Mode & Beauty alle pijlers

Travelin' wandelschoenen/laarzen, ervaringen?

24-11-2022 12:38 8 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kwam online de wandelschoenen- en laarzen van het merk Travelin' tegen. Momenteel loop ik op een paar versleten supermarkt-wandelschoenen, maar wat me bij Travelin'een beetje doet twijfelen is dat ik niet in een winkel kan passen..Hoe is de kwaliteit van dit merk, gaan ze lang mee? Ik heb een wat bredere, wat doorgezakte voet met een wat hogere wreef.
Decathlon verkoopt ze: https://www.decathlon.nl/browse/b/trave ... _/N-25f9hi

Edit: ok, dat is via een externe verkoper en blijkbaar niet in de winkel. Maar misschien kun je er reviews vinden.

Verder geen ervaring met dit merk maar ik ben erg tevreden over mijn wandelschoenen van Lowa.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb deze laarzen ervan.

Afbeelding

Ik heb een maatje groter dan mijn normale maat. Ik vind de kwaliteit echt super! Zijn lekker warm, netjes afgewerkt, stevig en goed waterdicht. Ook bij de rits. Ik heb vrij brede voeten en dat past prima. Heb geen hoge wreef.
Ik heb ze bij bol.com besteld. Makkelijk met retourneren en waren daar destijds goed geprijsd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik had een keer een paar wandellaarzen besteld en ik vond ze heel naar zitten.
Stressed is just desserts spelled backwards
Handig om te weten: als je bij ING zit kun je met rentepunten en zonder bijbetalen 50% korting krijgen bij Travelin.
Alle reacties Link kopieren Quote
Koffieverkeerd schreef:
24-11-2022 15:09
Handig om te weten: als je bij ING zit kun je met rentepunten en zonder bijbetalen 50% korting krijgen bij Travelin.
Helaas niet maar ze hebben nu een black friday-korting van 60 procent op de hele collectie :).
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb wandellaarzen van Travelin en ben erg tevreden! In het begin moest ik ze wel erg inlopen, maar sinds ik dat heb gedaan lopen ze prima en ze zijn lekker warm.
Alle reacties Link kopieren Quote
Snoopy80 schreef:
24-11-2022 16:19
Helaas niet maar ze hebben nu een black friday-korting van 60 procent op de hele collectie :).
Volgens mij kan je ze altijd met korting kopen. Ik vind hun normale prijs ook echt belachelijk en vraag me af of ze ooit ergens voor die prijs worden verkocht. Alle websites die ik zie, hebben altijd korting erop. Denk dat dat hun manier van verkopen is. Doen alsof je veel korting krijgt :mrgreen: De mijne zijn volgens hun eigen website €270,-. Dat zou ik er nooit voor betalen. Ik heb ze voor €90,- via een partner bij bol besteld. Ze zijn ook altijd bij limango verkrijgbaar met kortingen rond de 60% enzo.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven