Mode & Beauty alle pijlers

Vind jij jezelf mooi?

31-07-2018 16:18 472 berichten
Alle reacties Link kopieren
To trapt af:

Het is bij mij heel afwisselend, in de zomerperiode voel ik me wel vaak mooier. Soms ook heel onzekere periodes dat ik vanalles wil veranderen. Sommige vrouwen noemen zichzelf lelijk maar ik vraag me dan af of ze dat wel menen, iedereen heeft toch wat moois?
Oifa schreef:
31-07-2018 16:50
Wat kunnen mensen toch hard zijn.

Wel fijn dat je jezelf inmiddels accepteerd en jezelf mooi vind. En echte schoonheid zit van binnen, en daar draait het in het leven om, tenminste naar mijn mening.
Eens met wat je schrijft. :lips:
Nee. Soms wel maar even vaak ook niet. Vroeger wel.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mijzelf wel een mooi mens.

Mijn uiterlijk is niet van grote schoonheid, maar dat is maar 1 aspect van wie ik ben.

Wanneer ik mijzelf niet mooi zou vinden, hoe kan ik dan verwachten dat een ander mij wel mooi vindt?
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Coconuts12 schreef:
31-07-2018 16:52
Eens met wat je schrijft. :lips:
:bigkiss:
Als er af en toe met mij geflirt wordt, of als mijn geflirt beantwoord wordt zal het wel goed zitten en ben ik dik tevreden :-D
JeSchoonmoeder schreef:
31-07-2018 16:52
IK ben op mijn 63ste de perfect combi tussen Doutzen Kroes en Imca Marina :yes:
Mijn blijkbaar retestekeblinde man vindt mij na 40 jaar nog helemaal the bomb (hij kan niet koken, dat scheelt wel natuurlijk) .
Verder heb ik (steeds minder) spiegels en ben bijziend wat ook een boel scheelt want de zwaartekracht is niet bijziend kan ik je vertellen. Mijn asielhond houdt van me dus ik ben vast wel een beetje soort van mooi, in de slechte ogen van mijn hond dan.
of zo

:roll:
Haha, je humor is iig práchtig! :HA:
Ik vind mezelf vaak wel mooi ja. Ik weet dat ik niet knap ben en voldoe zeker niet aan de schoonheidsidealen. Maar ik vind dat ik zeker wel iets heb wat mij aantrekkelijk maakt. En ik besef me ook heel goed dat niet iedereen mij aantrekkelijk vindt. Dat zou ook een beetje raar zijn als dat wel zo is.

Door de bank genomen ben ik iig behoorlijk tevreden, ondanks mijn extra kilo's.
Ik ben eigenlijk wel blij met mijn uiterlijk. Ik vind mijn hoofd en kijf echt niet supermooi, maar het voelt vertrouwd en ik had geen ander hoofd willen hebben,

Wat ik mooi vind aan mezelf:
Haar. Het ie bruin, veel en heeft slag, regelmatig zit het ruk doordat de ene pluk meer krukt dan de andere, maar dat is zo opgelost met rollers,

Ogen. Ze hebben een rare kleur (lichtblauw met beige om de pupil en her en der bruine spikkels), maar de vorm is goed (amandel) en ik heb lange wimpers.

Vorm van gezicht, het is hartvormig en doet me daarom denken aan mijn oma. :heart: Sowieso lijk ik op haar.

Handen. Ik heb kleine handen met lange, dunne vingers en mooie nagels.

Lichaam. Zwangerschappen hebben wat schade aangericht en ik heb overduidelijk een lichaam dat kinderen heeft gebaard, maar ik ben nog steeds tenger. Goed, het is gewoon mijn bouw, maar daar heb ik mazzel mee.

Lengte. Ik ben 1,65 en had niet langer of kleiner willen zijn.

Minder mooi is mijn huid, ik bruin amper en heb van nature een gekke ondertoon, heel veel sproeten en nog meer pigmentvlekken. Ik heb last van hyperpigmentatie en vind het lelijk, waardoor ik kang bezig ben elke ochtend met opmaken.
Nee. Ik ben lelijk.
Dat zie ik ook elke dag in de spiegel.

Maar ik heb er wel grotendeels mee leren leven.


Ik ben een dwerg van 1m56 met maat 52.
En met hier en daar nog littekens op ongewenste plekken.
Die regelmatig te horen krijgt dat ze eruit ziet als een draak of een olifant.

Zelfs mijn katten vinden mij maar niets en halen hun eten en aandacht liever bij mijn man :-D.
Ik vind mezelf niet lelijk maar ook niet bijzonder mooi. Ik zou mezelf eerder goed verzorgd noemen. Ik krijg wel vaak te horen dat mensen mij mooi vinden.
Ik vind weinig mensen lelijk. Ik zie op de één of andere manier nooit het geheel van mensen maar altijd de ogen, een lach, houding, manier van praten, humor, omgang met anderen. Ik zie eigenlijk dan alleen het mooie en dat meen ik serieus.

(maar romantiseer het niet hoor want als ik een onverzorgde vrouw met een KPK zie met die mondhoeken richting de knietjes en zo'n duits ouwedamesshirt ben ik ook niet bijster genuanceerd :-$ types rijdende rechter/omroep Max, die 60+klagers, ik krijg me daar een zuurbranding van zeg. Ik ben 63 maar no way dat ik er zo uitzie als dat en zo wil worden en als, zeg het dan dat ik irri ben en dan verhang ik me terstond. :wtf: )
By th way, om te nuanceren:

Vrouw zegt na een lang huwelijk tegen haar man:
ik moet je wat bekennen, ik ben hel erg lelijk..
Man: zo zeg, had je dat verdo**e nou niet eerder kunnen zeggen!


Schoonheid is relatief en nog altijd in the eye of the beholder.
De mooiste mensen zijn die waar je om geeft want daar zie je niet van of e nou mooi of lelijk zijn omdat dat niet belangrijk is. Ik heb kan ik jullie met trots vertellen in dat kader de mooiste man ter wereld, bij tijd en wijle bloedirritant maar toch :devil:
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
31-07-2018 17:20
Nee. Ik ben lelijk.
Dat zie ik ook elke dag in de spiegel.

Maar ik heb er wel grotendeels mee leren leven.


Ik ben een dwerg van 1m56 met maat 52.
En met hier en daar nog littekens op ongewenste plekken.
Die regelmatig te horen krijgt dat ze eruit ziet als een draak of een olifant.

Zelfs mijn katten vinden mij maar niets en halen hun eten en aandacht liever bij mijn man :-D.

Meen je dit of mis ik de ironie?

Vind het heel erg dat je zo over jezelf praat.
Ik zit maar te wachten op die spetterend e foto's van al die mooie vrouwen.
Waarom plakken jullie geen foto van jezelf, dan kunnen wij ook meegenieten.
Yasna schreef:
31-07-2018 18:24
Meen je dit of mis ik de ironie?

Vind het heel erg dat je zo over jezelf praat.
Waarom zou ik het niet menen of erover liegen?

Ik ben lelijk en ik vind mezelf lelijk.
Dat zie ik elke dag in de spiegel.
Dat zien andere mensen elke dag en zeggen ze me geregeld.

Punt.

Ik kan best af en toe ironisch of cynisch doen, maar over mijn uiterlijk ben ik gewoon rechttoe rechtaan duidelijk.

Vind ik mezelf mooi?
Nee dus, totaal niet.
Cateautje schreef:
31-07-2018 18:27
Ik zit maar te wachten op die spetterend e foto's van al die mooie vrouwen.
Waarom plakken jullie geen foto van jezelf, dan kunnen wij ook meegenieten.
Ik kijk wel uit.
Coconuts12 schreef:
31-07-2018 18:30
Ik kijk wel uit.
Waarom? Zit je gezicht vol met harige wratten?
Tornacense schreef:
31-07-2018 18:29
Waarom zou ik het niet menen of erover liegen?

Ik ben lelijk en ik vind mezelf lelijk.
Dat zie ik elke dag in de spiegel.
Dat zien andere mensen elke dag en zeggen ze me geregeld.

Punt.

Ik kan best af en toe ironisch of cynisch doen, maar over mijn uiterlijk ben ik gewoon rechttoe rechtaan duidelijk.

Vind ik mezelf mooi?
Nee dus, totaal niet.
Nah ja je hebt iig wel iemand die met je wilde trouwen.
Cateautje schreef:
31-07-2018 18:32
Waarom? Zit je gezicht vol met harige wratten?
Nee, maar ik wil niet dat mijn foto op internet staat.
Cateautje schreef:
31-07-2018 18:27
Ik zit maar te wachten op die spetterend e foto's van al die mooie vrouwen.
Waarom plakken jullie geen foto van jezelf, dan kunnen wij ook meegenieten.
Oké. Baard moet je even wegdenken, die heb ik inmiddels afgeschoren.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Tornacense schreef:
31-07-2018 18:29
Waarom zou ik het niet menen of erover liegen?

Ik ben lelijk en ik vind mezelf lelijk.
Dat zie ik elke dag in de spiegel.
Dat zien andere mensen elke dag en zeggen ze me geregeld.

Punt.

Ik kan best af en toe ironisch of cynisch doen, maar over mijn uiterlijk ben ik gewoon rechttoe rechtaan duidelijk.

Vind ik mezelf mooi?
Nee dus, totaal niet.
Ik vind het verdrietig dat je het normaal bent gaan vinden dat mensen zeggen dat je lelijk bent.

Of op een draak lijkt.

Veel mensen lachen zoiets weg. Mensen die dik zijn en daar 'grapjes'over te horen krijgen lachen het soms ook weg.
Maar ik kan me heel moeilijk voorstellen dat jou dat niet kwetst.

Wat vind jouw man van jou?
Coconuts12 schreef:
31-07-2018 18:33
Nee, maar ik wil niet dat mijn foto op internet staat.
We hebben in de loop der jaren zoveel fototopics gehad. Ik snap niet waarom dat nu ineens zo'n taboe is.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
31-07-2018 18:36
We hebben in de loop der jaren zoveel fototopics gehad. Ik snap niet waarom dat nu ineens zo'n taboe is.
Begin jij?
Tornacense schreef:
31-07-2018 18:29
Waarom zou ik het niet menen of erover liegen?

Ik ben lelijk en ik vind mezelf lelijk.
Dat zie ik elke dag in de spiegel.
Dat zien andere mensen elke dag en zeggen ze me geregeld.

Punt.

Ik kan best af en toe ironisch of cynisch doen, maar over mijn uiterlijk ben ik gewoon rechttoe rechtaan duidelijk.

Vind ik mezelf mooi?
Nee dus, totaal niet.
Ik vind het oprecht erg wat ik lees.
Cateautje schreef:
31-07-2018 18:36
We hebben in de loop der jaren zoveel fototopics gehad. Ik snap niet waarom dat nu ineens zo'n taboe is.
Dat is niet ineens in mijn geval. Ik heb nog nooit ook maar ergens een foto van mezelf geplaatst. Dat wil ik graag zou houden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven