Mode & Beauty alle pijlers

The ordinary

19-12-2017 20:49 626 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees heel veel goede Berichten over de producten van the ordinary.

Zou best wat willen bestellen Maar met de producten kom ik er niet uit. Erg ingewikkeld en veel.

Hier mensen die producten ervan hebben en kunnen uitleggen wat het is en waar het voor dient?
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
20-10-2019 10:15
Op de website van the Ordinary staat wat wel en niet met elkaar mag. Ook kun je mailen om een routine te krijgen met de producten die je al hebt. Ik had binnen 24 uur bericht. De salicylic acid zal voorlopig niet meer op voorraad komen, ze zijn bezig met een herformulering.
Oeh dankjewel, dat wist ik niet
Alle reacties Link kopieren
MuggenBult schreef:
20-10-2019 09:56
Goedemorgen,

(Vette huid, acne, twintiger)
Ik ben begonnen met salisylzuur + niaciamide in de avond, en een grote fles suncover in de ochtend.
Werkte prima, mm huid werd echt rustiger. Ik heb er het ecg serum aan toegevoegd voor de ogen, en azalaic zuur in de avond, niaciamide naar de ochtend verplaatst.
Zijn er twee dingen gebeurd; het salisylzuur is gewoon nergens meer te verkrijgen. Echt waar, op zeker 10 sites gekeken en overal uitverkocht. En twee; de zonnebrandcrème was op, dus ik dacht; ik koop een Jetske ultee proof zonnebrand in de drogist. Super veel acne gekregen, dus ik zocht naar oplossingen en heb me het peeling masker gekocht met glycol- en salisylzuur. En een flesje retinol 0,5 in squalence. Ik moet ook de Jetske zonnebrand kopen, durf niet meer de andere te smeren.

Gebruiken jullie ook niaciamide en kan dat samen met retinol?
Deze link:

https://m.youtube.com/watch?v=GM9BfdVHmhA

Bevat een filmpje over wat wel en niet met elkaar kan. Ik vind haar een betrouwbare bron. Volgens haar past niacinamide en retinol heel erg goed bij elkaar.
Wat gebruiken jullie na de aha 30% enz peeling solution qua "routine"?
Ik heb wat pigment vlekjes (of iets wat er op lijkt) rond mijn kaaklijn en op m'n wangen over gehouden van afgelopen zomer.

Welke producten helpen daar het beste tegen. De AHA/BHA solution zit al in m'n mandje maar ik twijfel of ik ook tussen niacinamide 10 + zinc 1 of iets van vitamine C voor dit probleem. Hoorde wel dat vitamine c snel de werking verliest dus dan ook weer: welke van de opties?
Alle reacties Link kopieren
WeidseVelden schreef:
01-11-2019 15:07
Wat gebruiken jullie na de aha 30% enz peeling solution qua "routine"?
Mijn gewone routine, maar dan alles meerdere keren, mijn huid slurpt het dan echt op.
Alle reacties Link kopieren
Bij Deciem (bedrijf achter The Ordinary) is er deze maand 23% korting! Vanaf 25 euro zijn er geen verzendkosten. Dus je kan nu lekker goedkoop je mandje volgooien.
Deciem.com
thistle schreef:
01-11-2019 17:02
Bij Deciem (bedrijf achter The Ordinary) is er deze maand 23% korting! Vanaf 25 euro zijn er geen verzendkosten. Dus je kan nu lekker goedkoop je mandje volgooien.
Deciem.com
Klopt, daarom wil ik ook wat nieuwe dingen gaan proberen (anders haal ik die 25 euro ook niet)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook wat nieuwe dingen besteld, oa de peptide voor het haar. Verder vooral de dingen die ik al gebruik, HA in een grotere fles, iets sterkere Retinoid. Ik hoop dat het uit de UK wordt verstuurd, dan ligt het niet weken bij de douane.
thistle schreef:
01-11-2019 17:02
Bij Deciem (bedrijf achter The Ordinary) is er deze maand 23% korting! Vanaf 25 euro zijn er geen verzendkosten. Dus je kan nu lekker goedkoop je mandje volgooien.
Deciem.com
Maar als je het uit het buitenland bestelt moet je toch douanekosten betalen?
anoniem_150601 wijzigde dit bericht op 22-11-2019 00:58
0.31% gewijzigd
Taralina schreef:
02-11-2019 09:29
Maar als je het uit het buitenland besteld moet je toch douanekosten betalen?
Deciem heeft geloof ik een regeling met de Douane. Je krijgt geen extra kosten zover ik weet.
Alle reacties Link kopieren
Vanuit Engeland betaal je geen douanekosten hoor. Is (nog) EU.
Top! Heb meteen voor een flink bedrag besteld.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
02-11-2019 10:16
Vanuit Engeland betaal je geen douanekosten hoor. Is (nog) EU.
Inderdaad! Daarom hoop ik dat het uit Engeland wordt verstuurd.
thistle schreef:
02-11-2019 17:08
Inderdaad! Daarom hoop ik dat het uit Engeland wordt verstuurd.
Van de website:

Any applicable taxes are applied to your full order (including shipping). This will be reflected by the total cost upon checkout.

You will not incur any such border fees in Canada, USA, UK, EU or Australia as these countries are served by our local offices. For other destinations. you may be charged handling fees and taxes as your order passes through customs. Any charges on a parcel are the customer’s responsibility.
Ik ben even aan het twijfelen nu want ik wil een order plaatsen maar aan de andere kant twijfel ik of het niet allemaal wat teveel wordt.

Ik gebruik nu ochtend en avond:
Hyaluronic Acid (niet van de Ordinary)
Buffet
NMF (die ik ga vervangen voor een andere creme)

Ik wil bestellen:
Niacinamide 10% + Zinc 1%
Mandelic Acid 10% + HA
Buffet (zodat ik dat weer op voorraad heb want ik begin morgen met m'n laatste flesje, en zo kom ik aan het minimum voor gratis verzenden)

Maar ik twijfel heel erg om weer een extra stap toe te voegen aan m'n dagelijkse routine en dan moet ik ook nog eens in de gaten houden dat ik niet per ongeluk buffet en de Mandelic Acid samen gebruik.

Voor degene die Mandelic Acid gebruiken, hoe vaak per week gebruiken jullie dat?
Alle reacties Link kopieren
Ben 2 weken geleden begonnen met glycol. Wat een goed middeltje. Zie echt al verschil. Huid is veel gladder, oogt veel zachter en krijgt een natuurlijke glow. Poriën zijn minder en rode plekjes. Zijn ook minder geworden.

Echt een aanrader!
Alle reacties Link kopieren
Ik en mijn dochter gebruiken ook de Niacinamide en twee andere dingen, weet even niet uit mijn hoofd welke, een masker die rood is en rose oil. Mijn dochter heeft acne en haar gezicht is veel rustiger geworden, wij zijn fan.
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
06-12-2019 21:27
Ben 2 weken geleden begonnen met glycol. Wat een goed middeltje. Zie echt al verschil. Huid is veel gladder, oogt veel zachter en krijgt een natuurlijke glow. Poriën zijn minder en rode plekjes. Zijn ook minder geworden.

Echt een aanrader!
De toner? Die heb ik dit keer ook gekocht
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
08-12-2019 09:50
Ik en mijn dochter gebruiken ook de Niacinamide en twee andere dingen, weet even niet uit mijn hoofd welke, een masker die rood is en rose oil. Mijn dochter heeft acne en haar gezicht is veel rustiger geworden, wij zijn fan.
Wat fijn!!
Na eerst even een patchtest te hebben gedaan vandaag mandelic acid 10% +HA op m'n gezicht gesmeerd Was wel even wennen want ik ben gewend om alles gewoon ook rond de ogen te gebruiken en dat mag met dit product niet dus daar moet ik extra op letten. Zie het nog wel eens gebeuren dat ik het per ongeluk wel onder de ogen smeer. :facepalm:

Hoe brengen jullie eigenlijk dingen aan? TO zegt dat je van de mandelic acid max 3 druppels nodig hebt maar meestal 1 a 2 ook genoeg is voor je hele gezicht. Ik druppel het product altijd eerst op m'n hand en dan masseer ik het in op m'n gezicht maar bij die 3 druppels had ik het idee dat er meer op mijn handen zat en amper iets op m'n gezicht.
TsumTsum schreef:
10-12-2019 00:15
Hoe brengen jullie eigenlijk dingen aan? TO zegt dat je van de mandelic acid max 3 druppels nodig hebt maar meestal 1 a 2 ook genoeg is voor je hele gezicht. Ik druppel het product altijd eerst op m'n hand en dan masseer ik het in op m'n gezicht maar bij die 3 druppels had ik het idee dat er meer op mijn handen zat en amper iets op m'n gezicht.
Ik gebruik eigenlijk altijd meer dan 3 druppels van alles wat ik van TO heb. Geen idee hoe anderen het voor elkaar krijgen om maar 2 druppels te gebruiken, dan zit er niks op 1 helft van m'n gezicht.
Alle reacties Link kopieren
Bonnieux schreef:
08-12-2019 10:10
De toner? Die heb ik dit keer ook gekocht
Ja die!

Echt ben hier zo tevreden over.
Alle reacties Link kopieren
Druppel op de ene wang, druppel op de andere wang. Dus ja, ik red het met twee druppels. Als dingen samen kunnen, dan druppel ik het tegelijk, dat smeert wel wat fijner uit.
Wow dat mandelic acid werkt echt goed. Na het eerste gebruik voelde m'n huid al een stuk zachter maar net bij het 2de gebruik zag ik ook dat mijn poriën schoon waren bij m'n neus. Normaal gebruik ik daar om de zoveel tijd een neusstrip voor maar dat lijkt niet meer nodig.
Alle reacties Link kopieren
Frietmetmayo schreef:
10-12-2019 08:08
Ja die!

Echt ben hier zo tevreden over.
Het is geen toner he! Het is een acid.. je kan het ook niet gebruiken als toner. pas op dat je het niet verkeerd gebruikt.. was een keer iemand die ook dacht dat het een toner was en het voor 7 skins had gebruikt.. huid was helemaal kapot gegaan. Heeft echt maanden geduurd voordat haar huid weer ok was.
ach.. ik doe ook maar wat..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven