Mode & Beauty alle pijlers

Vinted, wel of niet gratis

17-01-2020 19:34 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ik me irriteer aan de Vintedreclame tsunami vroeg ik me af hoe dit bedrijf werkt. Alle verkoop winst gaat volgens de reclame immers naar de verkoper. Op Wikipedia lees ik echter: Unlike its competitors that charge insertion and final sale fees, Vinted charges buyers a small "service fee" per purchase. They also charge sellers a fee every time they "push" their listings to the top of the catalog. [5

Hoe zit het nou?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Waarom hebben alle verkoopsters op Vinted zo'n open kledingkast, hebben ze geen geld voor een behoorlijke kast?

Afbeelding
Beter.Laat Walk-in closet idee.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 3 dingen verkocht via Vinted en ik vind het een prima app. Enige was dat het allemaal franse kopers waren die vertikken engels te praten, en mijn frans is bagger, maar daarvoor hebben we google translate.
Alle 3 de keren heb ik een verzendlabel gekregen, dus gene gedoe met zelf uitzoeken. Label erop plakken, afgeven, en dan wachten.
1 koper reageerde niet en liet dus ook niet weten dat het pakketje was aangekomen, heb Vinted toen gevraagd en die hebben het verder geregeld gezien de track&trace liet zien dat het binnen was. Daarna ook gelijk mn geld gekregen.
Dus als verkoper ben ik zeer tevreden. Als koper weet ik niet, nooit wat gekocht

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven