Mode & Beauty alle pijlers

Vervanging voor Kruidvat wimperserum? Wat werkt net zo goed?

12-02-2019 20:11 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal maanden het Kruidvat wimperserum gebruikt en mijn wimpers zijn nog nooit zo mooi geweest. Mijn wimpers zijn van zichzelf nogal kort en recht, maar het wimperserum veranderde dit compleet. Ik kreeg minimaal 1x per week een compliment van collega's/ vrienden/ familie over mijn wimpers en ik was 's ochtends heel snel klaar met mijn make-up.

Maar toen werd het uit de handel genomen. Nu 2 maanden later zonder serum zijn mijn wimpers weer kort en ik mis mijn lange volle wimpers zo! Dus, ik ben bereid om een duurder serum te kopen, als het maar wel echt werkt.

Via google zie ik door de bomen het bos niet. Overal wordt gewaarschuwd voor neppe sites of producten waar helemaal geen werkzame stof inzit.

Ik twijfel nu tussen Miralash en Nanolash, maar de websites zien er zo fake uit en via Bol durf ik het ook niet aan.

Dus, wie heeft een goed alternatief gevonden en waar kan ik het bestellen?
Nanolash werkt echt goed. Kost rond de 35 euro.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een dicht pakje voor je!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook al op zoek naar een vervanging. Mijn laatste Kruidvat serum is bijna op. Ik dacht aan Revitalash.
Castorolie. Paar euro bij de Action. Wenkbrauwen worden voller, wimpers worden langer.
Alle reacties Link kopieren
Herome, 14,95 bij Bol. Werkt prima.
Find people who will make you better (M. Obama)
Alle reacties Link kopieren
RainIsJustConfetti schreef:
12-02-2019 20:37
Er worden nog gesealde verpakkingen aangeboden op marktplaats, alleen dan moet je wel grof geld neerleggen.. :O
Ah mooi. Heb hier nog een doosje liggen dat ik niet meer gebruik (vanwege klachten).
Eens kijken wat ik ervoor kan krijgen.
...
Alle reacties Link kopieren
Castoroil of wonderolie werkte bij mij helemaal niet en het is vies vet spul wat je echt niet in je ogen wilt hebben.

Baal ook dat het Kruidvatserum er niet meer is. De andere zijn een stuk duurder en daar zitten ook dezelfde stoffen in met een ander naampje anders werkt het niet.
Careprost werkt ook heel goed. Dat is pure bimatoprost, terwijl er in het Kruidvatserum maar een heel klein percentage zat.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
13-02-2019 13:23
Castoroil of wonderolie werkte bij mij helemaal niet en het is vies vet spul wat je echt niet in je ogen wilt hebben.

Baal ook dat het Kruidvatserum er niet meer is. De andere zijn een stuk duurder en daar zitten ook dezelfde stoffen in met een ander naampje anders werkt het niet.
Careprost werkt ook heel goed. Dat is pure bimatoprost, terwijl er in het Kruidvatserum maar een heel klein percentage zat.
Hoe gebruik je de careprost? Dit zijn toch oogdruppels? Breng je dit ook aan langs de winmperlijn met een penseeltje?

Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht om dit te gebruiken. Het is veel goedkoper dan de serum die ik nu gebruik zie ik. Hier waar ik ik woon is het gewoon te koop in de farmacie zag ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik al bijna anderhalf jaar dit wimperserum en ik ben er zeer tevreden over.
https://www.bol.com/nl/p/wimperserum-ap ... oductTitle
Het is alleen wat prijziger dan het kruidvat serum.
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik deze, en het werkt net zo goed als die van de Kruidvat!

https://www.bol.com/nl/p/talika-lipocil ... gLSN_D_BwE
Alle reacties Link kopieren
Ik deed een druppel Careprost in de bovenkant van het dopje (daar zit een kuiltje in) en dan met een eyeliner penseeltje langs je wimperrand aanbrengen. Alleen boven..
Alle reacties Link kopieren
Dutchess of Beauty werkt top! Bevat geen bimatoprost maar Isopropyl Closprosternate, het cosmetische goedgekeurde zusje van bimatoprost.
Pas altijd op met Bimatoprost, dit zit ook in Careprost en het serum van Etos.
Alle reacties Link kopieren
Dat is dus niet waar. Deze stof geeft dezelfde incidentele bij-effecten.


https://incidecoder.com/ingredients/iso ... prostenate
Alle reacties Link kopieren
Ik heb Revitalash en die werkt ook goed.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik het merk Miralash, dit product is niet de goedkoopste maar geeft bij mij wel het snelste en mooiste resultaat. Iemand ook ervaring met dit product die ook zo enthousiast is als ik ben? :-D
Alle reacties Link kopieren
mafalda schreef:
12-02-2019 21:24
Google eens op castor olie, ook voor op de wenkbrauw en je haar.
Castorolie = wonderolie. Bij iedere drogist te koop. Wel oppassen dat het niet in je ogen komt.
juliet64 schreef:
12-02-2019 20:43
Waarom moeten er op het VIVA forum toch altijd van die zeikreacties komen die niets met de vraag te maken hebben? Zo vermoeiend altijd...
Hier precies dezelfde ervaring als TO. Geen enkele klacht gehad en dus baalde ik er enorm van dat het uit de handel was genomen. Ben aan mijn laatste verpakking bezig, maar die is bijna leeg :|
Ik kan je dus helaas niet helpen TO, maar ben ook naarstig op zoek naar een vervangend (en liefst betaalbaar) middel. Revitalash schijnt goed te zijn, maar is meteen ook weer zo duur...

Dat je in het verleden geen klachten hebt gehad, betekent niet dat je die nooit zult krijgen. Je hebt maar twee ogen, iets waar je zuinig op zou moeten zijn.

Geef mij maar mijn korte, rechte wimpers in plaats van lange, krullende wimpers en (blijvende) schade aan mijn ogen.
Nanolash! Ik zweer erbij.
Alle reacties Link kopieren
Klubnika schreef:
12-02-2019 22:17
Castorolie. Paar euro bij de Action. Wenkbrauwen worden voller, wimpers worden langer.
Hoe gebruik je het dan op je wenkbrauwen en wimpers? op het ooglid of echt op de wimpers en de wenkbrauwen?
En geeft het net zo goed resultaat als het serum?
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof dat ik nog een ongeopend doosje heb liggen, even zoeken. Ik ben er mee gestopt wegens bijwerkingen
Alle reacties Link kopieren
MISSDRAMAQUEEN schreef:
20-05-2019 19:11
Nanolash! Ik zweer erbij.
Werkt het echt net zo goed? Zojuist een wimperserum opgemaakt dat echt niks heeft gedaan voor wimpers.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jaren geleden Revitalash gebruikt en dat werkte echt goed. Nadeel vind ik dat je het moet blijven gebruiken voor blijvend resultaat.
Alle reacties Link kopieren
Even voor de duidelijkheid, natuurlijk komt het in je oog als je het op je wimpers smeert :bonk:
Voor de mensen die medicijnen gebruiken kijk vooral even bij de bijwerkingen, interacties en contra-indicaties:
https://www.farmacotherapeutischkompas. ... imatoprost
Tvp
Sjulia schreef:
20-05-2019 21:07
Werkt het echt net zo goed? Zojuist een wimperserum opgemaakt dat echt niks heeft gedaan voor wimpers.
Bij mij, en bij anderen die ik ken, werkt het echt goed.
Eerste 4 weken elke avond gebruiken en na 3 weken zie je verschil. Na de vier weken gebruik je het ongeveer 2 of 3 keer per week.

Het is bij mij echt goed te zien. Sommigen denk ook echt dat ik wimperverlenging heb.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven