Sneakers/ steunzolen
vrijdag 9 juli 2021 om 14:23
vrijdag 9 juli 2021 om 14:28
Ik koop altijd Nike court borough sneakers, daar kan de zool van uit gehaald worden en zitten ook nog lekker met steunzooltjes. Je hebt bij Van Haren sneakers van het merk Medicus. Die raadde mijn podotherapeut aan maar ik vind die stijl persoonlijk iets te ouwelijk.
Aanvulling: Weet alleen niet tot welke maat ze gaan. Nike sowieso wel, al kom je dan wel terecht op de herenafdeling denk ik
Aanvulling: Weet alleen niet tot welke maat ze gaan. Nike sowieso wel, al kom je dan wel terecht op de herenafdeling denk ik
lulu☆ wijzigde dit bericht op 09-07-2021 14:30
19.16% gewijzigd
vrijdag 9 juli 2021 om 14:33
De sneakers van Veja hebben een uitneembare zool. Net als die van Hub.
Op Omoda kun je de optie selecteren 'uitneembaar voetbed'. Dat vind ik zelf erg handig.
Als je in Nijmegen woont, kun je ook voor een wat duurder segment naar Plein 44 en daar die twee schoenenzaken proberen. Daar kunnen zowat van elke schoen de zolen eruit.
Als je juist voor meer sporty gaat, dan kun je ook naar die Skateschoenenshop vlak bij Plein 44 (ik ken nooit straatnamen, maar het is in die straat naar beneden toe). Van skateschoenen kan ook bijna altijd de zool eruit.
Op Omoda kun je de optie selecteren 'uitneembaar voetbed'. Dat vind ik zelf erg handig.
Als je in Nijmegen woont, kun je ook voor een wat duurder segment naar Plein 44 en daar die twee schoenenzaken proberen. Daar kunnen zowat van elke schoen de zolen eruit.
Als je juist voor meer sporty gaat, dan kun je ook naar die Skateschoenenshop vlak bij Plein 44 (ik ken nooit straatnamen, maar het is in die straat naar beneden toe). Van skateschoenen kan ook bijna altijd de zool eruit.
vrijdag 9 juli 2021 om 17:29
Die heeft mijn dochter ook en zij heeft ook steunzolen, ze is er enthousiast over.Snoesje666 schreef: ↑09-07-2021 15:56Ik draag Nike Air Max in combinatie met mijn steunzolen.
Perfect!!
zaterdag 10 juli 2021 om 23:39
maandag 12 juli 2021 om 20:12
Bij Adidas kan de binnenzool er toch meestal niet uit? Ik heb nu namelijk 2 paar waarbij dit niet kan.Miss_Travel schreef: ↑12-07-2021 07:58Mocht dat niet het geval zijn: ik heb enorme steunzolen en zweer bij Adidas.
Weet jij bij welke modellen het wel kan?
maandag 12 juli 2021 om 20:53
Ik heb laatst een model besteld met ingebouwde sleehak. Die heb ik eruit gehaald en nu steunzool erin. En het basis model lage sneakers kan ie ook uit.puknijmegen schreef: ↑12-07-2021 20:12Bij Adidas kan de binnenzool er toch meestal niet uit? Ik heb nu namelijk 2 paar waarbij dit niet kan.
maandag 12 juli 2021 om 23:35
Mijn kind heeft steunzolen en ik sloop overal de binnenzolen uit. Dat lukt eigenlijk altijd, al zitten ze vaak vastgeplakt. Adidas inclusief.puknijmegen schreef: ↑12-07-2021 20:12Bij Adidas kan de binnenzool er toch meestal niet uit? Ik heb nu namelijk 2 paar waarbij dit niet kan.
dinsdag 13 juli 2021 om 11:05