Mode & Beauty alle pijlers

Tatoeage weg laten halen

06-08-2020 17:40 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er na lang nadenken over uit, mijn jeugdzonde tatoeage die ik al 28 jaar heb wil ik weg laten laseren.
Maar hoe vind ik een goede kliniek? Ik zie op google zoveel klinieken die zich allemaal de beste vinden. Consumentenbond heb ik ook al gecheckt maar ik ben benieuwd of jullie misschien ervaringen of tips hebben om niet bij een beunhaas terecht te komen. Een budget heb ik niet, ik wil het mooi weg laten halen en dat mag wat kosten
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
goed idee!
Je kan er ook iets anders overheen laten zetten, een skul bijvoorbeeld.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoor veel goeds over het lasercentrum. Er is er o.a. één in Zoetermeer en in Eindhoven.
Tvp
Ja, laten coveren! Een skul is idd echt helemaal in momenteel, mss met bloemen, zo'n mexicaanse?
Ja dan kan je waar nu het plaatje staat een zwarte neus over laten zetten.
Of zoals bij deze, onder de ogen

Afbeelding
Misschien is er wel een napraat geschikt voor jullie ongein
Ik ben serieus en heb hier ervaring mee.
Alle reacties Link kopieren
Heb je mensen in je omgeving die ervaring mee hebben?

Of misschien vrienden van vrienden?
Lenteui schreef:
06-08-2020 18:06
Misschien is er wel een napraat geschikt voor jullie ongein
:nut:
Haha die smile heb ik laten tatoeeren en dan plak ik er van die poppenoogjes op als ik op stap ga
Afbeelding
Hahahahaha! Dan moet je wel schuddebuiken!
Alle reacties Link kopieren
Coveren wil ik niet, hij is groot en dan moet het bijna een sleeve worden om het mooi weg te krijgen. Vrienden zijn ook van mening om er iets overheen te zetten. Ik ken alleen maar mensen met tatoeages en niemand wil ze weg laten halen. :|
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Hoe groot is je tattoo, irbaboon?
En zou je er eventueel iets anders over willen zetten of het liefst helemaal weg.
Na 6 keer laseren is hij nog niet weg, maar wel goed vervaagd.
Veel mensen vinden het heel pijnlijk, maar dat is zwaar overdreven hoor.
Oei heel groot dus en echt weg.
Alle reacties Link kopieren
petronella72 schreef:
06-08-2020 17:56
Ik hoor veel goeds over het lasercentrum. Er is er o.a. één in Zoetermeer en in Eindhoven.
Ik ga even kijken, bedankt!
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Alle reacties Link kopieren
Niq schreef:
06-08-2020 18:23
Hoe groot is je tattoo, irbaboon?
En zou je er eventueel iets anders over willen zetten of het liefst helemaal weg.
Na 6 keer laseren is hij nog niet weg, maar wel goed vervaagd.
Veel mensen vinden het heel pijnlijk, maar dat is zwaar overdreven hoor.
Ongeveer 20 x 20
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Tussen iedere beurt komt 6 weken te zitten. Dus reken op ongeveer een jaar werk?
Alle reacties Link kopieren
Dat is goed te doen, ik erger me er al 15 jaar aan dus er mag nog wel een jaartje bij 😁
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Ik heb een oude laten coveren maar die moest eerst lichter gemaakt worden.
Oude zwarte tribal en dat is gewoon niet mooi te coveren anders.

Maarrr.. dat kost heel veel tijd en geld en bloed, zweet en tranen.
Ik hen al met al een jaar met een verotte enkel gelopen en toen was ie licht genoeg.
Dus nog lang niet weg maar er kon wel wat over.

Als ie echt weg moet trek er dan maar 2 jaar voor uit.
En bereid je voor op de smerigste pijn en daarna zwarte korsten met rode randen.
Niq schreef:
06-08-2020 18:30
Tussen iedere beurt komt 6 weken te zitten. Dus reken op ongeveer een jaar werk?

Of als het niet heel snel heelt 2 maanden.

X 10 a 12 als ie echt weg moet.
In welke regio zoek je Irbaboon?
Alle reacties Link kopieren
Peixe schreef:
06-08-2020 18:59
In welke regio zoek je Irbaboon?
Randstad, tattoo is eigenlijk al heel licht. In verband met herkenbaarheid zeg ik niet wat het is. Omdat het zo niet vrouwelijk is wordt ik altijd herkent door mijn tattoo.🤦‍♀️
Hij is, was gekleurd, dat is bijna weg. Alleen de zwarte lijnen zijn nog goed zichtbaar maar zijn nu meer grijs dan zwart.
Just because your past has been damaged doesn’t mean your future has to be worthless
Peixe schreef:
06-08-2020 18:56

En bereid je voor op de smerigste pijn en daarna zwarte korsten met rode randen.
Wow nee zo was dat niet bij mij. Wel wat blaren, maar geen zwarte korsten en rode randen.
Ik heb er zo snel geen foto van, anders kon ik het laten zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven