Mode & Beauty alle pijlers

Sneakers onder een jurkje

22-04-2018 12:57 137 berichten
Hoi,

Met de zonnige dagen zie ik het superveel; sneakers onder een rok of jurkje.
Ik vond er zelf eerst niets aan, maar hoe meer ik het zie hoe leuker eigenlijk.
Wegens knieproblemen kan ik jammer genoeg niet meer op pumps lopen.
Ben op zoek naar leuke sneakers voor onder een zwart jurkje, welke kleur past hier het best onder?
Dacht zelf aan zwart?

Groeten,
Monique
Alle reacties Link kopieren
LizBakker schreef:
24-04-2018 18:57
Converse, Nike Air Max Thea/Internationalist, Vans Old Skool/Authentic, en ga zo maar door.

Ik heb alles in heel veel verschillende kleurtjes. Ik draag ze meestal met jeans, maar ook wel eens met een jurk.

Oke, ik snap het. Is niet mijn smaak, maar goed, niet iedereen kan er zo leuk bij lopen als ik ')

Ik hou heel erg van sneakers. Maar dan wel van vrouwelijke sneakers. Niet van unisex-sneakers.
Tickel schreef:
23-04-2018 04:56
Afbeelding
Gaat iemand nou nog even zeggen of sneakers hierbij kunnen? En welke?
All stars ja? :proud:
SpringDing schreef:
24-04-2018 20:36
Gaat iemand nou nog even zeggen of sneakers hierbij kunnen? En welke?
All stars ja? :proud:


Zwarte All Stars! Altijd! Met alles! :proud:
Yasna schreef:
24-04-2018 19:00
Oke, ik snap het. Is niet mijn smaak, maar goed, niet iedereen kan er zo leuk bij lopen als ik ')

Ik hou heel erg van sneakers. Maar dan wel van vrouwelijke sneakers. Niet van unisex-sneakers.
Oh ja, ik heb het precies andersom. Ik wil niet echt van die vrouwensneakers. Het is dat de mannenmodellen zo log zijn, anders droeg ik die.

Overigens draag ik alleen in het weekend sneakers. Ik werk in een hele formele kantoorsetting, dus dat is altijd hakken en kokerrokken bij wijze van spreken.
iets_perzik schreef:
24-04-2018 20:40
Zwarte All Stars! Altijd! Met alles! :proud:
Kijk daar heb ik wat aan. :applause:
Donkerblauw dan wel. ;)
Adrianusdottir schreef:
23-04-2018 01:07
Tickel ja die :heart:
Meteen besteld dankjewel!
Ben 61 jaar, draag mijn witte haar in een paardenstaart, slank lijf en vind dat niemand mag zeggen wat ik wel of niet mag dragen. En onder jurkje of spijkerbroek is helemaal ok!
Gelijk heb je :) . Ben het met je eens.
Allstars! Lopen heerlijk en passen bij al mijn jurkjes!
Alle reacties Link kopieren
Allstars, zeker leuk! Maar dat zijn echt de enige sneakers waar ik niet op kan lopen en pijn doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik krijg bij de goedkopere sneakers altijd pijn en blaren, zo net onder mijn achillespees. Daar moet ik dan ook altijd een pleister plakken om blaren te voorkomen. Is dit bij de lage Allstars anders? Schuiven/schuren die minder?
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Ik draag vaak blauwe jurkjes en heb dan bijna altijd witte adidas sneakers eronder aan. Ik heb ook zwarte Vans, all stars van leer in bruin en blauw maar ik pak eigenlijk altijd de spierwitte Adidas gympen als ik een jurkje aan heb.
Echt sportschoenen of air max vind ik zelf niet mooi.
Darkcrystal schreef:
26-04-2018 13:39
Ik krijg bij de goedkopere sneakers altijd pijn en blaren, zo net onder mijn achillespees. Daar moet ik dan ook altijd een pleister plakken om blaren te voorkomen. Is dit bij de lage Allstars anders? Schuiven/schuren die minder?
Ik heb dat bij mijn lage allstars van leer ook. Ik draag dan een paar weken zo'n doorzichtige pleister tot ze goed naar mijn voet gevormd zijn. Nu na de winter haal ik ze weer te voorschijn en plak ik weer een tijdje zo'n pleister.
anoniem_6500601441f07 wijzigde dit bericht op 26-04-2018 14:54
0.47% gewijzigd
All stars vind ik leuk bij anderen staan. Nike air (maxjes) heb ik trouwens in overvloed ( denk zo'n 50 paar) in alle kleurtjes, modellen en patroontjes. Als je ze goed combineert vind ik ze heel leuk staan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven