Mode & Beauty alle pijlers

Styling man in dating programma

18-09-2020 23:11 122 berichten
Laten we eens kijken wat viva er van denkt..

Wat trekt een man ca 50 jaar oud, normaal postuur aan om indruk te maken in een dating programma..budget 100 euro voor minimaal 2 outfits (mannen kleding is goedkoop dames)

ok, standaard blauwe/zwarte jeans krijg je wel cadeau..die is er wel..schoenen ook
anoniem_3997 wijzigde dit bericht op 18-09-2020 23:20
16.15% gewijzigd
PoezzinBoots schreef:
19-09-2020 00:35
Nee. Eikeltjespyama en slofsokken op de bank.
Heul opwindend.
hey..geen ruzie maken zonder mij he..mijn topic :mrgreen:
tomcat schreef:
19-09-2020 00:36
vergeleken met mij...nee..ik denk minsten 8 tegen 2 op een gemiddelde steekproef..
en voor dat arrogant lijkt..ik verlies weer makkelijk 9 tegen 1 op diverse BN'ers.. die de jonge is echt gewoon niet zo knap
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk, ga je meedoen aan Lang Leve de Liefde?

Ik vind bij een man leuk:
Zwarte broek (géén spijkerbroek, vreselijk!), wit overhemd, zwart strak gilet, en puntschoenen.
nee first dates, ok, helder advies
dubbel
tomcat schreef:
19-09-2020 00:38
en voor dat arrogant lijkt..ik verlies weer makkelijk 9 tegen 1 op diverse BN'ers.. die de jonge is echt gewoon niet zo knap
oh maar niet op ch4is zegers..die heb ik weer hands down :mrgreen: hoi Chris
tomcat schreef:
19-09-2020 00:38
en voor dat arrogant lijkt..ik verlies weer makkelijk 9 tegen 1 op diverse BN'ers.. die de jonge is echt gewoon niet zo knap
Hij heeft iets, een bepaalde uitstraling die hem wel degelijk aantrekkelijk maakt.
En qua kleding vind ik creatief en opvallend niet echt altijd aantrekkelijk. Kleding die goed past en stoffen van een goede kwaliteit maken meer indruk op mij.
Rachmaninoff schreef:
19-09-2020 00:57
Hij heeft iets, een bepaalde uitstraling die hem wel degelijk aantrekkelijk maakt.
Ja..vast..ik had ook een bouwvakker van 1.65 en 120 kg over de vloer die heel veel vrouwen scoorde van Tinder voor een ONS..er is een doelgroep voor iedereen..alles is relatief..dat willem maxima scoorde is de enige uitzondering die ik ken..ok en jolanthe van jantje naar welsey..maar die waren ook beiden al niet zo knap.. we dwalen af..dus ja..wauw..vrouwen...
tomcat schreef:
19-09-2020 01:03
Ja..vast..ik had ook een bouwvakker van 1.65 en 120 kg over de vloer die heel veel vrouwen scoorde van Tinder voor een ONS..er is een doelgroep voor iedereen..alles is relatief..dat willem maxima scoorde is de enige uitzondering die ik ken..ok en jolanthe van jantje naar welsey..maar die waren ook beiden al niet zo knap.. we dwalen af..dus ja..wauw..vrouwen...
Het gaat om de uitstraling wil ik er mee zeggen. Ik kan best zien dat een man heel knap is en een afgetraind lijf heeft maar laat je me daar een foto van zien dan doet me dat echt niets, hoe knap hij ook is. Ik krijg het daar niet warm van. Eerlijk gezegd zou ik het nog eerder warm krijgen van een foto van een mooie vrouw. De uitstraling en het karakter maakt iemand pas echt aantrekkelijk.
Tiana_76 schreef:
19-09-2020 00:20
Smaken verschillen nu eenmaal. Jij valt niet op mannen toch? Nogal lastig daar uitspraken over te doen dan.


Dat vind ik wel kort door de bocht, ik val ook niet op mannen, maar ik zie best of een man stijlvol gekleed is en dan kijk ik ook naar schoenen, netjes en gepoetst. Het moet in ieder geval bij iemand passen en gepast zijn voor voor de gelegenheid.

Volgens mij letten ook mannen daar zeker tegenwoordig wel op. Ook mannen hebben kritiek op kleding bij elkaar. Ik ken geen mannen die 2 ( ! ) outfits willen kopen voor 100 €.

Dan koop je gewoon troep, weggegooid geld. Moet toegeven dat ik wel voor weinig geld best leuke dingen zie ( Tiana, BGB ). Ik zal dat alleen niet kopen, het blijft gewoon niet mooi na een paar keer dragen is het verslonst, bij mij wel tenminste.

Een goedkoop pak herken ik van een afstand, zeker als iemand een tijdje in de auto heeft gezeten. Zo is dat met bijna alle kleding. Niet om interessant te doen, maar een los overhemd of broek red ik voor dat geld, niet veel meer. Ik doe ook lang met mijn kleding. Wat betere kleding geeft ook een heel andere uitstraling over het algemeen.

Heb trouwens niet het idee dat kleding hier veel uit gaat maken Tomcat, je reacties zijn op zijn zachtst gezegd niet vriendelijk. Misschien nog wel erger is dat je dat oprecht niet door schijnt te hebben. Dat je niet weet wie Hugo de Jonge is , is wat je verklaring ook is, eigenlijk niet te geloven. Waar kun je met jou over praten? Ik bedoel dat je niet overkomt als iemand met veel interesses en daar kom je volgens mij alleen mee weg als je echt een heel aantrekkelijke verschijning bent.

Waarom heb je trouwens dit als budget, denk dat je wel kan zeggen dat dat erg laag is voor 1 outfit, en 2 is bijna sceince fiction, onvoorstelbaar. Heb je niets leuks meer thuis?

Ik ken trouwens een dame die mee heeft gedaan aan first dates en die kreeg een match met iemand die van pizza's hield, zij houdt van Italië. Niks geworden.

Succes, maar ik zou er geen verwachtingen van hebben. Je bent wel op tv. Zoek jij serieus een date en denk je dat dit zou kunnen werken? Zou zeggen dat dat ook naïef is voor iemand van jouw leeftijd.
Tiana_76 schreef:
19-09-2020 00:25
Jesse Klaver zou ik nog niet doen al was hij de laatste man op aarde.

Uitstraling doet een hoop hoor. En die pakken zijn een soort uniforms, daar moet je een beetje doorheen kunnen kijken. Ze gaan natuurlijk ook uit. :hyper:

Jesse Klaver zou ik ook nooit doen als ik een vrouw was, dat vind ik geen man. Van Hugo de Jonge kan ik me dat al een stuk beter voorstellen, maar nog steeds niet.

Een pak is inderdaad een soort uniform en ze zitten waarschijnlijk allemaal in dezelfde prijsklasse. Wat je wel echt ziet vind ik als iemand een maatpak heeft van goede kwaliteit. Vind ik ook het mooiste.
Tiana_76 schreef:
18-09-2020 23:53
Zolang hij zijn mond maar houdt ben ik het met je eens.

Zelfs gekneveld en met een zak over z’n hoofd sta ik nog liever droog.
Alle reacties Link kopieren
:popcorn:

Kom je wel even vertellen wanneer dit op tv wordt uitgezonden?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind bij een man camel / cognac leren schoenen mooi. Kan bij elke outfit.
Nette broek en een kwaliteit overhemd.
Ik zou investeren in een paar mooie camel schoenen en in een effen overhemd in de kleur die past bij je gezicht.
Ga, gewoon zoals je altijd bent Tomcat.
Bij first dates had je ook kleding aan om indruk te maken denk ik?
Vond het persoonlijk iets teveel.

Al vind ik zoiets als dit wel erg tof.
Afbeelding
Dat linkt een beetje aan wat je aan had alleen wat minder formeel.

Maar ik zou voor casual gaan.
anoniem_63e725841dfb3 wijzigde dit bericht op 19-09-2020 08:04
12.44% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat je aan hebt is onbelangrijk, als je haar maar goed zit en je glad geschoren bent.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Rachmaninoff schreef:
19-09-2020 01:16
Het gaat om de uitstraling wil ik er mee zeggen. Ik kan best zien dat een man heel knap is en een afgetraind lijf heeft maar laat je me daar een foto van zien dan doet me dat echt niets, hoe knap hij ook is. Ik krijg het daar niet warm van. Eerlijk gezegd zou ik het nog eerder warm krijgen van een foto van een mooie vrouw. De uitstraling en het karakter maakt iemand pas echt aantrekkelijk.
Voor mij is uitstraling ook belangrijker dan knap zijn. Een man hoeft niet knap te zijn om aantrekkelijk te zijn. Sterker nog, veel knappe mannen vind ik niet aantrekkelijk.
En ja, ook ik vind Hugo de Jonge best aantrekkelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het belangrijkste dat iemand schoon en verzorgd is. Ik hou niet van pakken, die doen me teveel aan kantoren denken, vind ik een eenheidsworst.
Liever casual. Leuk spijkerjasje, donkerblauw, gympen. Wel leuk als iemand zijn best heeft gedaan. Liever geen parfum.
Stoppels of warrig haar ook geen probleem, als het maar schoon is.
Linkje naar de firstdatesaflevering met Tomcat please?
Qiyara schreef:
19-09-2020 07:49
Ga, gewoon zoals je altijd bent Tomcat.
Bij first dates had je ook kleding aan om indruk te maken denk ik?
Vond het persoonlijk iets teveel.

En dat voor 100 euro.
Alle reacties Link kopieren
Qiyara schreef:
19-09-2020 07:49
Ga, gewoon zoals je altijd bent Tomcat.
Bij first dates had je ook kleding aan om indruk te maken denk ik?
Vond het persoonlijk iets teveel.

Al vind ik zoiets als dit wel erg tof.
Afbeelding
Dat linkt een beetje aan wat je aan had alleen wat minder formeel.

Maar ik zou voor casual gaan.

Is Tomcat al eerder in het programma geweest?
Wordt dit een tweede kans?

Ik wil ook graag een linkje!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven