Mode & Beauty alle pijlers

Sneakers/ steunzolen

09-07-2021 14:23 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al een tijdje ben ik op zoek naar sneakers waar de binnenzool uit kan zodat ik mijn steunzolen hier in kan doen.

Verder heb ik maat 43 en in sneakers vaak maat 44.
Iemand enige idee waar ik kwalitatief goede dames sneakers maat 44 kan vinden waar steunzolen in kunnen?
De prijs is minder van belang.
Ik koop altijd Nike court borough sneakers, daar kan de zool van uit gehaald worden en zitten ook nog lekker met steunzooltjes. Je hebt bij Van Haren sneakers van het merk Medicus. Die raadde mijn podotherapeut aan maar ik vind die stijl persoonlijk iets te ouwelijk.

Aanvulling: Weet alleen niet tot welke maat ze gaan. Nike sowieso wel, al kom je dan wel terecht op de herenafdeling denk ik
lulu☆ wijzigde dit bericht op 09-07-2021 14:30
19.16% gewijzigd
Ik weet niet tot welke maat de sneakers van Ara gaan, maar sommige modellen hebben een uitneembare zool. Ik vind ze mooi en vrouwelijk.
De sneakers van Veja hebben een uitneembare zool. Net als die van Hub.

Op Omoda kun je de optie selecteren 'uitneembaar voetbed'. Dat vind ik zelf erg handig.

Als je in Nijmegen woont, kun je ook voor een wat duurder segment naar Plein 44 en daar die twee schoenenzaken proberen. Daar kunnen zowat van elke schoen de zolen eruit.

Als je juist voor meer sporty gaat, dan kun je ook naar die Skateschoenenshop vlak bij Plein 44 (ik ken nooit straatnamen, maar het is in die straat naar beneden toe). Van skateschoenen kan ook bijna altijd de zool eruit.
Sowieso die van Gucci, omdat het de makkelijkste manier is om de echtheid te controleren (namaak is op details altijd anders).

Maar volgens mij geldt dat gewoon voor alle sneakers in die prijsklasse...
Ik heb de Adidas Rivalry Low (?) en daar kunnen de zolen uit en is er nog heeerlijk ruimte over voor je steunzolen!

Dit kan ook bij iig de Nike airmax en de airforce 1! Dan wel echt een maat groter bestellen, is mijn ervaring.
Kijk eens op Vamos. Daar heb je ook breedtematen. De sneakers staan daar onder veterschoenen en sportschoenen.

Remonte Dorndorf heeft ook leuke sneakers in maat 44.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik draag Nike Air Max in combinatie met mijn steunzolen.
Perfect!!
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
New balance heeft ook fijne sneakers waar steunzolen in kunnen
Snoesje666 schreef:
09-07-2021 15:56
Ik draag Nike Air Max in combinatie met mijn steunzolen.
Perfect!!
Die heeft mijn dochter ook en zij heeft ook steunzolen, ze is er enthousiast over.
Ecco, daar kunnen alle binnenzolen uit. Zij hebben hele hippe sneakers tegenwoordig
Bedankt voor alle tips!
Wist van bepaalde merken (ecco, hub) niet eens dat ze hippe sneaker verkopen.

In mijn maat is de keuze wel erg beperkt maar ben geslaagd en heb new balance sneakers met uitneembare voetbed besteld hij omoda.
Komen dinsdag binnen dus hopelijk passen ze!
Mocht dat niet het geval zijn: ik heb enorme steunzolen en zweer bij Adidas.
Ik zweer bij ecco, die hebben tegenwoordig echt wel leuke schoenen.
Daar kun je bijna overal de binnenzool uithalen en je eigen steunzool erin doen.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Miss_Travel schreef:
12-07-2021 07:58
Mocht dat niet het geval zijn: ik heb enorme steunzolen en zweer bij Adidas.
Bij Adidas kan de binnenzool er toch meestal niet uit? Ik heb nu namelijk 2 paar waarbij dit niet kan.
Weet jij bij welke modellen het wel kan?
puknijmegen schreef:
12-07-2021 20:12
Bij Adidas kan de binnenzool er toch meestal niet uit? Ik heb nu namelijk 2 paar waarbij dit niet kan.
Ik heb laatst een model besteld met ingebouwde sleehak. Die heb ik eruit gehaald en nu steunzool erin. En het basis model lage sneakers kan ie ook uit.
puknijmegen schreef:
12-07-2021 20:12
Mijn kind heeft steunzolen en ik sloop overal de binnenzolen uit. Dat lukt eigenlijk altijd, al zitten ze vaak vastgeplakt. Adidas inclusief.
Rosalind schreef:
12-07-2021 23:35
Mijn kind heeft steunzolen en ik sloop overal de binnenzolen uit. Dat lukt eigenlijk altijd, al zitten ze vaak vastgeplakt. Adidas inclusief.

Ja, dat kan wel. Maar dan kan je ze niet eerst goed passen met je steunzolen. Zou ik een te groot risico vinden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven