Mode & Beauty alle pijlers

Vind jij jezelf mooi?

31-07-2018 16:18 472 berichten
Alle reacties Link kopieren
To trapt af:

Het is bij mij heel afwisselend, in de zomerperiode voel ik me wel vaak mooier. Soms ook heel onzekere periodes dat ik vanalles wil veranderen. Sommige vrouwen noemen zichzelf lelijk maar ik vraag me dan af of ze dat wel menen, iedereen heeft toch wat moois?
Alle reacties Link kopieren
Blijft stil ;-)
Alle reacties Link kopieren
Ik voel mij al de hele week prima, mijn haar zat goed dat vind ik erg fijn en geeft mij zeker het gevoel van dat ik er goed uit zie (voor mezelf dan).

* Ik wil heus wel wat plaatsen maar er ook als de donder weer afhalen :rofl: *
Alle reacties Link kopieren
*poof*
Alle reacties Link kopieren
littleme2 schreef:
06-09-2018 23:34
Ik voel mij al de hele week prima, mijn haar zat goed dat vind ik erg fijn en geeft mij zeker het gevoel van dat ik er goed uit zie (voor mezelf dan).

* Ik wil heus wel wat plaatsen maar er ook als de donder weer afhalen :rofl: *
Ik ben wel benieuwd littleme2!
Honnx schreef:
05-09-2018 22:09
Hoe gaat het met de vrouwen hier? Het is hier stilletjes. :-)
Een beetje laat maar met mij gaat het goed,dankjewel! Hoe gaat het met jou? En ja inderdaad erg stil hier.
Alle reacties Link kopieren
Honxx, ik waag vannacht om 02:00 weer een poging :) .
Ik vind mezelf aantrekkelijk. ( mooi is wat overdreven ).
Niet superslank maar een goed lijf. Grote borsten wat ik zelf mooi vind en goede benen. Wel buikje helaas.
Weinig rimpels ( magere vrouwen van mjjn leeftijd krijgen snel van die rimpelbekjes) en een goede huid.
Ik heb mooie tanden en krig daar vaak complimenten over. Nooit gerookt en weinig gedronken dus ik oog fris. Zeker als ik probeer op tijd naar bed te gaan.
Mijn haar is na de overgang dikker en krukkiger geworden. Ik neem nooit een pittig kort kapsel.
Kortom: tevreden.
Waterman26 schreef:
22-09-2018 16:44
Ik vind mezelf aantrekkelijk. ( mooi is wat overdreven ).
Niet superslank maar een goed lijf. Grote borsten wat ik zelf mooi vind en goede benen. Wel buikje helaas.
Weinig rimpels ( magere vrouwen van mjjn leeftijd krijgen snel van die rimpelbekjes) en een goede huid.
Ik heb mooie tanden en krig daar vaak complimenten over. Nooit gerookt en weinig gedronken dus ik oog fris. Zeker als ik probeer op tijd naar bed te gaan.
Mijn haar is na de overgang dikker en krukkiger geworden. Ik neem nooit een pittig kort kapsel.
Kortom: tevreden.

:facepalm:
Voel je je aangesproken ?
Hoe ouder ik wordt, hoe lekkerder ik in mijn vel zit en mijzelf accepteer en waardeer. Gekke bijkomstigheid is dat ik wel steeds jonger geschat wordt. Soort omgekeerd benjamin button effect.
Ana_Isabel** schreef:
22-09-2018 17:01
Hoe ouder ik wordt, hoe lekkerder ik in mijn vel zit en mijzelf accepteer en waardeer. Gekke bijkomstigheid is dat ik wel steeds jonger geschat wordt. Soort omgekeerd benjamin button effect.
Dat dus.
Waterman26 schreef:
22-09-2018 16:57
Voel je je aangesproken ?

Haha nee hoor, ik heb geen rimpels én geen spekbuik.
Ik zei mager, niet slank.
Slank is mooi
Zie in de trein en zo voortdurend 55 plus vrouwen met van die zielige billen en rimpelige kopjes. T lijken wel kerels zeker met kort haat. Dan ben ik tevreden met mijn maat 42?
anoniem_301963 wijzigde dit bericht op 22-09-2018 17:08
25.58% gewijzigd
YouWish schreef:
22-09-2018 17:04
Haha nee hoor, ik heb geen rimpels én geen spekbuik.
Wat fijn voor je. Ik ook geen spekbuik. Gewoon een buik van iemand die ooit kinderen baarde en bijna 60 is. C
Alle reacties Link kopieren
Ik ben objectief gezien niet super knap. Heb de genetische loterij niet gewonnen! Echt afzichtelijk ben ik ook weer niet maar geen enkele jongen stapt op me af en dat zegt toch ook wel iets. Ik vraag me serieus soms af of ik vanwege mijn uiterlijk dus voor altijd veroordeeld ben tot een single leven. Dat klinkt een beetje dramatisch!
Wauw...zielige billen? Wie denk jij wel niet dat je bent?

Ik zie vrouwen met maat 42 en een vadsige spekbuik die zichzelf blijkbaar aantrekkelijk vinden. Goh.
Emblema schreef:
22-09-2018 17:07
Ik ben objectief gezien niet super knap. Heb de genetische loterij niet gewonnen! Echt afzichtelijk ben ik ook weer niet maar geen enkele jongen stapt op me af en dat zegt toch ook wel iets. Ik vraag me serieus soms af of ik vanwege mijn uiterlijk dus voor altijd veroordeeld ben tot een single leven. Dat klinkt een beetje dramatisch!
Denk je dat je wél een open houding hebt naar mensen toe?
Ik schijn heel vaak boos te kijken, terwijl ik dat absoluut niet ben.
Zo blij ben je niet met jezelf als je het nodig vindt anderen naar beneden te halen. Heel lelijk innerlijk in ieder geval. En dar voor een vrouw van 60... wauw.
Alle reacties Link kopieren
hondenmens schreef:
03-08-2018 13:03
Ik vind mezelf niet mooi, nooit gevonden ook. Als kind had ik vooral een complex over mijn donkere huid. Was jaren lang het enige bruine kind in het dorp. Vond ik verschrikkelijk. Ook al had ik daar vriendinnen. Toch voelde ik me niet een van hen. Nu is vooral mijn lengte mijn complex. Een ukkie van 1.51 m en tenger. Wel dikke bovenbenen. Zit een beetje scheef in elkaar.
Cateautje schreef:
03-08-2018 13:17
Bruin is de allermooiste mensenkleur en ukkies hebben het voordeel dat er vaak heel goed voor ze wordt gezorgd, is mijn observatie. :)

Draag jezelf groot, dat is meer waard dan 1.80 zijn en geen karakter hebben.
Ik vind dat zo zonde, er zijn zo veel mooie tinten in huidskleur. Ik kan dat zo mooi vinden, al durf ik bijna niet meer met de beladenheid die er tegenwoordig aan hangt. Wat ook weer jammer is. Zelf ben ik echt spierwit en na de zomer nog steeds. Er staan ook zo veel mooie kleuren qua kleding als je zelf wat kleur hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
22-09-2018 17:09
Denk je dat je wél een open houding hebt naar mensen toe?
Ik schijn heel vaak boos te kijken, terwijl ik dat absoluut niet ben.
Ja ik ben wel een introvert, misschien dat jongens die 'vibe' ook oppikken. Volgens mij kijk ik niet echt boos. Mensen stappen altijd op me af als ze de weg of iets dergelijks willen weten. Maar dat zijn helaas geen jongens. Misschien moet ik inderdaad meer open staan voor leuke interactie! Ben ook een beetje verlegen bij nieuwe mensen.
Emblema schreef:
22-09-2018 17:48
Ja ik ben wel een introvert, misschien dat jongens die 'vibe' ook oppikken. Volgens mij kijk ik niet echt boos. Mensen stappen altijd op me af als ze de weg of iets dergelijks willen weten. Maar dat zijn helaas geen jongens. Misschien moet ik inderdaad meer open staan voor leuke interactie! Ben ook een beetje verlegen bij nieuwe mensen.
Onbewust straal je toch een bepaalde afstand uit. Vind je het misschien ook een beetje eng als ze daadwerkelijk op je af stappen?
Klinkt misschien suf, maar bewust meer glimlachen helpt ook.
Alle reacties Link kopieren
Ana_Isabel** schreef:
22-09-2018 18:31
Onbewust straal je toch een bepaalde afstand uit. Vind je het misschien ook een beetje eng als ze daadwerkelijk op je af stappen?
Klinkt misschien suf, maar bewust meer glimlachen helpt ook.
Ja dat vind ik dan ook eng haha.. Die afstand moet worden verkleind.
Ik ga eens proberen nog meer echt te glimlachen :)
Emblema schreef:
22-09-2018 20:07
Ja dat vind ik dan ook eng haha.. Die afstand moet worden verkleind.
Ik ga eens proberen nog meer echt te glimlachen :)
Ik was voorheen ook zo :)
Oogcontact was prima, maar zodra ze in de buurt kwamen, klapte ik dicht.
Mannen stappen ook niet snel op mij af. Ik behoud toch een soort ingebakken gereserveerdheid.
Toch een stukje rare opvoeding van vroeger wat erin blijft zitten.
Emblema schreef:
22-09-2018 20:07
Ja dat vind ik dan ook eng haha.. Die afstand moet worden verkleind.
Ik ga eens proberen nog meer echt te glimlachen :)
Desnoods heel open en vrolijk zijn in je veilige vriendinnengroepje. Dat valt ook op en hoef je niet heel bewust ongemakkelijk je best te doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik klaag niet over mijn uiterlijk. Heb een mooi gezicht, goede lengte en een mooi figuur (zelfs na bevalling). Wat dat betreft dus tevreden. Waar ik wel verdrietig over ben is mijn haar. Ik heb enorme haaruitval. Het is iedere dag weer een strijd. Kan ik het voldoende verbloemen of niet?

Iedereen is op zijn eigen manier mooi. Dat meen ik echt. Zo valt haar mij bij andere vrouwen altijd erg op, omdat ik bij het uitdelen ook graag wat meer vooraan had gestaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven