Mode & Beauty alle pijlers

Sneakers onder een jurkje

22-04-2018 12:57 137 berichten
Hoi,

Met de zonnige dagen zie ik het superveel; sneakers onder een rok of jurkje.
Ik vond er zelf eerst niets aan, maar hoe meer ik het zie hoe leuker eigenlijk.
Wegens knieproblemen kan ik jammer genoeg niet meer op pumps lopen.
Ben op zoek naar leuke sneakers voor onder een zwart jurkje, welke kleur past hier het best onder?
Dacht zelf aan zwart?

Groeten,
Monique
Alle reacties Link kopieren
Of een kleur die je laat terugkomen in accessoires?
Gewoon lage zwarte all stars. Altijd goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er ook fan van. Ik heb zelf de voorkeur voor basic witte adidas sneakers. Staan overal onder, beter dan zwart vind ik. Het enige nadeel is dat je ze goed schoon moet houden en moet beschermen tegen vuil.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind wit leuk. Zeker met zo'n dikke zool. Of creepers, die heb ik ook in het wit.
Ik vind sneakers onder een jurkje echt niet kunnen. Je ziet het wel steeds meer maar naar mijn mening lopen ze voor paal.
Vans kunnen leuk zijn
All stars
Adidasjes
Lage witte Nikes
Reeboks
Ik zou wit doen
Jaaaaa, leuk!!! Spierwitte sneakers en dat onder een stel goed gebruinde benen en een kort jurkje erboven, machtig.

Ik heb er de leeftijd niet meer voor, maar als dat wel zo was geweest, had ik het zeker gedaan.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Cateautje schreef:
22-04-2018 13:05
Jaaaaa, leuk!!! Spierwitte sneakers en dat onder een stel goed gebruinde benen en een kort jurkje erboven, machtig.

Ik heb er de leeftijd niet meer voor, maar als dat wel zo was geweest, had ik het zeker gedaan.
Hoeft toch niet perse leeftijdsgebonden te zijn?
wolkje75 schreef:
22-04-2018 13:08
Hoeft toch niet perse leeftijdsgebonden te zijn?
Op een gegeven moment is het voorbij en kan je het beter niet meer doen en dat geldt voor mij. :)
Blondie456 schreef:
22-04-2018 13:01
Ik vind sneakers onder een jurkje echt niet kunnen. Je ziet het wel steeds meer maar naar mijn mening lopen ze voor paal.
Naar mijn mening niet.

Als TO het maar leuk vind.
Ik zou voor witte sneakers gaan, of voor sneakers met een kleurtje en die kleur laten terugkomen in accessoires. Zwarte sneakers onder een zwart jurkje vind ik persoonlijk erg braaf en saai.
Blondie456 schreef:
22-04-2018 13:01
Ik vind sneakers onder een jurkje echt niet kunnen. Je ziet het wel steeds meer maar naar mijn mening lopen ze voor paal.

Nou dan moet iedereen er maar mee ophouden hé. Als jij dat vindt.
Begin met een paar zwarte. Wanneer je ze eenmaal hebt en met jurk of rok combineert én ontdekt hoe lekker dat loopt en uitziet komen er vanzelf meerdere modellen en kleuren bij. Let maar op! :biggrin:
Scratte schreef:
22-04-2018 13:12
Nou dan moet iedereen er maar mee ophouden hé. Als jij dat vindt.
Nee hoor, helemaal niet. Dat moet iedereen zelf weten maar persoonlijk zou ik het never nooit doen.
Afbeelding

Kan deze sneaker onder een zwart jurkje?
anoniem_63c432eff37cd wijzigde dit bericht op 22-04-2018 13:15
3.98% gewijzigd
Cateautje schreef:
22-04-2018 13:05
Jaaaaa, leuk!!! Spierwitte sneakers en dat onder een stel goed gebruinde benen en een kort jurkje erboven, machtig.

Ik heb er de leeftijd niet meer voor, maar als dat wel zo was geweest, had ik het zeker gedaan.
Ach ach ach. Hear hear hear. Grapjas. Dit kan volgens mij alleen een 92 jarige vrouw achter een rollator misstaan. Dat ben jij toch (nog) niet?
wolkje75 schreef:
22-04-2018 13:14
Afbeelding

Kan deze sneaker onder een zwart jurkje?
Dat ligt aan het jurkje.
Blondie456 schreef:
22-04-2018 13:14
Nee hoor, helemaal niet. Dat moet iedereen zelf weten maar persoonlijk zou ik het never nooit doen.

Waarvan akte dan maar.


To, die zwarte sneakers kunnen prima hoor, onder een zwart jurkje.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
22-04-2018 13:01
Ik vind sneakers onder een jurkje echt niet kunnen. Je ziet het wel steeds meer maar naar mijn mening lopen ze voor paal.
Ik vind mooie pumps, sandalen of sleehakken veel en veel mooier onder een jurkje. Maar als je op stap bent met de kinderen, lange stukken moet lopen of gewoon niet zo lang kan lopen op hakken dan vind ik sneakers onder een jurkje echt een uitkomst. Temeer omdat ik bijv. ballerinas gewoon niet zo relaxt vind lopen.

Maar t ligt wel aan de jurk. Onder sommige jurken staat t voor geen meter.
Troeteltje schreef:
22-04-2018 13:15
Ach ach ach. Hear hear hear. Grapjas. Dit kan volgens mij alleen een 92 jarige vrouw achter een rollator misstaan. Dat ben jij toch (nog) niet?
:$

Ik heb een paar goeie poten en een geweldige kont, maar naar mate je meer naar boven gaat is duidelijk te zien dat dat dus niet meer gaat, ondanks het feit dat ik pas over een paar jaar 92 word. :-D
Alle reacties Link kopieren
To in de zomer zou ik gaan voor witte of lichte gympen. Allstars of vans zijn mooi. Worden wel snel vies.

Lage allstars en nikes zijn altijd goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag ze ook gerust onder een jurkje of rok hoor! Ik weet niet hoe ik afbeeldingen moet plakken, maar ik heb sneakers die lijken op deze: https://www.zalando.nl/tommy-hilfiger-l ... a-k11.html

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven