Mode & Beauty alle pijlers

Verkoop ervaringen via apps of fb

27-02-2021 13:48 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met verkoopapps zoals vinted, united wardrobe etc. Of via Facebook.

Hoe en waar verkopen jullie met succes jullie overbodige kleren en hoe bepalen jullie de prijs?

Ik heb zoveel kleren die overbodig zijn omdat ze te groot zijn, terwijl ik die nog maar een seizoen, een paar keer heb gedragen. Ik vind het zo zonde om die al weg te gooien of in een kledingbak te doen omdat ze nog zo goed als nieuw zijn.

Hebben jullie tips voor mij om ze te verkopen?
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Alle reacties Link kopieren
Overbodige kinderkleren gaan hier gewoon op Marktplaats of op Facebook. Hele volksstammen doen het, wij dus ook. Gewoon uitwassen, op bed / tafel leggen, foto maken en dan online zetten. Prijsbepaling is een beetje inschatten. Meer dan een paar euro is het vaak niet, een bijzonder ding gaat voor de helft van de verkoopprijs weg.

En soms voor veel minder, als de persoon aan de andere kant een beetje aardig is.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben via marktplaats al aan veel leuke dingen gekomen, zeker als je lastige maten hebt. Er zijn altijd wel mensen die iets in jouw maat hebben voor een leuke prijs. Alleen maar goede ervaringen mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven