Mode & Beauty alle pijlers

Skincare, wat doe jij?

22-08-2019 22:33 20 berichten
Titel zegt het al, wat doe jij aan skincare? En dan vooral voor het gezicht.

Wat vind je fijn, wat voor huid heb je en welke merken vind je fijn?

Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik sinds kort de producten van Loveli. Sinds ik deze producten gebruik is mijn huid veel rustiger geworden.
Loveli is een merk zonder chemische troep en op natuurlijke basis.
nivea
Chloé schreef:
22-08-2019 22:35
Ik gebruik sinds kort de producten van Loveli. Sinds ik deze producten gebruik is mijn huid veel rustiger geworden.
Loveli is een merk zonder chemische troep en op natuurlijke basis.
Ik heb het even ongezocht. Ziet er goed uit! Welke producten gebruik jij er van?
Alle reacties Link kopieren
TO trapt af ...

Afijn.

Wasemulsie van Judith Williams
Rozenwater van Rosense

Om te douchen meestal Dove, aangezien daar geen sodium Laureth Sulfate in zit. Soms een uitstapje naar Therme of Rituals.


Meer heb ik niet meer nodig. Maar het heeft even geduurd eer ik daar achter was ;-D
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Neutral gezichtscreme
zon of geen zon, iedere ochtend smeer ik mijn gezicht in met een matterende zonnebrandcrème. Daarna smeer ik één tot twee keer per week in met een nachtcrème en soms met een nachtmasker. Werkt voor mij erg goed!
Ceylon schreef:
22-08-2019 22:39
TO trapt af ...

Afijn.

Wasemulsie van Judith Williams
Rozenwater van Rosense

Om te douchen meestal Dove, aangezien daar geen sodium Laureth Sulfate in zit. Soms een uitstapje naar Therme of Rituals.


Meer heb ik niet meer nodig. Maar het heeft even geduurd eer ik daar achter was ;-D
Ik snap je TO trapt af niet helemaal. Mijn insteek was meer om te zoeken naar andere fijne merken, aangezien mijn huid inmiddels zo gewend is aan de huidige producten.

Ik hoor vaker goeie dingen over rozenwater, is dat echt zo goed? Heb jij er veel baat bij?
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik veel producten van de seahorse plankton lijn van beauty kitchen
Dagcreme, nachtcreme en de zonnebrand. En soms de reinigingsdoekjes.

Ik draag verder weinig tot nooit make up maar als ik dat wel doe dan reinig ik mijn huid met oil cleansing en rozenwater als tonic

Een keer in de zoveel tijd scrub ik met de ocean salt scrub van lush, en soms een vers gezichtsmasker van lush
Alle reacties Link kopieren
Ik doe niet aan skincare. Sinds ik in Nederland woon doe ik aan huidverzorging. :D
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens het meeste blij met dat ik een gezichtsborstel heb aangeschaft, zo een met een ronddraaiende kop erop. Werkt echt fijn!
Alle reacties Link kopieren
Reiniging: Philosophy Purity 3 in 1.
Dagcreme: Jetske Ultee Uncover Skincare moisturizer.
Gebruik ik ook voor de nacht.

Af en toe scrubcreme met abrikoos van Kruitvat.
Af en toe een lekker masker wat in de aanbieding is.


Douchespul alleen van Sanex, omdat mijn huid daar niet allergisch op reageert.
Bodylotion van Palmers met sheabutter, ook omdat ik daar geen allergische reactie op krijg.
Alle reacties Link kopieren
Ik smeer met uiercreme (niet te verwarren met uierzalf, dar is baggervet!) en gebruik het voor alles. Voor mijn gezicht, als handcreme, op mijn voeten, en als after sun.
Make up gaat eraf met zo'n doekje, en daarna dus een likje uiercreme. Kost bijna niks.
Ik ben er van overtuigd dat de beste huidverzorging van binnen uit komt, dus door gezond eten. Sinds ik zo min mogelijk rotzooi in mijn giechel stop, ziet mijn huid er beter uit dan ooit!
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
22-08-2019 22:35
nivea
Yep, Ik gebruik micellair water om make up er af te halen en het gezicht schoon te maken.
Heb wel een exfoliator die ik sporadisch gebruik van een ander merk.
Verder smeer ik dagelijks een paar druppels olie (lovea / bio) amandel of jojoba en daarna het blauwe blik van nivea (is soms voor een euro te krijgen). 15 min intrekken tegen de glim en soms een beetje poeder op de neus.

In de zomer draag ik soms een spf ipv of een nivea creme met een kleurtje en spf.

Echt prima merk en je huid blijft de hele dag gehydrateerd.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Een eigen merk creme van Kruidvat waar vitamine E en spf in zit als dagcreme. En onder de douche, iedere ochtend, spoel ik mijn gezicht af met water. Dat is het.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik soms wasgel voor het gezicht vind dat ideaal, zo'n milk vind ik een gedoe met al die watjes. Een tonic gebruik ik niet. Daarna smeer ik er een cremmetje op. En dat is het. Ik gebruik helemaal geen make-up.
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nogal een skincare junkie. Ik gebruik sowieso alles zonder parfum, gedenatureerde alcohol of etherische oliën.
Reiniging met een cleanser van Cerave, 's avonds eerst make up verwijderen met olie van Kruidvat. Dan in de ochtend een vitamine c serum en dagcrème met spf 50. In de avond wissel ik af: om en om een exfoliant of retinol. Daarna nog een serum, of soms meerdere. Serums kunnen zijn: hyaluronzuur, niacinamide of peptiden. Serums zijn van the ordinary, dus lekker goedkoop.
Of het allemaal nodig is weet ik niet. Maar ik heb er lol in en mijn huid is rustig. Veel beter dan tien jaar geleden, toen had ik last van acné.
Alle reacties Link kopieren
Ik was mijn huid alleen met water (uitgezonderd mijn handen), make up gaat er meestal prima af daarmee. Anders heb ik olijfzeep. s Morgens smeer ik meestal zonnebrandcreme met een hoge factor op m’n gezicht. Sinds ik minder spullen op mijn gezicht smeer heb ik ontdekt dat mijn huid mooier blijft. Scheelt tijd, milieubelasting en geld en levert een mooiere huid op.
Ik ook loveli
En daarmee merk ik dat mn huid verbeterd is
Zelfs gerstekorrels boven mn ogen zijn weg
Voelt ook heel fijn en schoon
Bedankt voor alle reacties, hier kan ik wel iets mee! Tijd om nieuwe dingen uit te proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven