Mode & Beauty alle pijlers

Vet laagje op nagellak

21-03-2023 07:41 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien een gekke vraag 🙂

Gisteren heb ik nagellak opgedaan, 2 lagen met een topcoat. Gisteravond zag het er goed uit.

Vanmorgen lijkt het alsof er een vet laagje over de nagellak heen zit. Kan het er voorzichtig ook afkrabben. Wassen helpt niet.
Nagels lijken nu meteen heel dof, dus wie heeft de gouden tip 🙂
Alle reacties Link kopieren Quote
Probeer eens ontsmettingsalcohol op een watje eroverheen te wrijven.
Alle reacties Link kopieren Quote
Is het gewone nagellak of voor onder een lamp? Die laatste kun je met wat alcohol verwijderen
Alle reacties Link kopieren Quote
Gewone, van de Hema 🙂
Alle reacties Link kopieren Quote
Geen tips voor herstel, maar het is mij ook overkomen met gewone basecoat. Ik kwam er na een tijdje achter dat de coat reageert op Voltarencreme. Alsof Voltaren de nagellak ‘oplost’ - door een ingrediënt in de crème.

Dus even checken wat je nog na het lakken op je handen / lijf hebt gesmeerd wat evt. de boosdoener kan zijn?
Alle reacties Link kopieren Quote
Het lijkt inderdaad wel alsof de topcoat bijna oplost. Heel gek!

Kan de topcoat er ook zo af krabben nu…

Ik gebruik geen handcreme. Heb wel m’n gezichtsverzorging gedaan; maar dat zit niet op alle vingers.
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb je de lagen misschien te snel over elkaar heen gezet? Als ze nog niet voldoende uitgehard zijn kan het wel eens gebeuren dat hij niet meer hard wordt
Alle reacties Link kopieren Quote
Zit er een spf in je gezichtsverzorging?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja er zit wel een spf in mijn dagcreme, maar die heb ik vanmorgen pas gebruikt en toen was het al zo…

Er zat een paar uur tussen de lagen, het was ook echt goed hard en droog vond ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Hema lak is troep, bij een duurder merk heb ik dit nooit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het er niet mooi afgekregen helaas. Opnieuw gelakt, zonder topcoat. Nu geen rare vettigheid. Ik heb het vermoeden dat het aan de topcoat of de combinatie ligt…

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven