Mode & Beauty alle pijlers

Tattoo artiest vinden die bij je past. Hoe dan?

19-01-2021 22:15 32 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag een tatoeage en ben opzoek naar een artiest die qua stijl past bij het plaatje in mijn hoofd. Alleen heb ik geen idee waar en hoe ik mijn zoektocht moet beginnen. Ik ken niemand met een tatoeage die ik om hulp zou kunnen vragen. Hebben jullie een idee?
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
Ga websites/instagram pagina's bekijken voor de stijl van de tattoo artiesten
Alle reacties Link kopieren
Hoe vind ik ze dan überhaupt? Ik weet écht helemaal niks van die wereld. Insta heb ik ook niet dus geen idee hoe je daarop kan zoeken.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Wat voor plaatje is het? Welke stijl?
Alle reacties Link kopieren
Apollos_Belt schreef:
19-01-2021 22:34
Hoe vind ik ze dan überhaupt? Ik weet écht helemaal niks van die wereld. Insta heb ik ook niet dus geen idee hoe je daarop kan zoeken.
Wat dacht je van Google 😏 op tattoo artiest en regio
Alle reacties Link kopieren
_Anne_ schreef:
19-01-2021 22:42
Wat voor plaatje is het? Welke stijl?
Klein met strakke lijnen. Lichte kleuren die wat wegvallen op de huid.
Simplistisch wellicht.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
Due-scimmie schreef:
19-01-2021 22:43
Wat dacht je van Google 😏 op tattoo artiest en regio
Al gedaan en dan kom ik op 3 uit met vage onduidelijke websites.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
Heb je op Pinterest oid gekeken?
Edit want daar ging iets niet goed:
Daar heb ik mijn artiest vandaan. Die zit in het buitenland en kwam 1x per jaar rondom de tattoo convention naar NL :)
Een zebra is geen paard met strepen
https://www.tatmasters.com/nl/stijlen

Kun je hier je gewenste stijl vinden?

Zo ja, dan zou je kunnen googlen op die stijl+tattooshops+ eventueel woonplaats/regio.
anoniem_290911 wijzigde dit bericht op 19-01-2021 23:05
33.59% gewijzigd
Apollos_Belt schreef:
19-01-2021 22:52
Al gedaan en dan kom ik op 3 uit met vage onduidelijke websites.
Check. Welke regio?
Alle reacties Link kopieren
CherokeeRose1977 schreef:
19-01-2021 23:02
https://www.tatmasters.com/nl/stijlen

Kun je hier je gewenste stijl vinden?
Yes! Dank je.
Er zijn absoluut een paar die mij aanspreken.
Contemporary en Minimalistic lijken er het meest op!
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
_Anne_ schreef:
19-01-2021 23:04
Check. Welke regio?
Drechtsteden.
Maar voor een die bij mij past ben ik in principe bereid door heel Nederland te toeren.
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
Apollos_Belt schreef:
19-01-2021 23:12
Drechtsteden.
Maar voor een die bij mij past ben ik in principe bereid door heel Nederland te toeren.
Dan zou je ook de tattoo convention in Amsterdam in de gaten kunnen houden. Dan komen er verschillende artiesten van over de hele wereld. Als je die op tijd mailt kun je een tattoo krijgen van iemand die normaal niet in NL werkt.
Een zebra is geen paard met strepen
Ik denk dat Tattoo Garden in Den Haag wel de stijl doet die je zoekt.
Ik ben uiteindelijk naar een andere gegaan die meer aansloot bij mijn wensen qua design maar zij doen veel minimalistic/contemporary.
Daarnaast lijkt het wel een fijne voor een eerste tattoo, adverteren ook met lowkey/vrouwvriendelijk.
Ik heb er geen connecties mee oid maar hun manier van werken sprak me wel aan.
Alle reacties Link kopieren
Jamaarhoe schreef:
19-01-2021 23:14
Dan zou je ook de tattoo convention in Amsterdam in de gaten kunnen houden. Dan komen er verschillende artiesten van over de hele wereld. Als je die op tijd mailt kun je een tattoo krijgen van iemand die normaal niet in NL werkt.
Ik ga het in de gaten houden! Dank je
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Alle reacties Link kopieren
stellar schreef:
19-01-2021 23:37
Ik denk dat Tattoo Garden in Den Haag wel de stijl doet die je zoekt.
Ik ben uiteindelijk naar een andere gegaan die meer aansloot bij mijn wensen qua design maar zij doen veel minimalistic/contemporary.
Daarnaast lijkt het wel een fijne voor een eerste tattoo, adverteren ook met lowkey/vrouwvriendelijk.
Ik heb er geen connecties mee oid maar hun manier van werken sprak me wel aan.
Ik ga contact met ze opnemen. Ik ben benieuwd:)
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Apollos_Belt schreef:
19-01-2021 23:42
Ik ga contact met ze opnemen. Ik ben benieuwd:)
Ik weet niet of je insta hebt maar daar kan je hun pagina vinden met hun werk en anders natuurlijk via de website.
Veel plezier met je zoektocht!
Alle reacties Link kopieren
Ga kijken welke shops er in de buurt zitten en ga van die artiesten de portfolio’s eens bekijken. Als het je bevalt wat je ziet zou je contact met de betreffende shop/artiest op kunnen nemen om je idee voor te leggen. Vaak ga je dan samen het idee verder uitwerken.
Nog een tip: schrik niet als een goede artiest een lange wachttijd heeft, soms wel tot een jaar en nu met de gedwongen sluiting ivm de lockdown zal het soms nog iets langer zijn. Maar neem van mij aan dat het het wachten waard is!
Mag ik vragen in welke omgeving je een artiest zoekt? Mag ook via PB als je dat fijner vindt!
The problem is people are being hated when they are real, and are being loved when they are fake.
Dan neem je toch gewoon even Instagram als je je er echt in wil verdiepen. Een account is zo aangemaakt en opgeheven.
Mijn man is tattoo artiest en wij wonen + hij werkt in de Drechtsteden. Als je met hem in contact wil komen mag je me wel een pb sturen, dan geef ik je z’n telefoonnummer. Dan kan hij je wat dingen laten zien die hij gedaan heeft, omdat ik begrijp dat je geen Instagram hebt en het momenteel natuurlijk onmogelijk is om bij shops langs te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Geen tattoo is het sprekendst; geloof me.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
CherokeeRose1977 schreef:
19-01-2021 23:02
https://www.tatmasters.com/nl/stijlen

Kun je hier je gewenste stijl vinden?

Zo ja, dan zou je kunnen googlen op die stijl+tattooshops+ eventueel woonplaats/regio.
Dank je voor deze link!
Alle reacties Link kopieren
In Utrecht zit the Ink Society. Begonnen als shop voor vrouwen met alleen vrouwelijke artiesten. Ik denk dat het werk van Roos wel bij je past, zij doet veel met (heel) strak lijnenwerk. Je kunt haar werk vast wel ergens vinden op google. (Geen aandelen, ik vind het gewoon hele leuke mensen daar)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de website snizoo echt een hele fijne. Hier kan je een hoop reviews lezen over een tattoo shop en vaak ook nog een bepaalde artiest .

Kijk op hun site voor de galerij, hier staan ze ook per tattoo artiest geselecteerd.
1 op het oog? Loop er eens binnen om je ontwerp te laten zien, ongetwijfeld hebben zij meteen de juiste artiest voor ogen.

Woon je toevallig in de buurt van Rotterdam? Dan heb ik tips voor je!
thee_leutje101 schreef:
20-01-2021 08:37
In Utrecht zit the Ink Society. Begonnen als shop voor vrouwen met alleen vrouwelijke artiesten. Ik denk dat het werk van Roos wel bij je past, zij doet veel met (heel) strak lijnenwerk. Je kunt haar werk vast wel ergens vinden op google. (Geen aandelen, ik vind het gewoon hele leuke mensen daar)
Ik moest ook gelijk aan The Ink Society denken! Van wat je beschrijft, denk ik dat de stijl je wel aanspreekt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven