Mode & Beauty alle pijlers

Sexy Lingerie grote maat

11-06-2008 09:51 20 berichten
Heeft iemand een idee waar je in Nederland sexy lingerie kunt bestellen in een grote maat (52, 100D) wat ook nog betaalbaar is? Ik betaal gewoon geen 80 eurie voor een bh...

Ik wil ook wel eens een jarretellengordeltje ofzo...



Dank voor uw aandacht :P
Alle reacties Link kopieren
Kijk een op ullapopken.nl De maten daar gaan tot 56 en de meeste bh's tot 110D, sommige zelfs groter.

Lingerie vind je er trouwens onder: dessous. :-|
Alle reacties Link kopieren
Zat Pientje!

Welke omgeving woon je?



Ik kan je in elk geval wat merken geven;



Bij Triumph gaan sommige beha's tot maat G, 95G ofzo.

Contourelle Felina heeft prachtige dingen, en tot grote maten.

Freya, maar die hebben geen grote omvangsmaten geloof ik.

Marie-Jo, dacht ik???



Uit welke kant van het land kom je?

Eigenlijk kun je bij elke duurdere lingeriezaak denk ik mooie lingerie in grote maten kopen, maar die zijn wel duurder.



Anders heeft Ulla Popken ook wel eens iets leuks, kwaliteit wel een stuk minder geloof ik. Of zelfs de Pabo ;-)

Die verkopen best sexy spul en ook grotere maten.



Ik kocht vroeger ok nooit dure beha's, sinds ik dat wel doe, ben ik om, en koop ik dat goedkope spul niet meer. Het zit zoooo veel beter!
668, the neighbour of the Beast
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is verplaatst van seks naar mode en beauty
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op shop.club-wear.nl!
i2Paq schreef op 11 juni 2008 @ 17:58:

Kijk eens op shop.club-wear.nl!
Ik zie geen maatje 52 eigenlijk...
Alle reacties Link kopieren
Maat 100D heeft goede steun nodig, en die ga je niet vinden bij goedkope rommel! Hoe minder steun, hoe meer je borsten gaan hangen! Dus stop met zeuren en schaf een (paar) echte stevige bh(s) aan! Beter 3 (duurdere) goede dan 10 cheapy slechte die je borsten niet ondersteunen.
PienMarks schreef op 12 juni 2008 @ 09:07:

Maat 100D heeft goede steun nodig, en die ga je niet vinden bij goedkope rommel! Hoe minder steun, hoe meer je borsten gaan hangen! Dus stop met zeuren en schaf een (paar) echte stevige bh(s) aan! Beter 3 (duurdere) goede dan 10 cheapy slechte die je borsten niet ondersteunen.




Ik zie niet waar ik zeur..maar goed.

Ik heb wel degelijk dure en stevige bh's dat is ook mijn vraag niet.

Ik wil sexy lingerie..voor in bed....
Alle reacties Link kopieren
Maar helaas zul je ook voor die sexy lingerie in een dergelijke maat (geloof me, ik weet er alles van) nu eenmaal veel geld moeten neertellen... Als je kant sexy vind, kijk dan eens naar het merk Aubade. Dit is een van de goedkopere 'dure' merken en heeft elk seizoen een prachtige collectie. OF, snuffel eens rond tijdens de uitverkoop bij Bijenkorf!!
Alle reacties Link kopieren
www.bravissimo.com.............. leuk, sexy, en betaalbaar want jah als je grote borsten hebt ik 50+ euro's gewoon normaal. :-P
Alle reacties Link kopieren
Ullapopken en www.bonprix.nl



Succes!
Alle reacties Link kopieren
Sexoutletshop.nl heeft nu ook een speciale sectie grote maten. Kreeg een nieuwsbroef waarin dat stond vermeld.



www.sexoutletshop.nl
Alle reacties Link kopieren
En je haalt oude topics omhoog, omdat....?
Alle reacties Link kopieren
Ik googlede deze pagina vandaar.
Alle reacties Link kopieren
nee, geen aandelen

nee, niet mijn maat

ja, wel verkrijgbaar bij o.a. mijn lingeriewinkel



www . syl . eu
Hadden ze toen al Wehkamp? Zelfs daar hebben ze een enkel model. Zelfs op dit moment in de aanbieding.



Ach, en @TO is het gelukt om het sexy genoeg te vinden? Het is nu 3 jaar later...... Stond eerst op de sekspijler.

Want daar had je het voor nodig, denk ik.
Die zoekoptie bij Wehkamp....

Zoek je op jarretel gordels, krijg je er een unisex bakfiets bij.

Staat achteraan. Dat wel.
quote:Pumps_italiaans schreef op 10 december 2011 @ 14:18:

Die zoekoptie bij Wehkamp....

Zoek je op jarretel gordels, krijg je er een unisex bakfiets bij.

Staat achteraan. Dat wel.Weet je wel hoe duur die bakfietsen zijn? Kan me voorstellen dat je die moet terugverdienen in je jarretelletje.....
quote:brabant-stel schreef op 17 december 2011 @ 20:34:

beste Pien,



Bij http://www.xl4you.nl hebben ze echt leuke sexy lingerie in grote maten uit Amerika.

Ze hebben ook een winkel in tilburg



Pien heeft dit topic in 2008 geplaatst. Voor hetzelfde geld past ze ondertussen in maat 36...



Ik heb je gestaft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven