Nette sandalen voor naar kantoor?
zondag 21 mei 2023 om 16:21
Net een andere topic uitgespit over welk type jurken goed naar kantoor te dragen is erg leerzaam!
Nu vraag ik me af, welke sandalen? Ik draag in de zomer graag sandalen onder een jurk of rok. Maar eigenlijk altijd met open teen. Ik las dat dat eigenlijk niet geschikt is. Maar wat dan wel?
Specifiek zoek ik comfortabele sandalen waar ik goed op kan lopen, die ook elegant zijn, met max een hak van 3cm. En in schoenmaat 42/43 (bij bredere leest gaat 42 ook).
Alvast bedankt voor de inspiratie!
Nu vraag ik me af, welke sandalen? Ik draag in de zomer graag sandalen onder een jurk of rok. Maar eigenlijk altijd met open teen. Ik las dat dat eigenlijk niet geschikt is. Maar wat dan wel?
Specifiek zoek ik comfortabele sandalen waar ik goed op kan lopen, die ook elegant zijn, met max een hak van 3cm. En in schoenmaat 42/43 (bij bredere leest gaat 42 ook).
Alvast bedankt voor de inspiratie!
zondag 21 mei 2023 om 16:24
zondag 21 mei 2023 om 16:33
https://www.zalando.nl/tamaris-ballerin ... NIQAvD_BwE
Zoiets?
Ik draag eigenlijk niet iets met een peeptoe naar t werk. Te informeel.
Maar sowieso wel altijd naar pedicure.
Zoiets?
Ik draag eigenlijk niet iets met een peeptoe naar t werk. Te informeel.
Maar sowieso wel altijd naar pedicure.
Been there, done that, got the T-shirt.
zondag 21 mei 2023 om 16:40
zondag 21 mei 2023 om 16:54
Ik denk dan aan van die espadrilles met dichte neus, met lage hak, zoals deze https://www.omoda.nl/dames/espadrilles/ ... lsrc=aw.ds.
Zou zelf ook geen sandalen dragen naar werk, maar als ik op kantoor zou werken zonder contact met klanten oid zou ik daar minder moeite mee hebben (dan wel nette natuurlijk). Maar eerlijk gezegd… ik vind het altijd maar een zweterige bedoening met warm weer in schoenen zonder sok/dichte neus. Heb dan toch het liefst gewoon een nette sneaker met katoenen sok aan.
Zou zelf ook geen sandalen dragen naar werk, maar als ik op kantoor zou werken zonder contact met klanten oid zou ik daar minder moeite mee hebben (dan wel nette natuurlijk). Maar eerlijk gezegd… ik vind het altijd maar een zweterige bedoening met warm weer in schoenen zonder sok/dichte neus. Heb dan toch het liefst gewoon een nette sneaker met katoenen sok aan.
charlie591 wijzigde dit bericht op 21-05-2023 16:55
28.18% gewijzigd
Maar dan wel in de juiste maat; deze zijn dus te klein (hak hangt er over.....)
Overigens draag ik dus wél Teva's, de rest is gewoon niet geschikt voor mijn voeten. Wel helemaal zwart, en met meer bandjes dan de standaard Teva's (ik draag Tirra's).
Ik snap dat dat op een fancy (advocaten)kantoor of zo niet zo kunnen, maar daar zou je ook niet in je dagelijkse kleding kunnen werken waarschijnlijk, en ik doe dat werk toch niet, haha. Zorg/onderwijs hier, en dus redelijk informeel. Werkbaar is belangrijker dan heel netjes.
Maar dat geldt ook voor veel gezichten. Lelijk vet haar, onverzorgde huid, lelijke brokkelige lippenstift.Spring_time schreef: ↑21-05-2023 16:49Worden vaak verwaarloosd. Ik zie in de zomer echt maar weinig verzorgde voeten.
Als je op kantoor werkt ga ik er meteen vanuit dat die voeten dus wel verzorgd zijn, wanneer je een sandaaltje draagt. Net zoals de rest er verzorgd uitziet.
zondag 21 mei 2023 om 17:00
Omdat er altijd discussie ontstaat wat dan wel en niet kan, dus daarom bij ons heel duidelijk geen korte broeken, rokken/jurken niet boven de knie, geen spaghettibandjes, geen blote tenen, geen kleding met provocerende teksten.Lady*Voldemort schreef: ↑21-05-2023 16:40Ik heb nog nooit op kantoor gewerkt, en ik vraag me echt af waarom blote tenen daar niet kunnen. Daar heeft niemand toch last van, mits geen plakken eelt en kalknagels en meer van dat engs?
zondag 21 mei 2023 om 17:03
Gewoon kledingvoorschriften dus bij jullie. Dat snap ik wel.
Lady Voldemort een gezette vrouw met kort grijs haar die vaak boos is
zondag 21 mei 2023 om 17:04
Netjes en respectvol.
I'll be back..forumfossiel.
zondag 21 mei 2023 om 17:07
Die van ons zijn vergelijkbaar
Geloof dat shirts van voetbalclub ook niet mogen
zondag 21 mei 2023 om 17:10
zondag 21 mei 2023 om 17:10
Die vallen onder provocerende tekstenLila-Linda schreef: ↑21-05-2023 17:07Die van ons zijn vergelijkbaar
Geloof dat shirts van voetbalclub ook niet mogen

Lady Voldemort een gezette vrouw met kort grijs haar die vaak boos is
zondag 21 mei 2023 om 17:14
Het ligt niet aan je werk, het ligt aan hoe jij jezelf profileert als professional. Als je 0 ambities hebt en je werk een soort dagopvang is, snap ik dat het je niet boeit hoe je overkomt. Als je door collega’s en het bestuur gezien wil worden als iemand met potentie, dan kleed je je als iemand die zo kan aanschuiven in de boardroom. Niet alsof je naar het strand gaat.
Those who dance are thought mad by those who don’t hear the music

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in