Mode & Beauty alle pijlers

Waar vind je goede sokken ?

27-03-2016 17:52 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Om de sokkkenvoorraad van mijn man aan te vullen heb ik een paar maanden terug wat sokken bij zeeman besteld. Terwijl de onderbroeken superdegelijk zijn , en lang meegaan, moet ik constateren dat de sokken van mindere kwaliteit zijn. Het ene gat, na het andere valt erin.



Waar kopen jullie goede, degelijke sokken ? (ik zoek nu vooral herensokken)



Voorheen kocht mijn man meestal zijn sokken bij de V & D. Maar die is er nu niet meer.
Hema
markt

h&m
Zeeman. Al jaren.

Hier bij manlief geen last van overdreven veel gaten.



De sokken kosten ook weinig, dus als er dan toch es een gat in zit, gaan ze gewoon weg.



Ik koop mijn sokken bij Veritas.

Geen idee of die in Nederland bestaat (ben Belg).
Alle reacties Link kopieren
Laatst bij Lidl een aanbieding van sokken (voor mannen), zijn van goede kwaliteit, gewoon effe kleuren, dus neutraal, bijvoorbeeld grijs, bruin en blauw.



Ik gebruik ze nu al zeker twee maanden zelfs in mijn werkschoenen, ik ben veel in beweging de hele dagen door, maar de sokken blijven er als nieuw uitzien.



Er is daar regelmatig aanbieding, dus effe de folder in de gaten houden!
Goede ervaringen met Hema-sokken.

En dan 2 pakken van 5 paar zwarte sokken, zodat alle sokken bij alle sokken passen.

Geen uitzoekgedoe na het wassen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor de tips !

Ik zal zeker de Lidl in de gaten houden, en misschien nog eens wat bestellen bij de Hema.



@ Mietrot , fijn dat het bij jou wel goed gaat met de zeeman sokken. Waar het aan ligt dat wij nu wel veel gaten hebben weet ik niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:tinydancer schreef op 27 maart 2016 @ 18:32:

Bedankt voor de tips !

Ik zal zeker de Lidl in de gaten houden, en misschien nog eens wat bestellen bij de Hema.



@ Mietrot , fijn dat het bij jou wel goed gaat met de zeeman sokken. Waar het aan ligt dat wij nu wel veel gaten hebben weet ik niet.

Vaak als de schoenen wat ruimer zitten heb je kans dat je gaat slenteren waardoor de hiel van de schoen over je eigen hielen kan schuiven, dan gaan de sokken heel snel door op die wrijvingspunten.



Misschien een schoenmaat kleiner voor je man of zijn veters wat strakker.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man draagt Falke, wel flink duurder dan Zeeman
Alle reacties Link kopieren
Ik heb fijne sokken van de H&M.
Gewoon bij de action, en dan de wat dikkere sokken.
Alle reacties Link kopieren
Happy Socks, Falke, op sommige daarvan vooral Falke kan ik wel 5 jaar lopen. Happy Socks weet ik nog niet want die heb ik nog niet zo lang.
fietsen varen vrouwelijk doen
Alle reacties Link kopieren
Een tijdje terug zou ik hebben gezegd Hema, maar ik heb het idee dat ook bij de sokken de kwaliteit achteruit is gegaan.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb laatst toch ook maar een stapel Falke ingeslagen. Kost wat...maar heb je wel wat.
http://forum.viva.nl/forum/mode-beauty/ ... ges/214482



Ik zat een paar jaar geleden met dezelfde vraag
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 30 x paar sokken van de AH.

15 kort & 15 lang.



En man ook.

Alles zwart geen gemauw met uitzoeken :-)



Alleen zoon heeft kleurtjes sokken van de HEMA.

Vond de kwaliteit van de Wibra echt bagger !
Alle reacties Link kopieren
Middeltje tegen sokken sorteren;



http://www.welke.nl/photo ... e-dat-Met-deze.1431440694



Ure welcome...
Alle reacties Link kopieren
Stapp sokken, nagenoeg onverwoestbaar.
Alle reacties Link kopieren
Lief en ik zweren bij Tommy Hilfiger sokken. Lekker zacht, zakken niet af en gaan lang mee.



Wel tikkie duur. Te koop bij de Bijenkorf.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag zelf de mannen sportsokken van de Zeeman (die met 3 paar voor 1,99 ofzo) en het zijn voor mij echt de beste sokken ooit.
AH, heeft sokken die goed in de was blijven, maar daarvan hebben wij alleen de damesvariant. Verder hebben wij Zeeman en die zijn ook goed voor de prijs en veel goedkoper dan die van AH. HenM hebben we ook en daar hebben we ook geen problemen mee.
quote:SweetChilliSauce schreef op 27 maart 2016 @ 21:16:

Ik heb 30 x paar sokken van de AH.

15 kort & 15 lang.



En man ook.

Alles zwart geen gemauw met uitzoeken :-)



Alleen zoon heeft kleurtjes sokken van de HEMA.

Vond de kwaliteit van de Wibra echt bagger !Maar dan heb je beiden toch wel dezelfde schoenmaat neem ik aan? Anders kun je al die sokken op elkaar leggen.
Alle reacties Link kopieren
Ha ha.

Man heeft wit randje aan de binnenkant en maat 40-41.

Ik een blauw randje maat 38-39.
Alle reacties Link kopieren
Hema
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor alle reacties !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven