Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Mode & Beauty
Welkom op de pijler Mode en Beauty. Op deze overzichtspagina vind je alles dat te maken heeft met kleding en uiterlijke verzorging.

Wat combineert mooi met deze broek? Wat trek ik aan naar een gezellig feest zoals een verjaardag, babyshower of bruiloft? Wat voor kleding draag ik naar een begrafenis? Kom hier ook voor alle tips en tricks over make-up. Praat mee en geef je mening over al deze onderwerpen en meer.

voor 5 uur besteld, volgende dag in huis?

21-03-2013 12:30 29 berichten
Link kopieren Quote
Als ik iets op de H&M site bestel voor 17:00, krijg ik het dan de volgende dag al in huis? En zo niet, zijn er andere webshops waar dit wel geldt, ik moet een zwarte spijkerbroek hebben, zsm.
Link kopieren Quote
Gisteren om 23.00 uur iets online besteld en vandaag al in huis! Dus het kan wel.
Link kopieren Quote
Dan heb je wel veel geluk gehad!
Link kopieren Quote
hyale schreef op 21 maart 2013 @ 12:30:

Als ik iets op de H&M site bestel voor 17:00, krijg ik het dan de volgende dag al in huis? En zo niet, zijn er andere webshops waar dit wel geldt, ik moet een zwarte spijkerbroek hebben, zsm.
H&M absoluut niet want bij dit bedrijf duurt het meestal één tot drie weken.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou
Link kopieren Quote
Ivetje schreef op 21 maart 2013 @ 15:16:

Ik heb gisterenochtend iets bij de h&m besteld en vandaag in huis hoor :) dus het kan wel!
Serieus? Ik heb dit echt nog nooit gehad en bestel daarom ook weinig tot niets meer bij de H&M.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven