Mode & Beauty alle pijlers

Vervanging Garnier Surf Hair

21-07-2019 20:52 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ha forummers,

Ik gebruik al zeker tien jaar Garnier Surf Hair om mijn haar wat minder sluik te maken, maar het is nu echt nergens in Nederland meer te koop volgens mij :(

Via Amazon kan ik het nog wel vinden (via vage resellers), maar misschien weet iemand een goede vervanger? Ik zoek iets dat je haar wat stroever maakt maar niet te veel matteert. 'Beach effect'-sprays doen te weinig, volumepoeder werkt wel goed maar matteert naar mijn smaak te veel.

Heeft iemand ideeën? Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
https://www.douglas.nl/productbrand_825 ... gKaifD_BwE

Dit is een van de eerste die ik vind..qua omschrijving is het wat je zoekt. Zelf geen ervaring (of aandelen 😜)
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Bij Appie kennelijk nog te krijgen:
https://www.ah.nl/producten/product/vol ... -surf-hair
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Kevin Murphy beach texturiser werkt bij mij erg goed! Wel van de kapper dus ik denk wat duurder dan de Garnier..
succes met je zoektocht!
Alle reacties Link kopieren
Heb je Etos Salt Spray al geprobeerd?
Alle reacties Link kopieren
@ Schorpioentje, dank voor het zoeken! Ik zat wat te googlen en kwam toen ook een heel positieve recensie van de Bumble & bumble spray tegen, dus die gaat op het lijstje.

Ik zie bij AH dat de Garnier alleen nog in de winkels verkrijgbaar is, dus ik denk dat ze misschien voorraad aan het opmaken zijn... in alle AHs waar ik geweest ben was ie er niet meer :(

@Suzan, thanks! Ik herinner me hierdoor dat ik ooit Kevin Murphy-shampoo heb gehad, waar ik heel tevreden over was. Klinkt goed dus! Ik zat het even te googlen en ik denk dat je de lotion bedoelt, klopt dat? Heb je daar veel van nodig?

@Emma, nee, nog niet! Is die in jouw ervaring fijner dan andere salt sprays? En breng jij hem aan op nat of droog haar?

Ik heb vanochtend de Sea Spray van Lush, die ik nog in de kast had staan, eens op nat haar gespoten en daarna geföhnd. Dat is niet hoe het moet volgens de verpakking maar het werkt een stuk beter, vind ik!
Ik bedoel: Kevin Murphy Hair Resort Texturising Crème. Het is het beige/gele potje!
Ik gebruik er een klein kloddertje van, om bij de aanzet van mn haar wat meer volume te krijgen. Lees nu dat het ook in droog haar gebruikt kan worden, dat heb ik nog niet geprobeerd :)
Alle reacties Link kopieren
Dank je!
Alle reacties Link kopieren
Ik ken alleen de Etos Salt Spray. Spray het op handdoekdroog haar, maar soms ook op droog. Mijn haar is heel dun met een beetje slag. Het voelt wel wat stugger en krukt meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven