Mode & Beauty alle pijlers

Styling man in dating programma

18-09-2020 23:11 122 berichten
Laten we eens kijken wat viva er van denkt..

Wat trekt een man ca 50 jaar oud, normaal postuur aan om indruk te maken in een dating programma..budget 100 euro voor minimaal 2 outfits (mannen kleding is goedkoop dames)

ok, standaard blauwe/zwarte jeans krijg je wel cadeau..die is er wel..schoenen ook
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 18-09-2020 23:20
16.15% gewijzigd
Bij de uniqlo deze olijfgroene broek in een leuke lengte

https://www.uniqlo.com/eu/en/men/featur ... iew=430227

Plus dit leuke shirt bij de Zara

https://m.zara.com/nl/nl/overhemd-met-k ... v2=1546863
anoniem_636a100800946 wijzigde dit bericht op 19-09-2020 00:21
32.24% gewijzigd
Merys schreef:
19-09-2020 00:08
Juist aan de Jonge zie je het verschil tussen flair en kleding.
Rutte heeft dezelfde kleding aan maar daar krijg ik het toch echt niet warm van.
Jullie zijn serieus geloof ik he? Rutte is helemaal niks..maar die de jonge? hoe dan? google geeft mij geen charmante man op zijn naam.een saai mannetje met een te hippe kuif, teveel bakkebaard en altijd wit shirt en stropdas?? toch dat macht ding ofzo? net als Woutertje detsijds..tot ie in zomergasten kwam?
tomcat schreef:
19-09-2020 00:10
Tom Cruise zegt vreemdere dingen

Vanaf het moment dat TC op de bank ging springen bij Oprah is hij al afgeschreven.
Alle reacties Link kopieren
https://www.onlyformen.nl/the-blueprint ... gIeXvD_BwE
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
PoezzinBoots schreef:
19-09-2020 00:15
Vanaf het moment dat TC op de bank ging springen bij Oprah is hij al afgeschreven.
TC? hey..ik zie een lijntje
Leuk!
Alle reacties Link kopieren
https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/over ... rce=google
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
tomcat schreef:
19-09-2020 00:14
Jullie zijn serieus geloof ik he? Rutte is helemaal niks..maar die de jonge? hoe dan? google geeft mij geen charmante man op zijn naam.een saai mannetje met een te hippe kuif, teveel bakkebaard en altijd wit shirt en stropdas?? toch dat macht ding ofzo? net als Woutertje detsijds..tot ie in zomergasten kwam?
Smaken verschillen nu eenmaal. Jij valt niet op mannen toch? Nogal lastig daar uitspraken over te doen dan.
tomcat schreef:
19-09-2020 00:16
TC? hey..ik zie een lijntje

Sure.
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 19-09-2020 00:21
35.42% gewijzigd
Sowieso, goed geklede man met lullig karakter wordt hem ook niet.
Wel fijne tv :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Op een mooie chino kan best een simpele trui

https://www.c-and-a.com/nl/nl/shop/heren-truien-vesten
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Meer voor jongere mannen..en wie draagt zoiets nu praktisch alledaags zo?
Tiana_76 schreef:
19-09-2020 00:20
Smaken verschillen nu eenmaal. Jij valt niet op mannen toch? Nogal lastig daar uitspraken over te doen dan.
Ik ben oprecht verbaasd hoor..het is geen knappe man en hij is niet bepaald goed gekleed..fijn voor hem maar een Jesse Klaver lijkt mij toch meer iets dan zo'n saaie boekhouder.
Merys schreef:
19-09-2020 00:21
Sowieso, goed geklede man met lullig karakter wordt hem ook niet.
Wel fijne tv :popcorn:
Bedoel je mij nu? hoe kom je tot die conclusie dan? ik ben helemaal niet goed gekleed..daarom dit topic :D
tomcat schreef:
19-09-2020 00:24
Ik ben oprecht verbaasd hoor..het is geen knappe man en hij is niet bepaald goed gekleed..fijn voor hem maar een Jesse Klaver lijkt mij toch meer iets dan zo'n saaie boekhouder.

Het is geen knappe man? :rofl:
Jesse Klaver zou ik nog niet doen al was hij de laatste man op aarde.

Uitstraling doet een hoop hoor. En die pakken zijn een soort uniforms, daar moet je een beetje doorheen kunnen kijken. Ze gaan natuurlijk ook uit. :hyper:
PoezzinBoots schreef:
19-09-2020 00:21
Sure.
je moest het laatste woord weer he...
Tiana_76 schreef:
19-09-2020 00:25
Jesse Klaver zou ik nog niet doen al was hij de laatste man op aarde.

Uitstraling doet een hoop hoor. En die pakken zijn een soort uniforms, daar moet je een beetje doorheen kunnen kijken. Ze gaan natuurlijk ook uit. :hyper:
wauw..de die gast zonder pak..haren..blubberbuik..wit..en denken dat ie top is....yup
Ik lees alleen maar de kift op anderen. Heb je last van een gebrek aan zelfvertrouwen? Dat is heel onaantrekkelijk.
Tiana_76 schreef:
19-09-2020 00:25
Jesse Klaver zou ik nog niet doen al was hij de laatste man op aarde.

Uitstraling doet een hoop hoor. En die pakken zijn een soort uniforms, daar moet je een beetje doorheen kunnen kijken. Ze gaan natuurlijk ook uit. :hyper:

Eens. Die doet of aan tantra (brrr) of laat zich ergens aan een balk hangen.
Tiana_76 schreef:
19-09-2020 00:27
Ik lees alleen maar de kift op anderen. Heb je last van een gebrek aan zelfvertrouwen? Dat is heel onaantrekkelijk.
waar lees je dat dan? ik prijs Jesse aan en vind de jonge niet zo veel.. 1 tegen 1 toch?
Merys schreef:
19-09-2020 00:27
Eens. Die doet of aan tantra (brrr) of laat zich ergens aan een balk hangen.
arme jesse..denken jullie dat echt? mijn vriend is het niet aar zou ie zo extreem zijn?
Marana schreef:
18-09-2020 23:42
Of zoiets dan als print?

Afbeelding


of wil je liever effen blauw (saaaaaaaai!)
nee, serius, deze stijl gaat hem niet worden met mij..niet in lijn met wie ik ben
Merys schreef:
19-09-2020 00:27
Eens. Die doet of aan tantra (brrr) of laat zich ergens aan een balk hangen.

Nee. Eikeltjespyama en slofsokken op de bank.
Heul opwindend.
Merys schreef:
19-09-2020 00:25
Het is geen knappe man? :rofl:
vergeleken met mij...nee..ik denk minsten 8 tegen 2 op een gemiddelde steekproef..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven