Mode & Beauty alle pijlers

Thuis kleding

26-01-2020 18:52 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik thuis kom van mijn werk kleed ik me meestal om naar fijn zittende, losse, zachte kleding. Maar als ik heel eerlijk ben zie ik er tegenwoordig uit als ma flodder in die kleding. Het is wijd, slonzig en versleten. Tijd voor iets nieuws wat net zo comfortabel is maar er ook oké uit ziet.
Alleen geen idee wat. Sport kleding?? Wat hebben jullie thuis aan als relax kleding?
The past may be in tatters
But today is all that matters
Alle reacties Link kopieren
Een joggingbroek/yogabroek en een sweater. Niet heel flatterend maar wel fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een heel fijn pak, wat ook heel lekker zit, maar waar je ook nog mee naar de supermarkt zo kunnen gaan (wat ik ook doe) het past bij elkaar, is zwart en van fluweel. Met een mooie gouden streep bij zowel de sweater als de broek. Ik zeg altijd: Ook al ben je thuis, je hoeft je zelf niet te verslonzen.
Alle reacties Link kopieren
Als ik weet dat ik er niet meer uit hoef savonds dan fleece pyjama (in de winter)

Anders een joggingbroek die opzich net kan voor even naar de supermarkt.
Those who don’t believe in magic will never find it
Legging met longsleeve en een vest.
Alle reacties Link kopieren
Joggingbroek en trui, ben toch al getrouwd.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Vandaag: only poptrash broek, (strakke) longsleeve en een warm vest. (Vest is dan weer minder charmant en gaat aan de kant bij bezoek)
Ook fijn: legging / maillot met gebreide jurk

Alles is net genoeg om ook mee de straat op te kunnen.
apatura wijzigde dit bericht op 26-01-2020 19:04
38.42% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
Madeliefjees schreef:
26-01-2020 18:59
Joggingbroek en trui, ben toch al getrouwd.
Zal je man blij mee zijn
Alle reacties Link kopieren
Meestal een maillot en een trui of t-shirt, nu ook, heeeeerlijk, haha!
Joggingbroek en fleece-trui / -vest. Met in de zomer een t-shirt onder en in de winter een (dunne) coltrui.

En oversokken.


Als ik naar de supermarkt moet gaan de oversokken uit en mijn jas aan.
Mij in joggingbroek zien is geen wereldramp :-).
anoniem_387728 wijzigde dit bericht op 26-01-2020 19:06
33.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
26-01-2020 19:04
Zal je man blij mee zijn
De mijne heeft hetzelfde aan dus we zitten samen te verslonzen op de bank :P
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
26-01-2020 18:59
Joggingbroek en trui, ben toch al getrouwd.
Vandaar dat getrouwde mannen hun ogen niet in de zak hebben :facepalm:
Been there, done that, got the T-shirt.
Gewoon een spijkerbroek en een trui. Heel incidenteel trek ik ‘s avonds wel eens een jogging/pyjamabroek aan.
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk gewoon wat ik overdag ook aan had. Alleen als ik het echt koud heb trek ik sloffen aan en een fleecetrui..
Ik verkleed me niet als ik thuis kom. Ik heb ook comfy kleding aan naar mijn werk. Mijn vest/blazer ruil ik nog wel eens voor een ander vest, maar vaak hou ik gewoon mijn kleren aan. Ik doe wel lekkere sloffen aan ipv schoenen/laarzen.
Apatura schreef:
26-01-2020 19:05
Vandaar dat getrouwde mannen hun ogen niet in de zak hebben :facepalm:
Man loopt hier thuis zelf standaard in een joggingbroek rond.

Het is hij die die rage hier in huis heeft gelanceerd :-D.
Alle reacties Link kopieren
Yogabroek, hemdje en een hoodie-vest. Man is een koukleum en dan wil ik graag iets open kunnen doen/uit kunnen trekken als hij de kachel weer eens op standje sambal heeft gezet..
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
26-01-2020 19:04
Zal je man blij mee zijn
Ik draag hetzelfde en mijn man is er zeer content mee. Gaat namelijk erg makkelijk uit.
Ik draag al jaren alleen maar soepelvallende jurkjes (omdat ik broeken echt niet lekker vind zitten) van fijne stoffen.
Dus buiten en thuis kan ik hetzelfde dragen. En het ziet er niet slonzig uit.

Mijn tip, koop een eenvoudig, maar mooie jurk van een fijne stof en combineer die thuis met een paar warme sokken en een legging.
Alle reacties Link kopieren
Yoga broeken. Zit fijn en vriend vind het sexy. :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik draag graag een legging of panty met een trui-jurk..
dat zit heerlijk, ik kan me er lekker in bewegen, t is lekker warm en ziet er ook nog oké uit.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
EHR schreef:
26-01-2020 19:10
Ik draag al jaren alleen maar soepelvallende jurkjes (omdat ik broeken echt niet lekker vind zitten) van fijne stoffen.
Dus buiten en thuis kan ik hetzelfde dragen. En het ziet er niet slonzig uit.

Mijn tip, koop een eenvoudig, maar mooie jurk van een fijne stof en combineer die thuis met een paar warme sokken en een legging.
Mijn mooie jurken draag ik niet in huis. Daar zet mijn terrorkater dan gelijk zijn nagels in.
Alle reacties Link kopieren
EHR schreef:
26-01-2020 19:10
Ik draag al jaren alleen maar soepelvallende jurkjes (omdat ik broeken echt niet lekker vind zitten) van fijne stoffen.
Dus buiten en thuis kan ik hetzelfde dragen. En het ziet er niet slonzig uit.

Mijn tip, koop een eenvoudig, maar mooie jurk van een fijne stof en combineer die thuis met een paar warme sokken en een legging.
Heb je een linkje? Lijkt me lekker voor komdnd voorjaar.
Been there, done that, got the T-shirt.
Draag overdag vaak een legging met truijurk. Als ik dan thuis kom, kan ik prima nog tot uurtje of 7/8 hierin rondlopen. Daarna ga ik sporten/douchen en doe ik m’n pyjamabroek + trui aan.

Misschien een leuke yogabroek of huiskamer optioneel?
Alle reacties Link kopieren
Wij droegen altijd thuis wat we op het werk ook dragen, totdat we honden kregen. Eén knuffel en alles kan in de (kook)was. Dus nu dragen we thuis een joggingbroek met shirt. Als het kouder is, trek ik een trui aan, en meestal een trui van man. (Die houdt helemaal niet van truien, maar vind ze wel leuk dus bestelt er af en toe toch eentje, die hij dan al snel naar mij doorschuift).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven