Mode & Beauty alle pijlers

Parfum met bloemengeuren en citrus

28-11-2020 12:20 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een spoedvraagje want ik ga vanmiddag naar de winkel voor nieuw parfum. Ik wilde eigenlijk een nieuwe fles Flower Bomb, maar die gebruik ik al zo lang dat ik ook wel eens iets anders wil. Mijn andere twee favorieten zijn Dahlia Noir en Beautiful van Estee Lauder.
Allemaal bloemige geuren met een vleugje citrus. Hebben jullie adviezen voor geuren die ook in dit scala passen?
StardustZiggy schreef:
28-11-2020 22:54
Even overheen gelezen. In CM zit inderdaad ook patchouli in. Ik was vroeger gek op Flowerbomb en probeerde erna CM maar helaas moet ik altijd niezen van dat parfum waardoor Chanel Chance eau de parfum een fijn alternatief was. Jimmy Coo heeft ook wat weg van CM.


F;owerbomb vind ik ook zoooooo lekker.
Een jaar of twee geleden was ik bij Douglas en die hadden een limited edition van Flowerbomb, een flesje met roze plastic soort draadjes er om heen. Wat was dat een heerlijk geurtje. Nooit meer geroken helaas.
Henk-en-Roelie schreef:
28-11-2020 22:39
Dit stond in de review;
It is quite a linear scent, flowery sweet, fresh, a bit soapy.

Die ga ik zeker eens proberen of een sample vragen, dol ook op zeepgeur :flirting:


Dan vind je Anaïs Anaïs vast ook lekker. Dat vind ik het ultieme zeepgeurtje.
Alle reacties Link kopieren
Georgia, deze?

https://www.fragrantica.com/perfume/Vik ... 48477.html
Georgia19zoveel schreef:
28-11-2020 23:01
Dan vind je Anaïs Anaïs vast ook lekker. Dat vind ik het ultieme zeepgeurtje.
Anaïs Anaïs vind ik niet zo lekker, althans als ik 'm op heb is het zo'n huis-tuin en keukenluchtje.
Emma95 schreef:
28-11-2020 23:11
Georgia, deze?

https://www.fragrantica.com/perfume/Vik ... 48477.html


Ja, die! Oh dat is echt een van de lekkerste geurtjes die ik ken.
Daisy van weet ik niet uit mijn hoofd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven