Mode & Beauty alle pijlers

Randjes rode nagellak eraf halen: HELP!

12-04-2012 09:54 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



ik dacht gister; leuk, ik lak mijn nagels rood. Maar na 10 minuten er weer afgehaald omdat het geen gezicht was. Maar die randjes krijg ik niet schoon en ik heb vanmiddag sollicitatiegesprek! Nagels overnieuw knalrood lakken vind ik geen optie. Kom net onder de douche weg, dat hielp ook niet. En met nagellakremover en een watje/wattenstaafje hielp ook niet.



Wie o wie heeft de gouden tip?

Bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Na het douchen nagellak verwijderen, of je nagels even een paar minuten weken in warm water. Dan zijn je nagelriemen heel zacht, en krijg je ze makkelijker schoon met remover.



Succes vanmiddag!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Goede tip! Altijd vreselijk irritant, rode nagellak!!!!



Succes vanmiddag!
Alle reacties Link kopieren
Zijn het de randen aan de zijkant van je nagel, of bij je nagelriemen?



Misschien kan je er nog een andere kleur overheen doen als je het er echt niet afkrijgt (maar dat ligt ook een beetje aan waar je een sollicitatiegesprek hebt).

Of misschien een soort doorzichtig-roze kleur? (zoals bij een french manicure). Dan zie je misschien nog wel wat rood, maar dan valt het misschien minder op omdat je nagels er voor de rest dan wel verzorgd uitzien.



Volgende keer beter lakken en de randjes dus niet meelakken
Handschoenen aan.
daarom dus noooooit die randjes meelakken!
Alle reacties Link kopieren
Haal even pure aceton.

Er wordt wel eens gesteld dat remover met aceton te agressief is, maar zes keer met een 'milde' remover eroverheen droogt je nagels ook erg uit. Bij knalrode lak moet je oppassen waar je het smeert. Had je ook wel een blanke basislak opgebracht?
Alle reacties Link kopieren
Nog een keer lakken en dan meteen eraf halen met remover,dan wordt de oude laag beter meegenomen!
Alle reacties Link kopieren
En, gelukt?
Alle reacties Link kopieren
Ik had hier zelf ook last van, maar er zijn veel tips op het internet te vinden. Kijk anders hier even op: http://www.nageltrends.nl ... -verwijderen-randjes.html

Succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven