Mode & Beauty alle pijlers

Sneakers onder een jurkje

22-04-2018 12:57 137 berichten
Hoi,

Met de zonnige dagen zie ik het superveel; sneakers onder een rok of jurkje.
Ik vond er zelf eerst niets aan, maar hoe meer ik het zie hoe leuker eigenlijk.
Wegens knieproblemen kan ik jammer genoeg niet meer op pumps lopen.
Ben op zoek naar leuke sneakers voor onder een zwart jurkje, welke kleur past hier het best onder?
Dacht zelf aan zwart?

Groeten,
Monique
wolkje75 schreef:
22-04-2018 13:14
[img]http://cdn.sarenza.net/_img/productsv4/ ... de|600:400

Kan deze sneaker onder een zwart jurkje?
Er zijn talloze haske leuke sneakers en dan kom je met deze aan...
Ik heb niets tegen sneakers onder jurkjes in wat voor kleur dan ook, maar als het je smaak niet is moet je dat niet doen.

Er zit toch wel wat tussen pump en sneaker in? Leuke loafers of veterschoenen? Ballerina’s heb ik helemaal gehad, maar die zie je ook nog veel.
Cateautje schreef:
22-04-2018 13:20
Er zijn talloze haske leuke sneakers en dan kom je met deze aan...

Ach, het is veilig en saai, maar prima om mee te beginnen voor TO denk ik. Als ze sneakers onder een jurkje al zo spannend vind om te dragen dat er een topic over geopend moet worden, en ze niet weet hoe te combineren, lijkt dit me een veilig begin.
Cateautje schreef:
22-04-2018 13:20
Er zijn talloze haske leuke sneakers en dan kom je met deze aan...
:) tja dacht aan iets neutralere die ik dan onder allerlei kleuren jurkjes kan combineren..
Alle reacties Link kopieren
Onder de 30 kan het wel vind ik. Zou t zelf niet doen. Heb gewoon schoenen met een klein hakje, staat toch netter.
ik geef mn bek ook maar een douw
Verhip schreef:
22-04-2018 13:27
Ach, het is veilig en saai, maar prima om mee te beginnen voor TO denk ik. Als ze sneakers onder een jurkje al zo spannend vind om te dragen dat er een topic over geopend moet worden, en ze niet weet hoe te combineren, lijkt dit me een veilig begin.
Niks spannends aan sneakers onder een jurkje, maar gewoon een mening vragen is toch niets mis mee:)?
Als je persé zwart wilt, dan zijn deze goed te doen.


Afbeelding

Afbeelding

Zelf zou ik voor licht kiezen.

Afbeelding

Afbeelding
Goldielock schreef:
22-04-2018 13:19
Ik draag ze ook gerust onder een jurkje of rok hoor! Ik weet niet hoe ik afbeeldingen moet plakken, maar ik heb sneakers die lijken op deze: https://www.zalando.nl/tommy-hilfiger-l ... a-k11.html
Mooi!
wolkje75 schreef:
22-04-2018 13:28
Niks spannends aan sneakers onder een jurkje, maar gewoon een mening vragen is toch niets mis mee:)?
Oh ik bedoelde het ook niet negatief hoor. Je komt wat onwennig over in je reacties m.b.t. deze stijl en dan snap ik dat je niet meteen hele kekke keuzes gaat maken. En dat daarom die schoenen die je liet zien een prima keus kunnen zijn. Zo bedoelde ik het meer. Natuurlijk mag je om meningen vragen. :)
Cateautje schreef:
22-04-2018 13:29
Als je persé zwart wilt, dan zijn deze goed te doen.


Afbeelding

Afbeelding

Zelf zou ik voor licht kiezen.

Afbeelding

Afbeelding
Bovenste zijn mijn smaak, mooi!:)
wolkje75 schreef:
22-04-2018 13:34
Bovenste zijn mijn smaak, mooi!:)
Zijn Nikes en zijn te koop bij van Haren. Daar zou ik sowieso eventjes kijken, want ze hebben 6 pagina's aan damessneaker, de één nog leuker dan de ander. Van allerlei merken.
Verhip schreef:
22-04-2018 13:33
Oh ik bedoelde het ook niet negatief hoor. Je komt wat onwennig over in je reacties m.b.t. deze stijl en dan snap ik dat je niet meteen hele kekke keuzes gaat maken. En dat daarom die schoenen die je liet zien een prima keus kunnen zijn. Zo bedoelde ik het meer. Natuurlijk mag je om meningen vragen. :)
:-)
Alle reacties Link kopieren
Leuk sneakers onder een jurkje of rokje, mits beetje casual look. Ik ben geen 25 meer en draag het ook.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee hoor. Denk er zelf ook aan. Niet omdat ik knieproblemen heb, maar omdat ik er wat minder tuttig/damesachtig uit wil zien.

Mijn garderobekast barst uit elkaar van de kokerjurken, pumps en laktasjes. In de praktijk heb ik weinig zin om zo'n ensemble aan te trekken (in de regen, op de fiets naar de supermarkt, thuiswerkend achter de PC).

Sneakers kunnen de tuttigheid wat afzwakken. Ik ben net als Cateautje bijna 92, maar dat maakt me niet uit.

Als ik jou was zou ik niet teveel nadenken over welke kleur bij je jurk past. Eigenlijk kan alles bij zwart. Ik zou eerder letten op een goede pasvorm.
Heb witte leren converse gympen staan super onder een jurkje ben wel boven de 50 oei
Alle reacties Link kopieren
https://www.zalando.nl/g-star-rovulc-sn ... x-a11.html

Ik heb deze, loopt heerlijk!
Ik draag airmax, stan smiths, of vans instappers eronder. Maar ik vind het wel snel warm zo met blote voeten en benen. Dan liever slippers of sandalen.
Simitçi schreef:
22-04-2018 13:41
Heb witte leren converse gympen staan super onder een jurkje ben wel boven de 50 oei
Je ziet zowel jong als oud met sneakers onder jurkje , denk niet dat het leeftijd gebonden is ofzo:)
noa schreef:
22-04-2018 13:39
Leuk sneakers onder een jurkje of rokje, mits beetje casual look. Ik ben geen 25 meer en draag het ook.
Met casual look, bedoel je dan neutralere kleuren?
Madeliefjees schreef:
22-04-2018 13:28
Onder de 30 kan het wel vind ik. Zou t zelf niet doen. Heb gewoon schoenen met een klein hakje, staat toch netter.
Jemig....een exacte leeftijd stellen aan kleding. Wat een hokjesgedrag.

Ik heb bijna iedere dag sneakers aan met m'n 46, ook onder een jurkje. Die TO post vindt ik niet leuk onder een jurkje.
Alle reacties Link kopieren
Maud27 schreef:
22-04-2018 13:57
Jemig....een exacte leeftijd stellen aan kleding. Wat een hokjesgedrag.
Eens! Wat je leuk staat, heeft denk ik meer met je uitstraling te maken dan met je leeftijd.
Madeliefjees schreef:
22-04-2018 13:28
Onder de 30 kan het wel vind ik. Zou t zelf niet doen. Heb gewoon schoenen met een klein hakje, staat toch netter.
Hahaha onder de 30... En daarna kan het ineens niet meer? Ik ben eind 40en draag gewoon mijn knalrode allstars onder een casual zwart jurkje.
Maud27 schreef:
22-04-2018 13:57
Jemig....een exacte leeftijd stellen aan kleding. Wat een hokjesgedrag.

Ik heb bijna iedere dag sneakers aan met m'n 46, ook onder een jurkje. Die TO post vindt ik niet leuk onder een jurkje.
Welke sneaker draag jij onder een jurkje (kleur ed?):) ?
Mary20 schreef:
22-04-2018 14:01
Eens! Wat je leuk staat, heeft denk ik meer met je uitstraling te maken dan met je leeftijd.
Ik zie ze lopen in de stad, de vrouwen van boven de 50 en hoewel het bij de lijven nog prima kan, staat het gewoon niet meer bij het gezicht, zo'n jonge look.

Ik heb deze winter gekeken naar een paar enkellaarsjes waar ik helemaal weg van was en toen zag ik een leeftijdgenoot met die laarsjes en toen heb ik besloten om ze maar te vergeten, want het zag er echt niet uit, die meidenlaarzen onder dat oudere gezicht.

Natuurlijk moet een ieder het zelf weten en stop ik niemand in hokjes, maar ik kies ervoor om het niet te doen.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
22-04-2018 14:07
Ik zie ze lopen in de stad, de vrouwen van boven de 50 en hoewel het bij de lijven nog prima kan, staat het gewoon niet meer bij het gezicht, zo'n jonge look.

Ik heb deze winter gekeken naar een paar enkellaarsjes waar ik helemaal weg van was en toen zag ik een leeftijdgenoot met die laarsjes en toen heb ik besloten om ze maar te vergeten, want het zag er echt niet uit, die meidenlaarzen onder dat oudere gezicht.

Natuurlijk moet een ieder het zelf weten en stop ik niemand in hokjes, maar ik kies ervoor om het niet te doen.
Ik snap je. Jeugdige kleding/schoeisel kunnen juist de (oudere) leeftijd benadrukken. Maar het gaat ook om het totaalplaatje. Ik vind het leuk om aan mijn outfits 1 item toe te voegen dat een beetje vloekt met het geheel. Anders wordt het -bij mij- zo saai, stijf (en ouwelijk). Dus niet en sneakers, en een paardestaart, en opvallende oorbellen.

Wel jammer van je 'meidenlaarsjes'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven