Mode & Beauty alle pijlers

panty/legging voor onder rokje, ruim boven de knie

03-07-2010 21:30 59 berichten
Alle reacties Link kopieren
Met belangstelling allerlei topics doorgelezen over dit onderwerp. Alleen nog steeds geen oplossing gevonden. Bij hema en Zeeman geweest, maar niks hoor. Ben ik te laat? Ik zoek een panty/legging o.i.d. niet zichtbaar onder een rokje om het 'schuren' van de bovenbenen tegen elkaar (pijnlijk!) tegen te gaan. Bodylotion, talcpoeder, het helpt allemaal niet. Geen rokje dragen is natuurlijk ook een optie, maar ik wil wel een rokje aan! Wie heeft er goede tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca2612 schreef op 03 juli 2010 @ 22:01:

http://www.hunkemoller.nl ... -model-light-control.html



Ik heb vanmiddag deze gekocht. Ideaal! Gemaakt van heel dun materiaal dus je voelt het bijna niet. Nadeel is alleen dat het een totale libido killer is. Vriend begon keihard te lachen toen ik hem showde



Edit: link werkte niet, zo hopelijk wel.Ik zal eens kijken, ben nog steeds single, dus dat hoeft het probleem niet te zijn Of toch?
Alle reacties Link kopieren
Ik wist dat ik zoiets had gezien. Kijk eens op de sites van de sportzaken. Dan vind je zoiets als dit bij Perry-sport en daar ben ik vanmiddag geweest. Hier zie ik alleen maar zwart, maar er zal ongetwijfeld nog meer zijn. Even googlen op sportzaken en merken.
quote:caatoo schreef op 03 juli 2010 @ 22:08:

[...]





Ik zal eens kijken, ben nog steeds single, dus dat hoeft het probleem niet te zijn Of toch?Ik zou hem niet aantrekken op een date met een lekkere man
Alle reacties Link kopieren
Bianca, dat ziet er wel heel erg top uit, okee, niet voor je lover misschien, maar ja, die rode plekken op je dijen is ook niet alles, toch, het klinkt heel goed, deze, mag ik vragen hoe 'lang' de pijpjes zijn? En stropen ze niet op naar boven? Welk materiaal is het? Niet te warm? Ook in wit/huidskleur verkrijgbaar voor onder lichtkleurig rokje?

Ik ga morgen gelijk even kijken daar. En die creme, maar ja, is niet bij mij in de buurt verkrijgbaar. Ben wel nieuwsgierig ernaar, klinkt als de luchtigste optie.
Alle reacties Link kopieren
quote:caatoo schreef op 03 juli 2010 @ 22:06:

[...]



Die zijn veel te lang, het moet echt iets korter, en zulke korte rokjes draag ik echt niet! Ik zal eens kijken voor die creme, dat klinkt wel goed! Ik zie nog meer reacties, met links, ik zal eens kijken, bij de hema zag ik niet wat ik hierboven als link zie, alleen van die onwijs dikke, warme halve panties, da's ook niet de bedoeling! Je moet ze natuurlijk ook niet helemaal naar beneden trekken! Hartstikke elastisch dus als je m boven je knie laat zitten kun je de rest lekker ophijsen.......Beetje creatief zijn moet natuurlijk wel
Alle reacties Link kopieren
Die broekjes met lange pijpjes van sloggie (stonden al op de vorige pagina) zijn heel erg fijn! Niet zo dikke stof of strak (niet corrigerend dus) maar daardoor ook geen rare rollen erboven . En grotendeels katoen, ook erg fijn met warm plakweer (en verkrijgbaar in zwart, wit en huidskleur).
De pijpjes zitten bij mij halverwege de dij, maat XL en kruipen bij mij niet op. Het broekje zit ook niet allejezus strak bij mij. Ik heb ze gezien in zwart, wit en huidskleur. De stof is 59% elastine en 41% polyamide.
Ik heb de creme net online besteld. Ben benieuwd!

http://www.vevina.net/
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca2612 schreef op 03 juli 2010 @ 22:11:

[...]





