Trui gezocht
donderdag 21 september 2023 13:28
Dat kan heb ik ook al eens gevraagd op deze manier aan Helene Hendriks .
Prachtige trui.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
donderdag 21 september 2023 13:34
Dat ga ik eens even bekijken. Ik heb geen idee hoe insta werkt

donderdag 21 september 2023 13:46
Ik heb haar via Insta een berichtje gestuurd. Mocht ik een reactie krijgen, laat ik het weten.Irregular_Choice schreef: ↑21-09-2023 13:34Dat ga ik eens even bekijken. Ik heb geen idee hoe insta werkt![]()
donderdag 21 september 2023 15:47
Ow top! Ik heb een berichtje onder het filmpje gezet op de insta van mattie & Mariekevivapimpelmees schreef: ↑21-09-2023 13:46Ik heb haar via Insta een berichtje gestuurd. Mocht ik een reactie krijgen, laat ik het weten.

zondag 24 september 2023 19:42
Ik zou je graag willen helpen, maar ik weet het niet.
Wat je we zou kunnen doen, is de afbeelding scannen en dan via een app zoeken. Ik weet niet hoe dat werkt, maar ik heb zo'n app voor planten. Als ik dan een foto maak van een plant, dan zoekt die app de plant op met naam.
Misschien is er ook wel zo'n app voor algemene afbeeldingen? Er is hier vast iemand die het weet.
Ik hoop dat je de trui vindt. Succes
Wat je we zou kunnen doen, is de afbeelding scannen en dan via een app zoeken. Ik weet niet hoe dat werkt, maar ik heb zo'n app voor planten. Als ik dan een foto maak van een plant, dan zoekt die app de plant op met naam.
Misschien is er ook wel zo'n app voor algemene afbeeldingen? Er is hier vast iemand die het weet.
Ik hoop dat je de trui vindt. Succes

zondag 1 oktober 2023 20:25
zondag 1 oktober 2023 20:49
Vreemd dat hij bij mij niks gaf. Bedankt in ieder geval! Helaas past de grootste maat me nietDaveotion schreef: ↑01-10-2023 20:252e hit met Google lens: https://www.alixthelabel.com/shop/tops/ ... 9305184347

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in