Mode & Beauty alle pijlers

Parfum dupes en andere goedkopere parfum

22-08-2024 23:00 13 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kwam gisteren een filmpje tegen op instagram met parfum van de Lidl die dupes zouden zijn van bekende duurdere parfums. Normaal koop ik altijd de duurdere/originele omdat ik altijd het idee heb dat goedkopere parfum van laten we zeggen Lidl, Kruidvat, Zara etc niet zo goed zou zijn als een Dior of Marc Jacobs parfum. Vandaag toch eentje van de Lidl gekocht want het rook lekker en ik ruik de parfum nu nog steeds wat ik niet verwacht had.

Welke goedkopere parfum vind jij echt een aanrader? Koop jij ook wel eens dupes van een duurdere parfum? Wat zijn je favoriete dupes?
Alle reacties Link kopieren Quote
Welke heb je bij de Lidl gehaald? :D
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind dat de zara echt goede dupes heeft.

Hier staan een aantal voorbeelden:

https://www.nsmbl.nl/14-zara-parfums-dupes/
Alle reacties Link kopieren Quote
amby schreef:
22-08-2024 23:04
Welke heb je bij de Lidl gehaald? :D
Suddenly Femelle, dat zou een dupe zijn van La vie est belle van Lancôme. Geen idee of het er echt zo is want heb de originele nooit gehad.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik koop mijn parfum meestal bij Yves Rocher. Zijn geen dupes, maar hebben wel goedkopere parfum en ik vind ze echt heerlijk! De monoï parfum is mijn favoriet voor de zomer en ze hebben er ook 1 met de geur van kamperfoelie. Zo lekker!
De lekkerste parfum die ik heb is van de DM in Duitsland. Is een wat kruidigere geur, dus ik gebruik die in de winter. Die geur blijft echt de hele dag hangen.

https://www.dm.de/alverde-naturkosmetik ... 29350.html
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga graag naar de tapparfum kraam op de markt. Hebben heel veel soorten
Alle reacties Link kopieren Quote
la rive staat er bekend om. te koop bij DM in duitsland, maar tegenwoordig ook bij etos en douglas zover ik weet

Dé La Rive Parfum Dupes lijst
1. Her Choice – lijkt op My Way
2. Queen of Life – lijkt op La Vie Est Belle
3. Cash – lijkt op Lady Million
4. Cute – lijkt op Chloé Chloé
5. River of Love – lijkt op Angel
7. Miss Dream – lijkt op Good Girl
8. In Woman – lijkt op Si
9. Destinée – lijkt op Libre
10. Touch of Woman – lijkt op Black Opium
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren Quote
Graze schreef:
22-08-2024 23:21
Suddenly Femelle, dat zou een dupe zijn van La vie est belle van Lancôme. Geen idee of het er echt zo is want heb de originele nooit gehad.
Dankje! Dat vind ik wel een lekker luchtje dus ik ga het eens proberen!
Alle reacties Link kopieren Quote
broadway schreef:
23-08-2024 08:37
la rive staat er bekend om. te koop bij DM in duitsland, maar tegenwoordig ook bij etos en douglas zover ik weet

Dé La Rive Parfum Dupes lijst
1. Her Choice – lijkt op My Way
2. Queen of Life – lijkt op La Vie Est Belle
3. Cash – lijkt op Lady Million
4. Cute – lijkt op Chloé Chloé
5. River of Love – lijkt op Angel
7. Miss Dream – lijkt op Good Girl
8. In Woman – lijkt op Si
9. Destinée – lijkt op Libre
10. Touch of Woman – lijkt op Black Opium
Dat merk verkopen ze ook bij Normal geloof ik en ben daar ook wel eens gaan ruiken omdat ik hoorde dat eentje op Gucci Bloom zou lijken maar dat vond ik dus echt niet vergelijkbaar en ook helemaal niet lekker ruiken.
Alle reacties Link kopieren Quote
amby schreef:
23-08-2024 10:20
Dankje! Dat vind ik wel een lekker luchtje dus ik ga het eens proberen!
Ik heb vanochtend om half 12 even een test spraytje gedaan in de supermarkt en ruik het nu (7 uur later) nog steeds, dus die neem ik volgende keer zeker mee. Ik kan me niet zo goed meer heugen hoe La vie est belle ruikt, dus kan ook niet inschatten of het een goeie dupe is. Hij is eerst wel vrij zoet en overheersend, maar hij landt wel prettig uiteindelijk.
Alle reacties Link kopieren Quote
amby schreef:
23-08-2024 18:42
Ik heb vanochtend om half 12 even een test spraytje gedaan in de supermarkt en ruik het nu (7 uur later) nog steeds, dus die neem ik volgende keer zeker mee. Ik kan me niet zo goed meer heugen hoe La vie est belle ruikt, dus kan ook niet inschatten of het een goeie dupe is. Hij is eerst wel vrij zoet en overheersend, maar hij landt wel prettig uiteindelijk.
Ik doe dat normaal ook, eerst op spuiten in de winkel en dan later pas kopen als het gedurende de dag lekker blijft ruiken. Heb een keer een miskoop gedaan van een best duur luchtje die eerst heel lekker rook maar na een uur of 2 echt ging stinken bij mij. Bij de Lidl parfum had ik zoiets van ach als het niks is geef ik het weg aan iemand.
Alle reacties Link kopieren Quote
Graze schreef:
23-08-2024 20:55
Ik doe dat normaal ook, eerst op spuiten in de winkel en dan later pas kopen als het gedurende de dag lekker blijft ruiken. Heb een keer een miskoop gedaan van een best duur luchtje die eerst heel lekker rook maar na een uur of 2 echt ging stinken bij mij. Bij de Lidl parfum had ik zoiets van ach als het niks is geef ik het weg aan iemand.
Ik ruik ‘m nu nog steeds, ruim 10hr later! :flirting: En je hebt helemaal gelijk, voor dit geld kan je bijna geen miskoop doen. Ik weet dat ik van het weekend toch wel weer in de Lidl sta, dan pak ‘m wel mee en probeer ik gelijk wat andere luchtjes. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren Quote
La rive heeft een paar toppers! Zara ook al zijn ze niet allemaal.dupes bij de zara zitten gewoon heerlijke geuren tussen

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven