Mode & Beauty
alle pijlers
Poes scheren... hellup!
dinsdag 15 juli 2008 om 15:43
Hallo allemaal
Ik heb sinds kort een nieuwe vriendin. Alles gaat goed tussen ons (seks ook). Gelukkig heb ik haar ervan kunnen overtuigen haar poes te scheren. Sterker nog, ik heb aangeboden dat ik het voor haar zou doen. En hier zit nou het probleem.. Ik heb nog nooit eerder gedaan. Ik heb natuurlijk wel het een en ander aan gereedschap, maar dat gebruik ik voor mezelf. Kan ik dit ook op mijn vriendin gebruiken? Alle adviezen zijn welkom (qua scheermessen, scheerschuim, technieken etc).. D-Day is dit weekend. Thanks
Ik heb sinds kort een nieuwe vriendin. Alles gaat goed tussen ons (seks ook). Gelukkig heb ik haar ervan kunnen overtuigen haar poes te scheren. Sterker nog, ik heb aangeboden dat ik het voor haar zou doen. En hier zit nou het probleem.. Ik heb nog nooit eerder gedaan. Ik heb natuurlijk wel het een en ander aan gereedschap, maar dat gebruik ik voor mezelf. Kan ik dit ook op mijn vriendin gebruiken? Alle adviezen zijn welkom (qua scheermessen, scheerschuim, technieken etc).. D-Day is dit weekend. Thanks
dinsdag 15 juli 2008 om 20:32
Ik vind het woord poes afstotelijk trouwens, maar dat terzijde. Moet er trouwens net aan denken en mijn vriendje noemt t ook een pussy...maar goed..hij is dan ook engels...vagina of cunt of fanny vind ik ook weer niks :P
OT: Ik scheer mijn vriendje ook..niet glad....maar wel lekker kort. Gewoon badderen, scheerschuim en een goed mes...niet op bezuinigen....gewoon altijd een scherp mesje.
dinsdag 15 juli 2008 om 20:52
Ah ik was mijn forumpje even kwijt... Nou ja, gelukkig is ie niet bij de dierensectie terecht gekomen... Ik gebruikte het woord poes alleen maar om niet teveel mensen af te schrikken.. Uiteraard heeft het niks met pluizige katten te maken en alles met schaamhaar... ok... nieuwe mesjes gebruiken dus... gewoon "mannen" scheerschuim? Werkt dat? Waar zijn al die Venus Gilettes voor? Hebben die echt zin, of is het een gewoon een marketingtruc van de "paarse broeken" van Gilette?
vrijdag 18 juli 2008 om 17:17
Dit is een vraagje aan alle meiden die enige ervaring hebben met het scheren of ontharen van overtollig schaamhaar. Ik trim en scheer me een beetje bij tijdens de zomermaanden, ook omdat ik het zalig vind om nadien een babyvelletje te hebben. Ik ben vrijgezel maar ik neem aan dat het ook voor de partner aangenamer is en zelf vind ik het mooier. Mijn probleem is dat ik op de tweede dag jeuk krijg en op de 3de dag begin ik uitslag te krijgen. Dat is de reden waarom ik me niet graag scheer. Koude wasstrips vind ik onpraktisch, pijnlijk, duur en het resultaat laat te wensen over. Ik verander regelmatig mijn sheermesje (Venus van Gilette), dus daar kan de fout niet aan liggen. Ik heb me laten vertellen dat als je scheert op regelmatige basis (dwz om de 3 of 4 dagen!), dat je huid hieraan went en dat je nadien geen of minder uitslag krijgt. Is het misschien beter om ontharingscréme van Veet te gebruiken? Me telkens laten waxen in een schoonheidssalon is voor mij geen optie (pijnlijk en te duur). Alle raad is welkom!
Dank bij voorbaat
Dank bij voorbaat