Ik zou hem niet aantrekken op een date met een lekkere man Ha, juist wel, dat houdt de spanning erin (ik ga lekker alleen naar huis in mijn rokje met mijn mooie benen eronder, zonder schuurplekken), en dan moet ik mij wel inhouden gezien het feit dat wat ik onder mijn rokje draag niet zo sexy is als wat hij bij de aanblik van mijn benen bedenkt!
Alle reacties Link kopieren
Ik ga straks nog een topic openen met de titel 'wat trek ik in godsnaam aan boven al die rokjes?'
Alle reacties Link kopieren
quote:Bianca2612 schreef op 03 juli 2010 @ 22:01:

http://www.hunkemoller.nl ... -model-light-control.html



Ik heb vanmiddag deze gekocht. Ideaal! Gemaakt van heel dun materiaal dus je voelt het bijna niet. Nadeel is alleen dat het een totale libido killer is. Vriend begon keihard te lachen toen ik hem showde



Edit: link werkte niet, zo hopelijk wel.Zoiets heb ik dus ook gekocht. Ziet er idd niet uit, maar ik voel me echt veel zekerder in een jurkje. Echt ideaal, ga er binnenkort nog een aantal inslaan!
Alle reacties Link kopieren
quote:vicodin schreef op 03 juli 2010 @ 22:25:

[...]





Zoiets heb ik dus ook gekocht. Ziet er idd niet uit, maar ik voel me echt veel zekerder in een jurkje. Echt ideaal, ga er binnenkort nog een aantal inslaan!Dat bedoel ik: door dit topic ga ik nog eens rokjes inslaan! Ik heb momenteel 1 (een, ja) zomerrokje.....
quote:Kersje79 schreef op 03 juli 2010 @ 22:19:

Die broekjes met lange pijpjes van sloggie (stonden al op de vorige pagina) zijn heel erg fijn! Niet zo dikke stof of strak (niet corrigerend dus) maar daardoor ook geen rare rollen erboven . En grotendeels katoen, ook erg fijn met warm plakweer (en verkrijgbaar in zwart, wit en huidskleur).Ik heb ze nog niet kunnen passen, maar op het eerste oog leken de pijpjes wel korter dan op de foto. Is dat bij jou ook zo?
quote:Kersje79 schreef op 03 juli 2010 @ 22:19:

Die broekjes met lange pijpjes van sloggie (stonden al op de vorige pagina) zijn heel erg fijn! Niet zo dikke stof of strak (niet corrigerend dus) maar daardoor ook geen rare rollen erboven . En grotendeels katoen, ook erg fijn met warm plakweer (en verkrijgbaar in zwart, wit en huidskleur).Ik heb ze nog niet kunnen passen, maar op het eerste oog leken de pijpjes wel korter dan op de foto. Is dat bij jou ook zo?
quote:Kersje79 schreef op 03 juli 2010 @ 22:19:

Die broekjes met lange pijpjes van sloggie (stonden al op de vorige pagina) zijn heel erg fijn! Niet zo dikke stof of strak (niet corrigerend dus) maar daardoor ook geen rare rollen erboven . En grotendeels katoen, ook erg fijn met warm plakweer (en verkrijgbaar in zwart, wit en huidskleur).Ik heb ze nog niet kunnen passen, maar op het eerste oog leken de pijpjes wel korter dan op de foto. Is dat bij jou ook zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:caatoo schreef op 03 juli 2010 @ 21:59:

[...]





Die afgeknipte panties, die kruipen zo naar boven. En ze rafelen, maar misschien helpt daar zo'n speciale schaar tegen. Het gevaar is dus dat je ze te lang afknipt (zodat ze niet teveel naar boven kruipen) en je ze dus nog steeds ziet onder een rokje.... Heb jij daar geen last van, of draag je gewoon lekker lange rokken?



Ik heb daar geen last van, zowel niet van het rafelen als het naar boven kruipen. Ik draag rokken een stukje boven mijn knie. Geen minirokken dus, maar ook geen enkelhangers

en ik heb de goedkoopste panties die er te vinden zijn... (maar mss is dat juist wel het geheim
Alle reacties Link kopieren
quote:babbel35 schreef op 03 juli 2010 @ 21:57:

V&D heeft oa. dit:





[afbeelding]



[afbeelding]Babbel, heb je een linkje of een merknaam hiervan?
Alle reacties Link kopieren
Even wat anders. Ik ben hier helemaal fan van:



http://www.vevina.net



Heb afgelopen week elke dag een rokje of jurkje aangehad en heb behoorlijke dijen en het was ook nog eens heel warm natuurlijk; ik heb echt nergens van gehad. Niet geschuurd, niet rood en geen bultjes.
Alle reacties Link kopieren
quote:caatoo schreef op 03 juli 2010 @ 22:45:

[...]



Babbel, heb je een linkje of een merknaam hiervan?





ff op de vd website kijken



korte legging



en nummer twee
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Heb zojuist de Long Short van Sloggi besteld en wil ook nog zo'n tube Vevina uitproberen.



Vrijdag een ouwe panty afgeknipt. Bleef goed zitten, rolde niet omhoog, rokje zat ook mooier (panty corrigeert altijd een beetje), niet warm of broeierig. Heb gelijk bij de Hema 2 goedkope panty's gekocht die hetzelfde lot zullen ondergaan.



Ooit had ik een broekje van Ulla Popken, maar dat is helemaal uitgelubberd (ik was toen ook wel wat steviger dan nu).

deze



Misschien een idee? Oh ja, gaat vanaf maat 42...
anoniem_87657 wijzigde dit bericht op 04-07-2010 12:51
Reden: maten toegevoegd..
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Als je bij Zeeman bent geweest dan heb je niet goed gekeken want daar hebben ze leggings in alle soorten. Lang, 3/4 en ook de wielrenbroekjes. Vanmiddag nog gezien.
Sloggi basic long vind ik echt het beste, is veel minder warm dan een corrigerend broekje denk ik, gewoon katoen en zit echt fijn en de lengte is voldoende. Voor degene met maat 36/38: ik heb zelf mt 44 in broeken en heb de onderbroek van sloggi in mt 46 gekocht, en had 48 gepast en zou ook nog kunnen, dus ik denk dat jij best 40 kan nemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lones schreef op 04 juli 2010 @ 12:00:

Ik heb met name als het van dat broeierige weer is last van schuurplekken (klamme huid), niet als het koel is.



Ik heb zelf wel eens een afgeknipte panty aangedaan, maar dat doe ik dus nooit meer! Wat een zweetkont krijg je daar van zeg!



Ik ben dus op zoek naar een broekje met lange pijpjes dat van dunne stof is gemaakt en niet zweterig is (katoen lijkt me het prettigst?). Iemand een tip?



Verder zag ik dat de long short van Sloggi alleen maar vanaf maat 40 is...?Ik heb maat 36/38, weet iemand of de 40 dan te doen is of zou deze te veel slobberen?Hoe kun je met deze maat last hebben van schurende dijen? Ik heb dezelfde maat, maar mijn benen komen niet eens bij elkaar in de buurt! Even chargeren
Alle reacties Link kopieren
@waldorff, kledingmaat heeft weinig te maken met schurende dijen. Dat ligt puur aan de vorm van je benen/dijen.



Ik ben stevig en heb last van schurende dijen, mijn vriendinnen waarvan de 1 juist te licht is en de ander normaal slank hebben er ook last van. Een ander vriendin die weer wat steviger is, juist weer niet.



Dus gewicht/kledingmaat zegt niets in dit probleem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven