Mode & Beauty alle pijlers

Nette, niet truttige zomerschoenen

15-03-2019 20:33 148 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begin over een paar weken met een nieuwe functie (semi-overheid). Een stap omhoog in de organisatie, functie waarbij ik met externen te maken ga krijgen. Mijn directe collega's zijn een stuk ouder (zo'n 30 jaar...) en van hen kan ik de kledingstijl niet echt afkijken.

Aangezien ik de afgelopen 2,5 jaar bijna onafgebroken zwanger ben geweest ( :mrgreen: ) heb ik eigenlijk geen goede kleding en basics meer en ben ik nu een compleet nieuwe garderobe aan het aanschaffen voor mijn nieuwe baan. Ik ben slank, draag het liefst jurkjes, een beetje stoer/sportief maar wel netjes. Die stijl past ook wel bij mijn nieuwe functie vind ik, maar ik weet echt niet welke schoenen daar nou bij passen! Ik vind sneakers heel leuk, maar vind niet dat ik op sneakers naar mn werk kan. Ik verval al snel in wat truttige enkellaarsjes met een hakje of pumps.

Wie o wie laat me het licht zien of wil meedenken?
lonkaa wijzigde dit bericht op 15-03-2019 21:24
2.05% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Samsøe & Samsøe, InWear , Gestuz , en Won Hundred
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de United Nude Fold erg leuk. Zijn er ook in heel veel kleuren en motiefjes.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

https://www.unitednude.com/catalogsearch/result/?q=fold
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Toch sneakers maar dan gekleed
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
winkelfanaat schreef:
15-03-2019 21:48
Een maatkostuum bij de Zara? Zara verkoopt massaproductie, geen maatpakken.
Ja snap ik @winkelfanaat. Als je een niet te groot budget hebt is dit een goed alternatief...
Moccassins vind ik dan wel weer heel tuttig.

TO, heb je wel eens naar Toms gekeken? Ik zie die veel bij collega's. Zijn best stoere bij. Ook hele suffe trouwens ;-D
Alle reacties Link kopieren
Lonkaa schreef:
15-03-2019 21:37
Sportief, stoer, tikje retro, kleurrijk.
Met deze punten moet ik meteen aan Art schoenen denken. Niet mijn smaak maar zeker kleurrijk en tikje retro.
Alle reacties Link kopieren
Oh die vind ik ook leuk, Tickel.

Lonkaa, het is wel handig als je reageert op de plaatjes die mensen posten. :wtf:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Haantje79 schreef:
15-03-2019 21:50
Afbeelding

Toch sneakers maar dan gekleed
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Haantje79 schreef:
15-03-2019 21:50
Afbeelding

Toch sneakers maar dan gekleed
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Dana schreef:
15-03-2019 21:28
Ik vind dit soort zomerschoenen leuk onder een jurkje. Maar ja, ik ben ook nogal van de enkellaarsjes en waarschijnlijk qua leeftijd dichter bij je collega's dan bij jou. Dus misschien vind je dit juist heel tuttig allemaal?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Mmm deze moet je aan zien denk ik... Ik zou er niet direct verliefd op worden.
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
15-03-2019 21:49
Ik vind de United Nude Fold erg leuk. Zijn er ook in heel veel kleuren en motiefjes.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

https://www.unitednude.com/catalogsearch/result/?q=fold
Heel apart! Ik ga even googelen.
Alle reacties Link kopieren
Ohwja...nog als laatste..geen King louie jurken (las je retro look) en dan met enkellaarsjes... :nope: nu laat ik je met rust..hahaha
Alle reacties Link kopieren
https://www.sarenza.nl/art-harlem-933-s ... #ectrans=1
Vrolijkezomer schreef:
15-03-2019 22:04
Ohwja...nog als laatste..geen King louie jurken (las je retro look) en dan met enkellaarsjes... :nope: nu laat ik je met rust..hahaha
Ahem... die van mij is wel zwart (de jurk) mag dat wel? :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Deze vind ik wel geinig en jeugdig voor de zomer. Ben er zelf te oud voor. :biggrin:

Afbeelding
https://www.zalando.nl/sanita-tinja-clo ... 8-k11.html
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Of met art schoenen.. smaken verschillen maar ik gruwel hiervan... doet niks voor je benen, botte neuzen, vreselijk..dat dit verkocht kan worden. Zie het dan vaak gecombineerd met dikke panty’s en tunieken :cry:
Tickel schreef:
15-03-2019 22:07
Deze vind ik wel geinig en jeugdig voor de zomer. Ben er zelf te oud voor. :biggrin:

Afbeelding
https://www.zalando.nl/sanita-tinja-clo ... 8-k11.html
Ik vind ze erg leuk. Wat is te oud?
Alle reacties Link kopieren
COtweepuntnul schreef:
15-03-2019 22:06
Ahem... die van mij is wel zwart (de jurk) mag dat wel? :mrgreen:
Álles mag, tuurlijk! Smaken verschillen. Maar die stoffen (materiaal) en modellen doen niks voor vrouwen, sorry....
Alle reacties Link kopieren
Het is ook goed om naar je lichaamsbouw te kijken. Heb je stevige heupen en kuiten, of juist dunne benen en smalle enkels, dan staan bijvoorbeeld alweer heel andere schoenen leuk.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
15-03-2019 22:10
Ik vind ze erg leuk. Wat is te oud?
Ik schurk tegen de 50 aan
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Moire schreef:
15-03-2019 22:10
Ik vind ze erg leuk. Wat is te oud?
Dat vroeg ik me ook al af. Vind ze ook erg leuk! :proud:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Tickel schreef:
15-03-2019 22:12
Ik schurk tegen de 50 aan
Ik net voorbij 40. Kan het dan nog?
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
15-03-2019 22:07
Deze vind ik wel geinig en jeugdig voor de zomer. Ben er zelf te oud voor. :biggrin:

Afbeelding
https://www.zalando.nl/sanita-tinja-clo ... 8-k11.html
Leuk tickel.
Alle reacties Link kopieren
Voor mij staan de King Louie jurken, enkellaarsjes, tunieken voor “ik heb het opgegeven”. Zie zo vaak leuke vrouwen in deze kleding en denk dan, “ waarom”? Voor ieder lijf zijn en er zoveel mooiere en ook betaalbare opties. Maar nogmaals, smaken verschillen. Ieder mag dragen waar je je prettig in voelt!
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
15-03-2019 22:12
Ik schurk tegen de 50 aan
Oké dan zou ik wel eerst de vlakschuurmachine langs je hielen halen voor je ze aandoet :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven