Mode & Beauty alle pijlers

Studio Anneloes

27-10-2021 10:34 50 berichten
Wie is er bekend met het merk Studio Anneloes? Ik wil er graag het één en ander van aanschaffen. Maar vind het behoorlijk aan de prijs.
Wat is de kwaliteit van het merk en hoe is de pasvorm?
Alle reacties Link kopieren
Groot fan hier!

De kwaliteit is echt heel erg goed. Ik heb 2 travelkwaliteit broeken waar ik zowat in woon en die zijn na tig keer wassen nog steeds heel erg mooi. De pasvorm is normaal (tot misschien wat ruimer dan normaal): ik heb een normale maat 40 en draag broeken van Studio Anneloes in M.
Ik vind het mooi! Het valt wel heel groot vindt ik. Ik pas veel niet, omdat de kleinste maat de groot is.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de kwaliteit tegenvallen. Het blijft wel mooi, qua uitstraling, maar naden gaan op een duur los etc. Japan TKY is een vergelijkbaar merk en vele malen beter van kwaliteit.
Alle reacties Link kopieren
Ik sluit me helemaal aan bij LadyTramp!
Het zit heerlijk en blijft echt mooi. Ik heb sommige dingen al wel 10 jaar. Pasvorm is Idd iets ruimer dan normaal.
Alle reacties Link kopieren
Heb 1 broek die is prima en blijft idd mooi. De dag dat ik hem draag heb ik weer even maat 36 ipv 40..
Alle reacties Link kopieren
WollekeW schreef:
27-10-2021 10:42
Ik vind de kwaliteit tegenvallen. Het blijft wel mooi, qua uitstraling, maar naden gaan op een duur los etc. Japan TKY is een vergelijkbaar merk en vele malen beter van kwaliteit.

Serieus? Dat heb ik echt nog nooit gehad, en ik heb misschien wel 10 kledingstukken van Studio Anneloes, waarvan zeker 4 met grote regelmaat worden gedragen en gewassen.
WollekeW schreef:
27-10-2021 10:42
Ik vind de kwaliteit tegenvallen. Het blijft wel mooi, qua uitstraling, maar naden gaan op een duur los etc. Japan TKY is een vergelijkbaar merk en vele malen beter van kwaliteit.
Dat is wel zo, vooral op mijn billen :|
Alle reacties Link kopieren
LadyTramp schreef:
27-10-2021 10:44
Serieus? Dat heb ik echt nog nooit gehad, en ik heb misschien wel 10 kledingstukken van Studio Anneloes, waarvan zeker 4 met grote regelmaat worden gedragen en gewassen.
Ik heb het merk vanaf het allereerste begin, toen had ik er heel veel van, maar was over de kwaliteit niet tevreden. Wel qua stoffen, maar dus niet van de naden. Ik heb het een paar jaar gehad en ben toen overgestapt naar betere merken in dezelfde style. Het kan dus zijn dat de kwaliteit nu beter is. Destijds waren er meer van deze klachten.
Alle reacties Link kopieren
Hoe valt Japan TKY? Voor mij is Studio Anneloes te ruim.
Alle reacties Link kopieren
Kwaliteit vind ik goed maar ik vind het juist wat kleiner vallen.
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een fan! Sommige dingen vallen inderdaad vrij groot, vooral de broeken. Ik heb dan weer een jurk die juist wat klein valt. Ik heb zelf ronde vormen en kan altijd goed slagen. Ik vind het erg mooi en veel dingen tijdloos. Ik zou gewoon ergens gaan passen.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
27-10-2021 10:50
Kwaliteit vind ik goed maar ik vind het juist wat kleiner vallen.
Kleiner dan welk ander merk dan?
Alle reacties Link kopieren
Zijn deze broeken (aangezien hier geschreven wordt dat ze ruim vallen) geschikt voor mensen met een serieus achterwerk en aanwezige bovenbenen maar een wespentaille? (ik vraag dit voor een vriend :whistle: )
Alle reacties Link kopieren
Intotheunknown schreef:
27-10-2021 10:50
Hoe valt Japan TKY? Voor mij is Studio Anneloes te ruim.
Goed op maat.
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
27-10-2021 10:56
Zijn deze broeken (aangezien hier geschreven wordt dat ze ruim vallen) geschikt voor mensen met een serieus achterwerk en aanwezige bovenbenen maar een wespentaille? (ik vraag dit voor een vriend :whistle: )
Ik heb een vrij getailleerde pantalon die toch om de billen past ja, maar weet niet of ik een serieus achterwerk heb.
Alle reacties Link kopieren
WollekeW schreef:
27-10-2021 10:42
Ik vind de kwaliteit tegenvallen. Het blijft wel mooi, qua uitstraling, maar naden gaan op een duur los etc. Japan TKY is een vergelijkbaar merk en vele malen beter van kwaliteit.
Hier mee eens maar JapanTKY is wel een stukje duurder. Travelstofkleding van Woman by Earn is vergelijkbaar met JapanTKY maar ook duurder dan SA.
Alle reacties Link kopieren
Arena89 schreef:
27-10-2021 10:41
Ik vind het mooi! Het valt wel heel groot vindt ik. Ik pas veel niet, omdat de kleinste maat de groot is.
Hier het zelfde. Ik pas niet alles omdat veel te groot is, dat vind ik meteen het nadeel van dit merk, maten zijn niet constant je moet het dus echt passen, blind kopen doe ik niet.
Lady_Day schreef:
27-10-2021 11:03
Hier mee eens maar JapanTKY is wel een stukje duurder. Travelstofkleding van Woman by Earn is vergelijkbaar met JapanTKY maar ook duurder dan SA.
Ik heb net bij beide genoemde merken gekeken. Zie veel donkere kleuren.. in het verleden droeg ik veel zwart, daar wil ik vanaf en wat meer kleur.
Alle reacties Link kopieren
aaiamfibie schreef:
27-10-2021 11:08
Ik heb net bij beide genoemde merken gekeken. Zie veel donkere kleuren.. in het verleden droeg ik veel zwart, daar wil ik vanaf en wat meer kleur.
Klopt, beide merken voeren voornamelijk neutrale kleuren. Ik houd niet van kleur en prints vandaar dat ik er altijd wel kan slagen maar als je dat wel leuk vindt is SA een goed alternatief. Ze komen elke week wel met een collectie uit volgens mij.

Er is niets mis met SA maar wat er genoemd is over naden die loslaten vind ik wel herkenbaar. Ook valt het erg groot. Ik had een keer de 'bonded flare' broek gekocht in een maat XS en zelfs daar stond ik nog midden in. Ik draag maat 36 van broeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag heel graag de broeken van 's.a. en dan vooral op het werk.
Mijn laatste nieuwe zijn de bold flared.
Ik heb een heupomtrek van 105 en pas de L met mijn damesmaat 42 dus het valt groot.
Ik vind de kwaliteit geweldig. Doe jaren met de broeken.
Heb ook een stuk of 4 jurken maar die draag ik in m omdat ik van boven wat smaller ben.
Tis even een rib uit je lijf maar echt wel een goede investering.
Met mijn jurken denk ik er anders over die zijn wat druk geprint en dat ben ik ondanks ze er nog qls nieuw uitzien gewoon sneller zat die ga ik dus niet meer kopen want kan net zo blij zijn met een jurk van de Zara.
Ik heb korte broeken van Studio Anneloes en het zijn absoluut mijn lievelingsbroeken in de zomer. Licht, comfortabel, snel droog.

Wel het probleem met de naden die loslaten, maar ik heb ze naar de naaister gebracht hiervoor en toen zat het voor 6 euro weer vast.

Dat naden-probleem heb ik trouwens ook gehad met mijn Japan TKY lange broek. Ook dat heeft de naaister verholpen (en de winkel waar ik 'm gekocht heb heeft dat ook vergoed).

Van Studio Anneloes heb ik trouwens ook compensatie gekregen.

Ik vind overigens wel dat mijn lange TKY broek ook alleen geschikt is voor als het 18+ graden is. Daaronder heb ik het al snel koud erin. Het is wel een topper voor in het vliegtuig. Zit mega comfortabel maar je ziet er toch gekleed uit.
Irish_Wasser_Woman schreef:
27-10-2021 10:56
Zijn deze broeken (aangezien hier geschreven wordt dat ze ruim vallen) geschikt voor mensen met een serieus achterwerk en aanwezige bovenbenen maar een wespentaille? (ik vraag dit voor een vriend :whistle: )
Ik heb vrij dikke billen en ik merk dat de naden daar sneller kapot gaan.
Maar een maat groter werkt niet, want dan is de broek in z’n geheel te groot.
Alle reacties Link kopieren
Groot fan.
Zeker van de Poppy blousjes. Eindelijk een blouse die echt mooi aansluit bij een grote cupmaat. Heb ze in 4 kleuren.
Als je de kleding goed onderhoudt en wast kun je er heel lang plezier van hebben.
Heb ook de Jessica jumpsuit in 2 kleuren en ik lees dat de broeken ook fijn zijn dus tevens een TVP
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Irish_Wasser_Woman schreef:
27-10-2021 10:56
Zijn deze broeken (aangezien hier geschreven wordt dat ze ruim vallen) geschikt voor mensen met een serieus achterwerk en aanwezige bovenbenen maar een wespentaille? (ik vraag dit voor een vriend :whistle: )
Jep. Ook flinke billen/heupen en smalle taille hier, maar het ligt natuurlijk wel een beetje aan het model. De Franka en de Flair staan mij heel mooi. Gewoon proberen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven