Mode & Beauty alle pijlers

Trends herfst/winter 2018-2019

15-10-2018 21:19 65 berichten
Hi allemaal,

Tenzij ik er heel erg overheen kijk: Hoe kan het dat er nog geen nieuw trends van {seizoen} topic is?
Of is er helemaal niks leuks meer te vertellen over de trends en in hoeverre we daar blij mee zijn?
Wat heb jij al in je kast hangen voor de herfst / winter die maar niet komt, en kun jij ook niet wachten tot je eindelijk je nieuwe kleding aan kunt?
Vertel! En plaatjes plakken is leuk.
Alle reacties Link kopieren
RegretteRien schreef:
17-10-2018 22:04

Het roest-oranje wat ik her en der zie (slag of 2 donkerder dan oker ) is ook gaaf.
Afbeelding
Afbeelding
Ja dat jaren 70 kleurtje vind ik ook heel mooi, alhoewel ik eigenlijk koele kleuren zou moeten dragen. Maar het is zo’n mooie herfstige kleur dus ik draag het gewoon.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
[imghttps://etam.azureedge.net/cmsdata/artikelen/fotos/4/4/0111820044095/0111820044095_main_or_1.jpg.img?w=852&h=1104&v=20181010072521][/img]
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Tops van de miss Etam.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
[IMG]mps://www.mupload.nl/img/d0yxot0xitgxd.jpg[/IMG]
King louie
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
Alle reacties Link kopieren
*Toos* schreef:
16-10-2018 09:20
Hoe is de kwaliteit van LolaLiza? Ik heb een paar leuke dingen gezien op de site, maar wil geen kwalitatieve miskoop als bijvoorbeeld de HenM doen.
Het ene kledingstuk is het andere niet. Maar over het algemeen vind Ik het te duur voor de kwaliteit.
Jurk 1:na aantal keer dragen rits stuk
Jurk 2: zoom los en laten repareren
Rok: voering helemaal gescheurd
Paar vestjes gaan al jaren mee maar de meeste gaan na max. een jaar scheuren aan de naden en of uitlodderen.
Ik zal er niet snel meer 50 euro of meer aan een jurk uitgeven.
Leuke kleding als je het maar af en toe draagt.
"I'm Not crazy. My reality is just different from yours" ( - Cheshire Cat)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de kwaliteit van H&M ook achteruit gaan, maar toch koop ik er wel eens wat. Ben dol op Noorse printjes in de winter en ze hebben in zomer vaak handige jurkjes voor warme dagen.

Ik heb een paar heerlijke langere vesten gekocht. Eentje van wol, de andere acryl. Die combineer ik met allerlei jurken en rokjes. Ook een leren jasje gekocht.
Alle reacties Link kopieren
Haantje79 schreef:
16-10-2018 19:08
Afbeelding

Ik ben dus ook dol op ruitjes, tartan enz. Genoeg keuze dit seizoen. Ik heb al een ruitjesrok met paperbag waist, en een ruitjesbroek. Maar deze rok vind ik ook weer superleuk.
Gave rok. Welk merk is dit?
Alle reacties Link kopieren
De geruite rok is van Topvintage. 34 euro ongeveer.
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Alle reacties Link kopieren
Dank je. Komt op de wishlist, misschien voor kerst :)
Dit weekend even door winkelcentrum gelopen maar het kon me allemaal niet bekoren wat ik zag.
Waarschijnlijk omdat ik niets nodig heb :idee:
Alle reacties Link kopieren
Haha, ik ben echt onverzadigbaar qua kopen. 😊
Vandaag kerstjurk gekocht in zwart velvet.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 jaar terug zo'n soort rok gekocht (iets donkerder en meer paars tinten) bij de Zara, maar eigenlijk draag ik hem nooit. Weet niet zo goed wanneer ik dit aan moet. :huh: Met werk gaat niet, met uit eten gaan vind ik dit echt niet fijn, mijn buik zet vaak uit na het eten en dan zit zo'n rok echt in de weg haha.


Edit: Ok ik wilde de rood zwart geruite rok quoten maar dat lukte niet helemaal. Nieuw hier, ik weet niet hoe dit moet. :bye: :-P)
Dyslexie
Alle reacties Link kopieren
Quoten doe je door de twee commaatjes in het bericht aan te klikken.

Ik heb vorige week nog een corduroy kokerrok gekocht in een soort diep bordeaux/ paars bij de C&A, staatniet op internet.

En een lekkere grote sjaal.
AfbeeldingAfbeelding

Van de Sting
Waren mijn tanden maar zo wit als mijn benen
Hobbelster schreef:
05-11-2018 23:06
Dit weekend even door winkelcentrum gelopen maar het kon me allemaal niet bekoren wat ik zag.
Waarschijnlijk omdat ik niets nodig heb :idee:
Ik heb het tegenovergestelde, ik zie altijd wel iets moois in de winkels.
Ik ben nu ‘fan’ van de broeken van Lois.
De flare is weer volop te koop. En dat vind ik een erg mooi model broek.
En ik zie overal mooie tops voor feestjes.
Ik ben wel weer toe aan wijdere broeken en ik houd van strepen en ruiten, dus ik kan me aardig uitleven. :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven