Mode & Beauty alle pijlers

Sample Sale. Wie heeft er ervaring mee?

15-04-2012 16:06 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sample Sale. Wie heeft er ervaring mee?



Een vriendin heeft me gevraagd om mee te gaan naar een Sample Sale, begin juni.

Het heet Stock Sale Outlet en het is bij Borchland in Duivendrecht.

Ze adverteren met "merkkleding met hoge kortingen".

Op hun site vermelden ze een paar mooie merken.

We zijn allebei nog nooit bij een Sample Sale geweest.



Wie heeft er ervaring met sample sales? Wie weet er meer van?

Hebben ze echt zulke hoge kortingen? En is het echt de moeite waard? We moeten er een flink eind voor rijden, en ik er niet voor niks naartoe rijden.





Groetjes, Michelle Schram
Alle reacties Link kopieren
Morgen heeft super trast ook een sample sale maar ik heb geen slachtoffer om mee te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hallo. Ik ben gek op sample sales! Las hier dat Gaastra en Tommy Hilfiger ook sample sale hebben? Wie kan me vertellen waar en wanneer?? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Ik was een keer naar die van Marlies Dekker. Ik keek wel even raar op dat er geen pasruimtes waren, maar alleen een grote kamer en dat iedereen gewoon stond te passen. Je kon dus ook niet echt zien of het goed zat enzo, te weinig spiegels en je kon je man natuurlijk niet mee nemen naar binnen. Dus 3 setjes gekocht voor heel weinig die ik nooit draag.
Volgens mij zijn de sample sales van gaastra en tommy alleen op uitnodiging. Schijnt je moeilijk/niet tussen te komen.



Waar was de Marlies Dekkers sample sale? Hoe kwam je aan een uitnodiging?
Alle reacties Link kopieren
quote:goudvis30 schreef op 27 november 2012 @ 17:04:

Volgens mij zijn de sample sales van gaastra en tommy alleen op uitnodiging. Schijnt je moeilijk/niet tussen te komen.



Waar was de Marlies Dekkers sample sale? Hoe kwam je aan een uitnodiging?Was op het hoofdkantoor, viavia. Volgens mij zijn ze niet openbaar.
Bedankt.. dacht al zoiets. Dat is volgens mij ook het geval met Tommy Hilfiger en Gaastra.
.
anoniem_64c178ea8c438 wijzigde dit bericht op 27-11-2012 19:18
Reden: dubbel
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
8 december is er een Sample Sale in Rai Amsterdam.

Je dient wel een kaartje te kopen van 20 euro.



Merken zoals: bjorn brog, guess, antony marato, moscow, b.loved en anderen..
Alle reacties Link kopieren
Voor marlies dekkers kan je naar beverwijk. In de begijnenstraat zit een outlet met vorige collecties maar ze hebben veel meer dan de gemiddelde lingerie winkels. Tenminste alle maten en verschillende modellen bh's en broekjes. Ook veel bikini's. Ik kom daar altijd 5 keer per jaar en kom met een tas vol thuis :-)
Alle reacties Link kopieren
Normale smaple sale waag ik me niet aan. Geef altijd teveel geld uit aan dingen die ik normaal niet zou kopen. Liever online bij matchesfashion in de uk, daar lopen kortingen vooe designers spullen op tot 70% helemaal geweldig!
Alle reacties Link kopieren
5x per jaar een tas vol lingerie? Tjonge ik loop achter met mijn lingeriecollectie, geloof ik!
Alle reacties Link kopieren
Ook bikini's :-)

En vind het gewoon lekker begin van de dag; mooi setje uit de la en kleding kiezen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ze pas sinds kort ontdekt en vind het geweldig! Je hebt wel verschillende soorten, degene die op internet uitgebreid worden aangekondigd, en degene die "besloten" lijken,.. zoals goosecraft en tommy.. Volgens mij kun je daar zonder "contacten" nooit aan komen, of heeft iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
quote:goudvis30 schreef op 27 november 2012 @ 17:04:

Volgens mij zijn de sample sales van gaastra en tommy alleen op uitnodiging. Schijnt je moeilijk/niet tussen te komen.



Waar was de Marlies Dekkers sample sale? Hoe kwam je aan een uitnodiging?Weet jij hoe ik aan zo;n uitnodiging kan komen? Verslaafd aan tommy hilfiger namelijk!!!!!
Bubblesx... volgens mij kan je daar alleen binnen komen als je daar iemand kent, die kaarten heeft, enz. Mail ze anders.

Volgens mij kan je ze rond zo'n sample sale ook op marktplaats kopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:polki schreef op 27 november 2012 @ 22:00:

8 december is er een Sample Sale in Rai Amsterdam.

Je dient wel een kaartje te kopen van 20 euro.



Merken zoals: bjorn brog, guess, antony marato, moscow, b.loved en anderen..



Zijn er echt mensen die 20 euro entree betalen om in een of andere hal zonder pashokjes kleren te mogen kopen waar betreffende merken graag vanaf willen??

Je betaalt toch ook geen entree voor een winkel?
Alle reacties Link kopieren
wie weet hoe je op de sample sal van gaastar en McGregor kan komen?quote:Dribbel9 schreef op 16 april 2012 @ 13:57:

Ik ben laatst naar de sample sale geweest van McGregor en ook naar die van Gaastra ga ik regelmatig. Het is vol, druk en je moet goed zoeken... maar desalniettemin vind ik altijd wel iets leuks voor een klein prijsje

Soms zie ik inderdaad kleding waar een productiefoutje in zit, maar meestal is het gewoon van prima kwaliteit!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben daar een keer geweest. Ik vond het verschrikkelijk. De merken die ze in de uitnodiging noemde, trof ik maar weinig aan. En verder hele oude zooi. Ik stond zo weer buiten. En je moest ook nog een muntje kopen voor het parkeren.



Wel ging ik vroeger naar de monsterverkoop van Bellissima. Dat was te gek. Daar kwam ik altijd met zakken vol vandaan. Ik draag er nog steeds kleding van. Helaas zijn ze faillliet gegaan. Heeft iemand daar ooit nog is van gehoord? Ik weet dat ze een keer een doorstart hadden gemaakt, dat zag je ook gelijk aan de kwaliteit overigens. Maar ook dat is niet gelukt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven