Mode & Beauty alle pijlers

Styling man in dating programma

18-09-2020 23:11 122 berichten
Laten we eens kijken wat viva er van denkt..

Wat trekt een man ca 50 jaar oud, normaal postuur aan om indruk te maken in een dating programma..budget 100 euro voor minimaal 2 outfits (mannen kleding is goedkoop dames)

ok, standaard blauwe/zwarte jeans krijg je wel cadeau..die is er wel..schoenen ook
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 18-09-2020 23:20
16.15% gewijzigd
rumforviva schreef:
18-09-2020 23:58
Het is niet zo dat ik een man zal afkeuren om dure of goedkope kleding, maar je vraagt in de OP om indruk te maken. Met dit budget kun je prima een outfit kopen, maar bijzonder zal het niet zijn, dat is alles. Je zult de dames dan op een ander vlak moeten overtuigen.

Van zijn communicatieskills gaat ie het ook niet moeten hebben, vrees ik.
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Ben je een type voor een gilet / bretels / pet ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
tomcat schreef:
18-09-2020 23:49
wie?

Heb google gebruikt maar die man komt niet verder dan een standaard wit shirt met jasje en stropdas.
Nou ja, van je kennis van de actualiteit hoef je het blijkbaar ook niet te hebben als je Hugo de Jonge moeten googlen.
Alle reacties Link kopieren
Het hangt er ook vanaf op wie je indruk wil maken, de een vind bepaalde kleding mooi die de ander verschrikkelijk vind.
rumforviva schreef:
19-09-2020 00:00
Nou ja, van je kennis van de actualiteit hoef je het blijkbaar ook niet te hebben als je Hugo de Jonge moeten googlen.

Nou :hihi:
Vivamensje schreef:
19-09-2020 00:00
Het hangt er ook vanaf op wie je indruk wil maken, de een vind bepaalde kleding mooi die de ander verschrikkelijk vind.

En vlak uitstraling niet uit. Ik ben vaker dan eens verliefd geworden op een man met een wat shabby uiterlijk. Goed karakter, goede kop en een goed lijf met dito uitstraling doet veel.
rumforviva schreef:
19-09-2020 00:00
Nou ja, van je kennis van de actualiteit hoef je het blijkbaar ook niet te hebben als je Hugo de Jonge moeten googlen.
Ik houd mij met belangrijke zaken bezig, niet met incidenten van 4 jaar
Merys schreef:
18-09-2020 23:59
Van zijn communicatieskills gaat ie het ook niet moeten hebben, vrees ik.
Mijn oudste zegt altijd vergoelijkend als haar broertje lastig is: hij gaat iets nieuws doen en is zenuwachtig, daarom doet hij zo gek.
tomcat schreef:
19-09-2020 00:02
Ik houd mij met belangrijke zaken bezig, niet met incidenten van 4 jaar

Gaat echt wat worden, dat programma, ik voel het.
blijfgewoonbianca schreef:
18-09-2020 23:59
Afbeelding

Ben je een type voor een gilet / bretels / pet ?
Hij rocked het zeker meer dan ik..maar daar wordt ie ook voor betaald..ik zou het wel aandurven
Merys schreef:
19-09-2020 00:03
Gaat echt wat worden, dat programma, ik voel het.
Wie weet zit er iemand die net zo arrogant en betweterig is. Kan vuurwerk opleveren, leuke tv hoor.
Het-groepje schreef:
19-09-2020 00:03
Mijn oudste zegt altijd vergoelijkend als haar broertje lastig is: hij gaat iets nieuws doen en is zenuwachtig, daarom doet hij zo gek.

De mijne zei altijd heel hoopvol, "bijna gelukt!" als ie de plank weer eens missloeg.
tomcat schreef:
19-09-2020 00:02
Ik houd mij met belangrijke zaken bezig, niet met incidenten van 4 jaar
Ja, je zult ongetwijfeld veel aan je hoofd hebben, maar heb je dan wel meegekregen dat er een pandemie gaande is en dat er een minister is die ons in dat kader regelmatig toespreekt?
rumforviva schreef:
19-09-2020 00:05
Ja, je zult ongetwijfeld veel aan je hoofd hebben, maar heb je dan meegekregen dat er een pandemie is en dat er een minister is die ons in dat kader regelmatig toespreekt?
ja, vaag, maar het raakt mij niet erg, en de toesprekende briefjeslezers doen mij niet zo veel.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
19-09-2020 00:04
Hij rocked het zeker meer dan ik..maar daar wordt ie ook voor betaald..ik zou het wel aandurven
Voor twee tientjes bij H&M
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Juist aan de Jonge zie je het verschil tussen flair en kleding.
Rutte heeft dezelfde kleding aan maar daar krijg ik het toch echt niet warm van.
Alle reacties Link kopieren
Tomcat is misschien Belgisch.
tomcat schreef:
19-09-2020 00:06
ja, vaag, maar het raakt mij niet erg, en de toesprekende briefjeslezers doen mij niet zo veel.

Echt een catch!
tomcat schreef:
19-09-2020 00:06
ja, vaag, maar het raakt mij niet erg, en de toesprekende briefjeslezers doen mij niet zo veel.
Mij ook niet, maar daarom weet ik nog wel wie wie is. Ik kijk ook niet naar Geer en Goor of de Meilandjes, toch krijg ik wel mee wie dat zijn.
Geer, goor en de meijlandjes zijn ook grappiger dan dinges..ben de naam al weer kwijt..
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
18-09-2020 23:59
Afbeelding

Ben je een type voor een gilet / bretels / pet ?

Ik vind dat een leuke outfit. Die baard denk ik wel weg (🤢)
wij slapen nooit.
PoezzinBoots schreef:
19-09-2020 00:08
Echt een catch!
Tom Cruise zegt vreemdere dingen
iceteapeach schreef:
19-09-2020 00:10
Ik vind dat een leuke outfit. Die baard denk ik wel weg (🤢)
Ik vind zijn baard ok wat te lang..korter of weg zou ik mijn zoon aanraden
Nou, TO, neem nog een borrel en morgen naar de Bristol.
Succes!
Merys schreef:
19-09-2020 00:11
Nou, TO, neem nog een borrel en morgen naar de Bristol.
Succes!
:rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven