jurk

25-09-2017 20:54 39 berichten
Hallo dames,

deze winter ben ik genodigd op 2 bruiloften. Gelukkig ben ik al geslaagd voor 2 mooie jurken, een donkergroene jurk en een donkerblauwe jurk.
Omdat het winter is, wil ik natuurlijk onder de jurk een panty dragen, en ik vind panty's niet zo mooi in pumps :-$
Daarom zoek ik een enigszins elegant enkellaarsje (hak mag, maar 8 cm is wel maximale hoogte voor mij). Kleur het liefst zwart; de aandacht moet op mijn jurk liggen.
Budget max 75 euro, of iets meer als ik ze supermooi vind ;-)

Hebben jullie ideeën? Veel dank!
Tamaris heeft vaak mooie enkellaarsjes met hak binnen je budget.
Alle reacties Link kopieren
Houd er rekening mee dat enkellaarsjes onder een jurk je silhouet plomper maken, je benen korter en vaak lelijk afsnijden. Misschien toch een idee om gewend te raken aan kousen in pumps? Want daar is niks lelijks aan.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
https://www.sacha.nl/damesschoenen/casu ... x5486.html
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
pejeka schreef:
25-09-2017 21:08
Houd er rekening mee dat enkellaarsjes onder een jurk je silhouet plomper maken, je benen korter en vaak lelijk afsnijden. Misschien toch een idee om gewend te raken aan kousen in pumps? Want daar is niks lelijks aan.
Niet als je elegante en dus fijn gelijnde laarsjes met een hoge hak kiest.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Welke maat heb je ?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
25-09-2017 21:11
Niet als je elegante en dus fijn gelijnde laarsjes met een hoge hak kiest.
Dan nog steeds. Je been wordt als het waren afgesneden boven de enkel, het slankste deel van je been (de enkel) is verborgen in het laarsje, en het kan dus je benen heel plomp laten lijken onder een jurk.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
Ook mooi diedertje!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ik heb maat 39 :-)
Welk merk zijn die, Diedertje? Ik vind ze wel mooi!

En wennen aan panty's in pumps... tja.. ik heb ook sneakers onder een jurkje geprobeerd maar voel me daar nog steeds zwarte piet in o_o niet dat dat te vergelijken is, maar bij een winterse bruiloft vind ik enkellaarsjes misschien wel meer passend. Elegante zijn echter wat lastig te vinden. Die van Sasha zijn ook mooi, maar iets te ver buiten budget helaas.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind eerlijk gezegd n mooie pump met n mooie panty ook beter staan.
Kan niet wennen aan de jurkjes met enkellaarsjes.zie iedereen er mee lopen.
Was laatst in mode winkel.Paste n jurkje aan.zegt de verkoopster tegen mij.ja is ook leuk met n kort laarsje .
Ik zei daar hou ik niet zo van.
Zegt zij weer. eerlijk gezegd ik ook niet,daar zakte mijn broek wel even van af.waarom adviseer je dat dan. 😡😡😡😡
chrisjoh wijzigde dit bericht op 25-09-2017 21:38
0.11% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dat sommige vrouwen die bijvoorbeeld een zwarte panty in pumps dragen echt onverzorgd kunnen overkomen. De kwaliteit/uitstraling van de pump en van panty bepalen imho of het verzorgd staat of niet. Ik zie dan vaak een wat slecht en plooiend zittende panty (bij de voet) die lichtelijk opgefrommeld zit tegen de rand van de pump. Niet mijn ding. Ik zie dus regelmatig dat hier echt niet over nagedacht wordt en ik vind het niet charmant staan.

Maar goed dat geldt voor een enkellaars natuurlijk net zo goed als je van lomp houdt.
enn wijzigde dit bericht op 25-09-2017 21:31
32.95% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
haha chrisjoh dat is wel raar ja! :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
25-09-2017 21:11
Niet als je elegante en dus fijn gelijnde laarsjes met een hoge hak kiest.
Klopt, en een zwarte panty met zwarte laarsjes maken je benen ook niet korter. eerder langer door één kleur en de hak
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
chrisjoh schreef:
25-09-2017 21:20
Ik vind eerlijk gezegd n mooie pump met n mooie panty ook beter staan.
Kan niet wennen aan de jurkjes met enkellaarsjes.zie iedereen er mee lopen.
Was laatst in mode winkel.Paste n jurkje aan.zegt de verkoopster tegen mij.ja is ook leuk met n kort laarsje .
Ik zei daar hou ik niet zo van.
Zegt zij weer eerlijk gezegd ik ook niet,daar zakte mijn broek wel even van af.waarom adviseer je dat dan. 😡😡😡😡
:rofl: dit is wel suf ja. misschien dacht zij dat het uberhip was, en dacht ze laat ik eens een goeie modetip geven...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
m.zalando.nl/mai-piu-senza-enkellaarsjes-met-plateauzool-beige-m6611n00x-b11.html

Wel boven het budget, maar wel erg mooi.

Ik vind persoonlijk pumps mooier, maar als je enkellaarsjes wilt zou ik voor een nude kleur gaan.
Alle reacties Link kopieren
https://m.zalando.nl/francesco-milano-e ... 4-q11.html

Nou oké....deze zijn ook erg mooi. Zwart en binnen het budget
Alle reacties Link kopieren
Smam1517 schreef:
25-09-2017 21:18
Ik heb maat 39 :-)
Welk merk zijn die, Diedertje? Ik vind ze wel mooi!
Die zijn van Gabor. Maar vorig jaar zag je ze best veel!

En Idd, mooie panty met pumps is ook wel heel mooi.
Al ben ik zelf wel voor enkellaarsjes onder een jurk
Alle reacties Link kopieren
diedietje schreef:
25-09-2017 21:12
Afbeelding
Deze vind ik wel erg leuk.zit er n beetje tussen in. Schoenlaarsje. 😀
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij vooral af wat er niet zo mooi is aan panty's in een pump.
of heb je het dan over een hele dikke panty?

Vraagje: welke kleur groen en baluw (van de jurken) moeten we aan denken en welke kleur panty?

Ik zou zelf nooit enkellaarsjes dragen onder een jurk: heb de term ingeklopt bij Google en zie dan eigenlijk geen plaatjes die ik als elegant zou willen bestempelen. Zeker niet voor een bruiloft: https://www.google.nl/search?q=jurk+met ... 20&bih=949
Als je hele mooie lange, slanke benen hebt en een korte rok dan oogt het misschien nog enigszins elegant, maar een hele korte jurk lijkt mij dan weer minder geschikt voor een bruiloft?

Hoe dan ook, ik zou zelf toch kiezen voor een dunne panty en pumps.
Of hooguit voor de iets hogere pump (of noem het een kort enkellaarsje?) waarvan Diedietje een plaatje heeft geplaatst.
Alle reacties Link kopieren
https://www.zalando.nl/tamaris-enkellaa ... 9-q11.html

Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Ook ik vind enkellaarsjes niet mooi onder een jurk. Ik snap ook niet wat er niet mooi is aan panty’s in een pump. Bij een open teen snap ik het, maar gewoon zo? Een goed zittende, mooie panty met een goede pump kan prima. Qua enkellaarsjes heb ik geen advies. Die koop ik dus nooit :-P)
Eens, enkellaarsjes onder een een jurk zijn niet flatterend. Een pump / open sandaal zal beter staan.
open sandaal? De bruiloft is in de winter...?

Dit is de groene jurk
https://topvintage.nl/nl/vintage-retro/ ... in-emerald

de blauwe kan ik zo gauw geen plaatje van vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven