Mode & Beauty alle pijlers

Studio Noos Mom Bag ( maar dan als niet mom)

08-12-2021 20:06 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de Studio Noos Mom Bag leuk. Teddy.
Maar ontworpen voor aan kinderwagen. Die ben ik allang ontgroeid.
Gebruikt iemand hem ook als gewone shopper of is formaat speciaal voor kinderwagen?
Alle reacties Link kopieren
https://www.bol.com/nl/nl/p/charm-londo ... gKSi_D_BwE


https://www.bol.com/nl/nl/p/beagles-nav ... gK0A_D_BwE



En zoiets anders ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik!

Lekker groot, ik ben er echt blij mee. Gebruik hem ook als dagelijkse tas naar het werk enzo.
Heb er 2, teddy en een met een printje
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.nl/search?q=tas+tedd ... FxxowtpmlM







Vroeger hadden luiertassen een verschoningsmatje ( dat was de klep van de tas ) en allemaal vakken.
Wat is hier nu “ luierig “ aan : alleen het formaat ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
De Beagles tas had ik ook al gespot, maar vond dat wat klein 😇
Alle reacties Link kopieren
7817272 schreef:
08-12-2021 20:12
Ja ik!

Lekker groot, ik ben er echt blij mee. Gebruik hem ook als dagelijkse tas naar het werk enzo.
Heb er 2, teddy en een met een printje
Is- ie beetje sterk?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb m van Sinterklaas gekregen. Wist niet eens dat het een luiertas was :-D Nu ik het hier lees kan ik het verhaal over aan een kinderwagen hangen wel beter plaatsen, al hebben we geen kinderwagen meer :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ie ook heel leuk past aan de handvaten van de kliko. ;)
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Ontworpen voor aan de kinderwagen?

Ik vat de term mom bag meer op als; handig voor het type dat een tas wil gebruiken om heel veel zooi in te kunnen doen, en die wil dat het er ook nog een beetje leuk uit ziet.

Nou goed, ik heb er 1, bevalt prima en er kan heel veel zooi in!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er vier en kan echt niet meer zonder! Mega veel boodschappen meenemen als ik een rondje langs de supermarkt wandel, ook ideaal voor een dagje weg of naar werk.

Een van de tassen heb ik standaard ingepakt met spullen voor de kids, daar heb ik wel veel toilettasjes ivm onvindbaarheid in die tassen van Narnia.
Alle reacties Link kopieren
Een tas is een tas toch?
Wat maakt het uit of je er luiers of je laptop in doet?

Ik vind de genoemde tas niet veel bijzonders. Wat is er zo leuk aan?
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
08-12-2021 20:14
https://www.google.nl/search?q=tas+tedd ... FxxowtpmlM







Vroeger hadden luiertassen een verschoningsmatje ( dat was de klep van de tas ) en allemaal vakken.
Wat is hier nu “ luierig “ aan : alleen het formaat ?
Dit, dus….
Alle reacties Link kopieren
kiddootje schreef:
08-12-2021 20:16
Is- ie beetje sterk?
Jazeker!
Ik prop hem helemaal vol als het nodig is
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er meerdere en mijn kinderen zitten al op de middelbare school. Ik vind ze ideaal voor van alles en nog wat. Voor boodschappen, werk en noem maar op. Vooral de dunnere (rib) gebruik ik vaak, want die past opgevouwen in mijn handtas. De teddy is heel dik, maar dat is weer fijn voor andere dingen, zoals mijn laptop.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
10-12-2021 08:23
Ik heb er meerdere en mijn kinderen zitten al op de middelbare school. Ik vind ze ideaal voor van alles en nog wat. Voor boodschappen, werk en noem maar op. Vooral de dunnere (rib) gebruik ik vaak, want die past opgevouwen in mijn handtas. De teddy is heel dik, maar dat is weer fijn voor andere dingen, zoals mijn laptop.

Heeft die rib-versie ook iets van zakken aan de binnenkant. Ik heb nu van katoen zo'n formaat tas, maar dat is één groot vak en vind ik daarom niet altijd even handig (zit altijd te zoeken naar mijn telefoon, mondkapje, telefoon of parkeerkaart). Die rib-versie van hun ziet er van de buitenkant erg tof uit, maar lost ie dat probleem ook op?
fashionvictim schreef:
08-12-2021 20:21
Ik denk dat ie ook heel leuk past aan de handvaten van de kliko. ;)
HAHAHA

geen idee hoe die tas eruit ziet, maar ik moet hier wel echt hartelijk om lachen
Alle reacties Link kopieren
katkaatje schreef:
10-12-2021 08:32
Heeft die rib-versie ook iets van zakken aan de binnenkant. Ik heb nu van katoen zo'n formaat tas, maar dat is één groot vak en vind ik daarom niet altijd even handig (zit altijd te zoeken naar mijn telefoon, mondkapje, telefoon of parkeerkaart). Die rib-versie van hun ziet er van de buitenkant erg tof uit, maar lost ie dat probleem ook op?
Nee, er zit geen extra vak in, dat is wel jammer inderdaad. Ik heb altijd een heel klein schoudertasje bij me waar net mijn telefoon en wat kleine spulletjes in kunnen. Bij Sissy Boy hebben ze wel van die ribtassen met een extra vakje, wel iets kleiner, maar er past wel makkelijk een laptop in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven