Mode & Beauty alle pijlers

T-shirts laten bedrukken

19-05-2020 13:30 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het bijna vaderdag is, wil ik graag een T-shirt laten bedrukken voor mijn vader met zijn favoriete band erop. Zeg maar bij het "echte cadeau" wat ik samen met mijn zusje ga geven. Nu vroeg ik mij af, kun je dit online regelen met een bedrijf? Heeft iemand dit al eens gedaan? En voor de hele creatievelingen: Is er een mogelijkheid om het zelf te doen of is dat niet te doen? Ik zou het namelijk niet weten haha. Alvast bedanktt
Alle reacties Link kopieren
chocolol schreef:
19-05-2020 14:42
Om welke band gaat het?
Rowwen Hèze
Alle reacties Link kopieren
jillrose schreef:
19-05-2020 14:45
Rowwen Hèze
https://www.marktplaats.nl/l/kleding-he ... +h%c3%a8ze
Alle reacties Link kopieren
Sale
http://rowwenheze.nl/product-categorie/sale/
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring met zelf bedrukken of laten bedrukken is dat het vaak toch tegenvalt. Ik zou dus als het kan altijd band merch kopen. Ik zie dat Lilalinda al wat heeft gepost, dus ik zou daar wat van kopen. Mooier en waarschijnlijk net zo duur.
jillrose schreef:
19-05-2020 14:33
Het is niet voor verkoop, maar voor eigen gebruik dus ik zie het probleem even niet :bonk:
Het mag dan nog steeds niet. Zie je het probleem dan wel?
Alle reacties Link kopieren
Zou ik doen TO! Goedkoper ga je het niet echt voor elkaar krijgen en hier sponsor je de band nog mee
Alle reacties Link kopieren
Bedankt
Alle reacties Link kopieren
Intotheunknown schreef:
19-05-2020 15:45
Zou ik doen TO! Goedkoper ga je het niet echt voor elkaar krijgen en hier sponsor je de band nog mee
Ja is wel zo. Vind mijn pa nog wel leuk ook zo haha
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-05-2020 14:04
en toch... mag het niet
en toch... verdient Mick veel geld aan die H&M-meuk
dus tja, hij heeft liever optie 2, dan optie 1
Het heeft er maar zijdelings mee te maken, maar een bedrijf dat op grote schaal aan belastingontwijking doet, heeft natuurlijk niet echt een ethisch recht om een ander de maat te nemen. Wat mag is niet altijd ethisch en wat niet mag is niet altijd verkeerd.

In dit geval gaat het over rowwen heze, en zelfs dan geloof ik niet dat to en boete boven het hoofd hangt als zij 1 t-shirt voor haar vader gaat maken van die band. Het mag niet, maar het is ook niet erg.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
19-05-2020 16:05
Het heeft er maar zijdelings mee te maken, maar een bedrijf dat op grote schaal aan belastingontwijking doet, heeft natuurlijk niet echt een ethisch recht om een ander de maat te nemen. Wat mag is niet altijd ethisch en wat niet mag is niet altijd verkeerd.

In dit geval gaat het over rowwen heze, en zelfs dan geloof ik niet dat to en boete boven het hoofd hangt als zij 1 t-shirt voor haar vader gaat maken van die band. Het mag niet, maar het is ook niet erg.
Dankje! Ik ga gewoon alle mogelijkheden ff na en dan hoop ik dat ik hem blij kan maken met wat de uitkomst is :)
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
19-05-2020 16:05
Het heeft er maar zijdelings mee te maken, maar een bedrijf dat op grote schaal aan belastingontwijking doet, heeft natuurlijk niet echt een ethisch recht om een ander de maat te nemen. Wat mag is niet altijd ethisch en wat niet mag is niet altijd verkeerd.

In dit geval gaat het over rowwen heze, en zelfs dan geloof ik niet dat to en boete boven het hoofd hangt als zij 1 t-shirt voor haar vader gaat maken van die band. Het mag niet, maar het is ook niet erg.
Dit. Mijn dochter van 10 maakt ook wel eens van dat soort dingen omdat ze het leuk vindt om het thuis te dragen. Laatst had ze het shirt van Harley Quinn in Suicide Squad nagemaakt om een TikTok een maken, dat mag dus blijkbaar ook niet?
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
19-05-2020 16:21
Dit. Mijn dochter van 10 maakt ook wel eens van dat soort dingen omdat ze het leuk vindt om het thuis te dragen. Laatst had ze het shirt van Harley Quinn in Suicide Squad nagemaakt om een TikTok een maken, dat mag dus blijkbaar ook niet?

Ik kan me van die 80'er jaren nog herinneren dat ik zelf een t-shirt van Hennie Vrienten had gemaakt met een foto uit de Hitkrant. Heb ik aangehad naar een concert en heeft hij een handtekening op gezet. :heart: Toen was ik echt gelukkig.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Ik zou hier iets bestellen! Voor die prijs krijg je het zelf niet gedrukt hoor :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven