Mode & Beauty alle pijlers

Vervanging voor Kruidvat wimperserum? Wat werkt net zo goed?

12-02-2019 20:11 72 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een aantal maanden het Kruidvat wimperserum gebruikt en mijn wimpers zijn nog nooit zo mooi geweest. Mijn wimpers zijn van zichzelf nogal kort en recht, maar het wimperserum veranderde dit compleet. Ik kreeg minimaal 1x per week een compliment van collega's/ vrienden/ familie over mijn wimpers en ik was 's ochtends heel snel klaar met mijn make-up.

Maar toen werd het uit de handel genomen. Nu 2 maanden later zonder serum zijn mijn wimpers weer kort en ik mis mijn lange volle wimpers zo! Dus, ik ben bereid om een duurder serum te kopen, als het maar wel echt werkt.

Via google zie ik door de bomen het bos niet. Overal wordt gewaarschuwd voor neppe sites of producten waar helemaal geen werkzame stof inzit.

Ik twijfel nu tussen Miralash en Nanolash, maar de websites zien er zo fake uit en via Bol durf ik het ook niet aan.

Dus, wie heeft een goed alternatief gevonden en waar kan ik het bestellen?
Ik baalde ook toen Kruidvat gestopt was met het verkopen van hun wimpersum. Maar heb nu eindelijk na lang zoeken een alternatief gevonden die mijn wimpers weer laat groeien.

Als je meer info wilt kan je mij een pm sturen of e-mailen [...]
Groetjes
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-01-2020 15:58
Reden: Privacy
4.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
paradiselife schreef:
05-06-2019 15:46
Ik baalde ook toen Kruidvat gestopt was met het verkopen van hun wimpersum. Maar heb nu eindelijk na lang zoeken een alternatief gevonden die mijn wimpers weer laat groeien.

Als je meer info wilt kan je mij een pm sturen of e-mailen [...]

Groetjes
En waarom zou je het hier niet gewoon even delen?
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 10-07-2019 23:01
Reden: privacy
2.98% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik bestel al een tijdje Miralash via bol.com :)

is een snellere levertijd dan op de website zelf aangezien het product vanuit het buitenland toegestuurd word, en via bol heb je het meestal binnen 2 dagen in huis :)!

dus ik zou zeker Miralash aanraden omdat het bij mij echt een goed resultaat geeft!

Groetjes,
Alle reacties Link kopieren
Ik kom vandaag achter dat de wimperserum uit de schappen zijn gehaald. Baal er enorm van.
Alle reacties Link kopieren
Het Kruidvat heeft een nieuwe versie, kwam ik vandaag achter! Het heet nu "Lash Booster"; zelfde prijs, zelfde gebruiksaanwijzing. Werkzame ingrediënten: hyaluronzuur en 3-peptidencomplex (wat dat ook moge zijn). Nou, ben benieuwd :)
Iemand al ervaring, toevallig?
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
^het is geen echt groeimiddel. Meer een soort verzorging en het werkt dus totaal niet goed. Hele slechte reviews. Echt jammer. Ik mis mijn super lange wimpers heel erg.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
23-01-2020 14:21
^het is geen echt groeimiddel. Meer een soort verzorging en het werkt dus totaal niet goed. Hele slechte reviews. Echt jammer. Ik mis mijn super lange wimpers heel erg.
:(
Balen... ik was er al bang voor.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Het werkzame bestanddeel is bimatoprost. Dat is een middel tegen staar dat als bijwerking heeft dat je wimpers ervan gaan groeien. Sinds kort mag die stof alleen nog op recept worden verkocht, dus exit Kruidvat Wimperspul.

Balen, want de risico's zijn minimaal en het werkte fantastisch. Betutteling.

Als er geen bimatoprost in zit, doet het dus niks.
Alle reacties Link kopieren
Dassie schreef:
23-01-2020 15:27
Het werkzame bestanddeel is bimatoprost. Dat is een middel tegen staar dat als bijwerking heeft dat je wimpers ervan gaan groeien. Sinds kort mag die stof alleen nog op recept worden verkocht, dus exit Kruidvat Wimperspul.

Balen, want de risico's zijn minimaal en het werkte fantastisch. Betutteling.

Als er geen bimatoprost in zit, doet het dus niks.
Hm. Tientje weggegooid geld dus :|
Ook stom dat het Kruidvat dan gewoon nog claimt dat het "bewezen werkt na 4 weken"....
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
23-01-2020 15:43
Hm. Tientje weggegooid geld dus :|
Ook stom dat het Kruidvat dan gewoon nog claimt dat het "bewezen werkt na 4 weken"....
De hele drogist en zeker de parfumerie staan natuurlijk natuurlijk vol rommel die veel belooft en weinig doet.
Als iets écht werkt (zoals het oude wimperserum), dan kun je eigenlijk altijd wel achterhalen waarom dat zo is, leve het internet. Dat scheelt inderdaad dure miskopen.
Je kunt nog wel serum krijgen met het werkzame stofje, maar dat moet je dan uit het buitenland halen. Dan is het of heel vaag, of echt achterlijk duur. Jammer hoor, ik baal echt dat het op is.
Alle reacties Link kopieren
Op marktplaats kun je de oude pakjes nog kopen hoor, voor 40 euro.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Bioaqua voor 1,62 bij Aliexpress of die van Herome, kost rond de 12,- bij Bol. Werken allebei prima bij mij. Meer geld wil ik er ook niet aan uit geven.
Alle reacties Link kopieren
^ Zou zelf geen cosmetica bestellen op Aliexpress, om eerlijk te zijn. Er is geen zicht op wat er in die producten zit, wat voor stoffen of zelfs bacterieën er in zitten.. Lijkt me al helemaal tricky bij iets wat in je ogen terecht komt.
Alle reacties Link kopieren
Dassie schreef:
23-01-2020 15:56
De hele drogist en zeker de parfumerie staan natuurlijk natuurlijk vol rommel die veel belooft en weinig doet.
Als iets écht werkt (zoals het oude wimperserum), dan kun je eigenlijk altijd wel achterhalen waarom dat zo is, leve het internet. Dat scheelt inderdaad dure miskopen.
Je kunt nog wel serum krijgen met het werkzame stofje, maar dat moet je dan uit het buitenland halen. Dan is het of heel vaag, of echt achterlijk duur. Jammer hoor, ik baal echt dat het op is.
Hier kun je wimperserum kopen met bimatoprost.
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
De nieuwe Lash Serum van Kruidvat is helaas niet zo goed als die oude! Daar had ik prachtige wimpers mee, met de nieuwe zie ik na een paar weken eigenlijk nog geen verschil. Echt jammer, ik verwachtte er veel van :"-(
Alle reacties Link kopieren
_pompoensoepje schreef:
23-01-2020 16:47
^ Zou zelf geen cosmetica bestellen op Aliexpress, om eerlijk te zijn. Er is geen zicht op wat er in die producten zit, wat voor stoffen of zelfs bacterieën er in zitten.. Lijkt me al helemaal tricky bij iets wat in je ogen terecht komt.

Bioaqua kun je ook gewoon bij Bol kopen, alleen betaal je er dan meer voor.
Alle reacties Link kopieren
boannan schreef:
23-01-2020 16:48
Hier kun je wimperserum kopen met bimatoprost.
Waar is hier?
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
Careprost kun je gewoon online bestellen.
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
23-01-2020 18:37
Waar is hier?
Denk Dubai?
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
23-01-2020 18:37
Waar is hier?
Sorry. Suf http://www.unitedpharmacies.nl/Carepros ... -1008.html
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
Alle reacties Link kopieren
Ghost79 schreef:
23-01-2020 18:28
Bioaqua kun je ook gewoon bij Bol kopen, alleen betaal je er dan meer voor.
Dat begrijp ik, maar het zal dan dus hoogstwaarschijnlijk namaak zijn..
Zag toevallig gisteren nog een promovideo voor een documentaire serie op Netflix, Broken, onder andere over namaak en wat daar voor troep in kan zitten..
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik gebruik een Duits serum. Is rond de 50 euro. Werkt geweldig maar eigenlijk vind ik het te duur. Echt onzin dat het allemaal zo duur is. Moet toch niet nodig zijn. Nu zie ik een ander met over het algemeen goede reviews. Maar ben bang dat het niet werkt en mijn wimpers er van uitvallen. Nu heb ik de ingrediënt lijsten vergeleken en zie wel wat van dezelfde ingrediënten maar wat zijn nou echt de ingrediënten die bewezen zijn? Heb in het begin eens die hele dure van 79 gehad dat deed helemaal niets. Die van de Kruidvat wel. Heb nu dr massing. Maar kijk naar long for lashes. Iemand ervaring met deze ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven