Mode & Beauty alle pijlers

Nieuwe mascara, hoe lang goed

20-01-2019 18:22 15 berichten
Hoi, ik heb van l’oreal de million lash mascara maar dan de bruine. Nu bij etos 2e gratis, maar de bruine schijnt eruit te gaan. Op internet is het nog te bestellen, maar hoe lang is nieuwe mascara goed te houden?
Na openen een x aantal maanden. Staat op de verpakking.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring: als je het seal laat zitten zo’n 12 maanden. Na een jaar droogt het in en is het niet ‘werkbaar’ tenzij je er olie bij doet om het weer ‘vloeibaar’ te krijgen.

Ik koop bij acties dus niet meer dan 4 stuks tegelijk.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Ik gebruik mijn mascara echt wel langer doorgaans:

Afbeelding
Na openen weet ik, maar ik wil dus een paar bruine bestellen voor die echt niet meer te verkrijgen is. Ik kan dus beter niet te veel bestellen, als het nieuw ook niet langer dan een jaar goed blijft.. jammer, ik hou niet van zwarte winmpers.. maar zal er toch aan moeten geloven ben ik bang..
kitty26 schreef:
20-01-2019 18:29
Na openen weet ik, maar ik wil dus een paar bruine bestellen voor die echt niet meer te verkrijgen is. Ik kan dus beter niet te veel bestellen, als het nieuw ook niet langer dan een jaar goed blijft.. jammer, ik hou niet van zwarte winmpers.. maar zal er toch aan moeten geloven ben ik bang..

Er zijn toch nog wel andere merken met bruine mascara?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of je wel eens in Duitsland komt maar daar hebben ze bruine en blauwe mascara in het assortiment bij DM
Alle reacties Link kopieren
Onlangs was bruine mascara in de reclame bij Kruidvat; werkelijk heel erg voordelig, dus ik heb er een voorraadje van aangelegd, maar ze bleek uitgedroogd te zijn. Olijfolie, babyolie, gezichtsreiniger, enz. hielpen niet om er weer mascara van te maken die echt leek op het oorspronkelijke product.
Ik zou er dus maar een tegelijk kopen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
IK kom nooit in Duitsland, en andere bruine zal er mischien wel zijn. Maar ik vond deze fijn, retrostar dat is dan ook zonde. Vandaar dus mijn vraag, hoeveel ik er in voorraad zou kunnen nemen. Ik moet ook echt optijd nieuwe open maken, door een ziekte waar ik oogontsteking door kan ontwikkelen. Dus dat risico kan ik ook niet nemen..
Alle reacties Link kopieren
De eerste heb ik een maand of acht mee gedaan, en toen ik het nog eens wou kopen bleek ze in de reclame maar toen ik er een openmaakte was ze ingedroogd. Ik weet niet of dat voor de andere drie exemplaren die ik op voorraad had gekocht ook geldt.

Ik had kunnen weten dat er iets mis mee was door de ontzettend lage prijs (vier keer zo goedkoop als de eerste). Maar ik wist niet dat mascara uit kon drogen. :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Geen 10 nemen maar eentje extra blijft wel goed hoor.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik m een maand of 4,elke dag 3 laagjes en dan is ie ver leeg of droog
Ik gebruik pupa diva lashes
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
20-01-2019 19:07
Onlangs was bruine mascara in de reclame bij Kruidvat; werkelijk heel erg voordelig, dus ik heb er een voorraadje van aangelegd, maar ze bleek uitgedroogd te zijn. Olijfolie, babyolie, gezichtsreiniger, enz. hielpen niet om er weer mascara van te maken die echt leek op het oorspronkelijke product.
die ervaring heb ik wel vaker bij Het Kruidvat, kopen die mascara op, die tegen de houdbaarheidsdatum aan zit??
Dank jullie wel voor jullie reacties, een voorraadje inslaan is dus geen goed idee...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook altijd een paar stuks op voorraad (nu 6) Normaal heb ik er niet zoveel, maar dat kan prima. Als het in de winkel komt heeft het ervoor ook gewoon lang in het magazijn gelegen. In de winkel weet je ook niet hoe lang het er al licht. Kan net zo jarenlang zijn. Maar dit kan ook jaren goed zijn, hoor. Zolang je het maar niet opent. Eerlijk waar.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven