Mode & Beauty alle pijlers

Op zoek naar een spijkerbroek

01-09-2020 11:13 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn favoriete spijkerbroeken, de shaping skinny regular jeans van H&M zijn helaas al een hele tijd nergens meer in mijn maat verkrijgbaar. Inmiddels heb ik al een aantal andere spijkerbroeken geprobeerd, maar zonder succes, ik kan er geen vinden die net zo goed zit als die van H&M. Ook de goedkopere broeken van de H&M zitten niet goed.

Ik ben dus op zoek naar een spijkerbroek die net zo goed zit als die shaping skinny broeken. Ze moeten een regular waist hebben, high waist staat bij mij heel raar.

Heeft iemand de tip voor de perfecte spijkerbroek voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Heb je de spijkerbroeken van Only al eens geprobeerd? Die vind ik heel fijn, ik heb zelf de high waist maar ze hebben ook regular waist modellen.
You know what, take off your cranky pants and go take a nap, all right?
Alle reacties Link kopieren
Raspberrysmoothie schreef:
01-09-2020 11:15
Heb je de spijkerbroeken van Only al eens geprobeerd? Die vind ik heel fijn, ik heb zelf de high waist maar ze hebben ook regular waist modellen.
Ik heb er momenteel een van Only, maar ik ben er niet kapot van. De bovenkant gaat snel lubberen waardoor ik een riem om moet doen. Heb je misschien een link naar de broek die jij hebt?
Ik koop sinds een aantal jaren mijn spijkerbroeken bij Bonprix en dan van John Baner. Ik had ook altijd H&M, maar een paar jaar terug was daar alles low waist en dat vind ik niks. Bonprix heeft ook echt high waist en regular waist en dan in diverse modellen. Ik heb vaak de skinny en bootcut.
Alle reacties Link kopieren
Simply-me schreef:
01-09-2020 11:18
Ik heb er momenteel een van Only, maar ik ben er niet kapot van. De bovenkant gaat snel lubberen waardoor ik een riem om moet doen. Heb je misschien een link naar de broek die jij hebt?
https://www.only.com/nl/nl/on/damesmode ... tBlueDenim

Deze is het, volgens de site is het wel een regular waist zie ik, ik vind hem persoonlijk meer als een high waist zitten.
You know what, take off your cranky pants and go take a nap, all right?
I :heart: Zara. De meest perfecte spijkerbroeken qua pasvorm. Voor mij dan. Ik draag zelf altijd high waist broeken. Maar er zijn genoeg regular broeken te vinden. Ik raad het je echt aan om daar eens uitgebreid verschillende modellen te gaan passen.
Ga langs bij een G-star winkel. Of Levi’s. Daar kan je alles passen en advies krijgen over modellen en pasvorm.
Alle reacties Link kopieren
Raspberrysmoothie schreef:
01-09-2020 11:25
https://www.only.com/nl/nl/on/damesmode ... tBlueDenim

Deze is het, volgens de site is het wel een regular waist zie ik, ik vind hem persoonlijk meer als een high waist zitten.
Bedankt! Ik ga even kijken.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van Levi's. Naar de winkel, goed laten adviseren en dan kun je daarna online nog bijkopen als je wilt (in andere kleuren). En ze blijven echt heel mooi, sommige heb ik al jaren en nog steeds goed.
Alle reacties Link kopieren
MarijeMarije schreef:
01-09-2020 11:52
Ik ben fan van Levi's. Naar de winkel, goed laten adviseren en dan kun je daarna online nog bijkopen als je wilt (in andere kleuren). En ze blijven echt heel mooi, sommige heb ik al jaren en nog steeds goed.
Klinkt goed, maar zijn ze niet ontzettend duur?
Simply-me schreef:
01-09-2020 11:58
Klinkt goed, maar zijn ze niet ontzettend duur?
Ik kocht vroeger altijd Levi’s broeken. Zeker mooi. Maar ook duur. En ik vind ze kwalitatief niet veel beter dan goedkopere merken. Ik deed er maximaal 2 jaar mee, vaak maar 1 jaar.
Mijn gstar en levi's gaan echt jaren mee. Ik heb sommige echt wel al 3-4 jaar. 80,00 euro ben je wel snel kwijt en eventueel oplopend naar 130,00
Ik vind dit het dus wel waard.
sneeuwwitje80 schreef:
01-09-2020 12:09
Mijn gstar en levi's gaan echt jaren mee. Ik heb sommige echt wel al 3-4 jaar. 80,00 euro ben je wel snel kwijt en eventueel oplopend naar 130,00
Ik vind dit het dus wel waard.
Eens, gstar blijft bij mij ook supermooi. Het geld echt meer dan waard
Alle reacties Link kopieren
Only blush broeken zijn hier favoriet!
Alle reacties Link kopieren
Costes.
Ik droeg zelf ook graag de spijkerbroeken van H&M, maar sinds ik er één bij Costes heb gekocht ben ik om.
Zelf draag in de Low Rise, maar voor jou wordt het dan Mid Rise.

https://www.costesfashion.com/nl-nl/wom ... .ds&page=4
Ik ben tot 2 x toe uit een vrij nieuwe Only jeans gescheurd. Een keer scheurde ie langs een achterzak en een keer langs de achternaad, beide keren echt op de stof (dus niet op de naad zelf). Super l*llig! En ik had toch echt de goede maat.

Sindsdien loop ik met een grote boog om Only broeken heen. Wel jammer want het model was goed en de prijs is leuk. Maar dat wil ik echt niet meer meemaken!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees even mee! H&M shaping is ook mijn favo jeans: zit goed en blijft ook jarenlang mooi.

Die van Only heeft geen afgewerkte zoom, dat vind ik lelijk. Ik zag laatst shaping skinny jeans op de site van de Hema, maar in de winkel hangen ze hier nog niet. Ben er wel benieuwd naar. Vind oha de kwaliteit van kleding bij de Hema nogal wisselend, maar dat geldt voor H&M oha ook dus dat zegt niet alles.

Van G-star heb ik ooit een belachelijk dure heel donkerblauwe gekocht en dat was echt een miskoop. Maar die was geloof ik niet shaping. Hij was in elk geval niet elastisch, zakte van mijn kont en zelfs na 100 keer wassen stonk hij nog steeds een uur in de wind. Sindsdien mijd ik dat merk als de pest.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Alle reacties Link kopieren
Veel goede tips, dank daarvoor! G-star en Only zie ik wat gemengde reacties op. Ik zit te denken om deze te bestellen: https://www.veromoda.com/be/nl/vm/shop- ... mBlueDenim

Heeft iemand die broek toevallig?
Alle reacties Link kopieren
Deze ziet er ook goed uit vind ik, alleen niet verkrijgbaar in mijn maat uiteraard:
https://www.levi.com/NL/nl_NL/kleding/d ... /196260236
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Only-broeken ook vrij snel slijten.

Ik zweer bij spijkerbroeken van Esprit. Ook allerlei regular varianten. In ‘mijn’ stad zit een hele grote Esprit-winkel, daar ga ik gewoon passen, dat vind ik met spijkerbroeken toch echt het handigst. Misschien bij jou in de buurt ook wel?
Whomi schreef:
01-09-2020 11:22
Ik koop sinds een aantal jaren mijn spijkerbroeken bij Bonprix en dan van John Baner. Ik had ook altijd H&M, maar een paar jaar terug was daar alles low waist en dat vind ik niks. Bonprix heeft ook echt high waist en regular waist en dan in diverse modellen. Ik heb vaak de skinny en bootcut.

Ik heb laatst ook 2 broeken besteld van John Baner. Hele mooie broeken, zaten lekker maar aan het einde van de dag toch wat gaan lubberen bij mijn bovenbenen. Heb ze dus helaas terug moeten sturen. Ik had wel gelezen bij de reviews maar pas nadat ik had besteld dat broeken van dit merk gauw wijd gaan zitten.
Ik heb slanke benen en ik denk dat als je normale of wat stevige bovenbenen hebt, deze zeker wel heel mooi zitten want ze rekken goed. Vond het supergoede kwaliteit, mooie kleur en ook van achter een mooie pasvorm en niet duur 22 euro ofzo, maar helaas van voren te wijd.
En ook fijn, je hebt K en N maten.

Dus nu weer op zoek. Als iemand tips weet, van mooie flared of bootcut jeans. Niet al te wijde pijp en Korte maat :-). Oja en betaalbaar.
Heb wel Cup of joe jeans in een winkel besteld. Gepast maar was hele lichte kleur (bleached) en ik wil donkere kleur. Dus nog even geduld.
Alle reacties Link kopieren
Hoiii,

Welke lijn v Levis..link doet t niet :)
Alle reacties Link kopieren
ik heb ook de john bayer broeken, zitten superfijn en gaan een paar jaar mee, en niet duur ondanks de lengtematen (ik moet lange pijpen hebben, als ik geen hoog water wil)
Alle reacties Link kopieren
Budgettip: de shaping skinny van de Hema. Ik was sceptisch, maar ze zijn fantastich. Wel grotere maat bestellen want ze vallen erg klein. Normaal 30 euro, ik heb er een keer 2 gekocht voor dat bedrag toen ze in de aanbieding waren. Draag normaal spijkerbroeken van minstens 50 euro, dus ik was echt verrast.
Beter een half motto....
Alle reacties Link kopieren
Bim schreef:
06-09-2020 18:50
Budgettip: de shaping skinny van de Hema. Ik was sceptisch, maar ze zijn fantastich. Wel grotere maat bestellen want ze vallen erg klein. Normaal 30 euro, ik heb er een keer 2 gekocht voor dat bedrag toen ze in de aanbieding waren. Draag normaal spijkerbroeken van minstens 50 euro, dus ik was echt verrast.
Haha en of ze klein vallen. Ik pakte mijn normale maat en kreeg de broek niet eens over mijn knieen 😭

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven