Mode & Beauty alle pijlers

Tondeuse erover?

16-07-2017 19:52 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben dan wel geen vrouw, maar wel erg benieuwd naar jullie mening. Vandaar dit topic.

Loop inmiddels geruime tijd rond met hetzelfde kapsel en heb de behoefte om 's wat nieuws te proberen. Speel met het idee om 't te laten millimeteren.

Zo is 't nu:

http://imgur.com/a/taQ06

Met behulp van photoshop mezelf even een bijna kale kop gegeven:

https://m.imgur.com/1kAYi4N?r

Baardje blijft uiteraard, in tegenstelling tot de Photoshop.

Wat vinden jullie? Doen of niet doen?

Kaal?

Totaal aantal stemmen: 107

Doen! (50%)
Nee! (50%)
He buurman!
Niet doen hoor
Ja alles eraf!
Alle reacties Link kopieren
Neeee niet doen. Maar dit kapsel ook niet meer. Gooi 't een beetje losser.
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Ohh eerste kapsel vind ik juist leuk!!

Op de tweede staat je gezicht niet helemaal dus geen mening.

Ik zou het baardje juist weghalen.Of iig korter.
Ik weet dat het tegenwoordig helemaal hip is om een baard te laten staan maar ik vind het zo onverzorgd staan. (helemaal die lange baarden vre-se-lijk.
anoniem_348607 wijzigde dit bericht op 16-07-2017 20:05
50.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Niet doen gewoon voor de verandering weer is een ander kapsel nemen (een buzz cut zie ik niet als kapsel :P).
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Doen! Het is maar haar, groeit heel vlot weer aan mocht je er niet aan kunnen wennen ;-)
Ja, leuk!
Ik vind niks zo lelijk als een kale man. Ik vind ook niks zo lelijk als een man met baard. Kale mannen met baard:afgrijselijk onaantrekkelijk.
Anna Karenina schreef:
16-07-2017 20:18
Oh nee echt? Kale mannen met baard kunnen erg sexy zijn... :heart:
Nee ,Punt!
Millimeteren ja, heb je een goed hoofd voor.
Alles is beter dan het kapsel op foto 1.
anoniem_327927 wijzigde dit bericht op 16-07-2017 20:18
3.03% gewijzigd
Blondie456 schreef:
16-07-2017 20:12
Ik vind niks zo lelijk als een kale man. Ik vind ook niks zo lelijk als een man met baard. Kale mannen met baard:afgrijselijk onaantrekkelijk.
Oh nee echt? Kale mannen met baard kunnen erg sexy zijn... :heart:
Blondie456 schreef:
16-07-2017 20:16
Nee ,Punt!
echt wel

Punt!
Het kan nog erger. Een kale man met een rossige baard. Bah walgelijk!
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
16-07-2017 20:12
Ik vind niks zo lelijk als een kale man. Ik vind ook niks zo lelijk als een man met baard. Kale mannen met baard:afgrijselijk onaantrekkelijk.
Ik vind dat juist wel weer wat hebben
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
16-07-2017 20:28
Het kan nog erger. Een kale man met een rossige baard. Bah walgelijk!
ach nee juist sexy :flirting:
Blondie456 schreef:
16-07-2017 20:28
Het kan nog erger. Een kale man met een rossige baard. Bah walgelijk!
:HA:
Alle reacties Link kopieren
Neeeee!
Ik vind gemillimeterd haar altijd lelijk. Of het staat agressief, of armoedig in mijn ogen.
Mind the gap
Nee! Ik moet kunnen kroelen. Ik zie 100x liever een man met wat te lang haar dan een man met te kort haar.

Poll helpt niet. 50/50 momenteel :proud: :facepalm:
anoniem_304001 wijzigde dit bericht op 16-07-2017 20:35
20.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ha, wat grappig, precies fifty-fifty! Baardje wat korter, verder gewoon dat langere kapsel, maar dan wat minder strak gestyled. Top! (En stoer dat je dit op het forum durft te gooien ;) )
Alle reacties Link kopieren
Pfff, 50/50, lastig dit!

Moet erbij zeggen dat 't wel alleen voor de zomer zou zijn. Daarna laat ik 't weer groeien.

Heb een kale kop altijd al 's willen uitproberen. Maar ga het niet doen als het me universeel onaantrekkelijk zou maken. Ben sinds een week weer single en wil niet meteen al m'n kansen vergooien. ;-)
wa1987 schreef:
16-07-2017 20:36
Pfff, 50/50, lastig dit!

Moet erbij zeggen dat 't wel alleen voor de zomer zou zijn. Daarna laat ik 't weer groeien.

Heb een kale kop altijd al 's willen uitproberen. Maar ga het niet doen als het me universeel onaantrekkelijk zou maken. Ben sinds een week weer single en wil niet meteen al m'n kansen vergooien. ;-)
Probeer het dan nu maar eens uit. Geen risico dat je vriendin het maar niks vindt ;)
Blondie456 schreef:
16-07-2017 20:28
Het kan nog erger. Een kale man met een rossige baard. Bah walgelijk!
:rofl: daar ben ik het wel mee eens.
Alle reacties Link kopieren
wa1987 schreef:
16-07-2017 20:36
Pfff, 50/50, lastig dit!

Moet erbij zeggen dat 't wel alleen voor de zomer zou zijn. Daarna laat ik 't weer groeien.

Heb een kale kop altijd al 's willen uitproberen. Maar ga het niet doen als het me universeel onaantrekkelijk zou maken. Ben sinds een week weer single en wil niet meteen al m'n kansen vergooien. ;-)
Haar groeit ook weer gewoon aan, ik vind mannen met kale kop juist aantrekkelijk en mannen met baarden ook, en in combi zijn ze helemaal woest aantrekkelijk.
Haar + baard zo houden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven