Mode & Beauty alle pijlers

schoonheids salon rdam

10-03-2012 00:21 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden!

Ik heb dinsdag onverwachts vrij en ben echt toe aan een massage en wil gelijk een pedicure laten doen voor alvast de zomer. Iets in mij zegt me dat we waarschijnlijk volgende maand alweer met teenslippertjes lopen, yeah! Maar nu zoek ik dus een goede schoonheidssalon in rdam. Was een beetje aan het googlen maar dan krijg je veel van die vage aan huis salonnen. Wie heeft er ervaring? Ben waarschijnlijk al te laat met reserveren maar dan weet ik alvast wat voor de volgende keer!
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
In de stad zit er een... In het zelfde gebouw als v & d. Heb er geen ervaring mee... Wie weet vindt je t op google!
Bij alexandrium. Daarboven zit een kapper als je door alexandrium loopt. Daar zit ook een hele fijne schoonheidssalon ! En vaak is er wel een plekje vrij
Bedoel je op de oosterhof?
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Op de Schiedamsedijk aan de kant van de seksshop en de avondwinkel zit echt de beste pedicure in town! Lekker chillen in de massage stoel met je voeten in een bak, de naam is iets van Len's nails. Echt je voeten zijn als nieuw!

Veel plezier op je vrije dag en inderdaad hopen dat we over een maand op slippers lopen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven