Mode & Beauty alle pijlers

Wanneer draag je je badjas?

08-10-2019 18:16 115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Om het andere topic niet off topic te laten gaan een apart topic aangemaakt.

Wanneer draag jij je badjas?

Wanneer draag jij je badjas?

Totaal aantal stemmen: 266

Als ik onder de douche ben geweest en van de douche naar de slaapjaner/kastenkamer loop om mij aan te kleden. (20%)
S ochtends als ik uit bed kom tot ik mij ga douchen /aankleden. (37%)
Nadat ik 's avonds grdouchet heb plof ik nog even op de bank in badjas (29%)
Gelijk uit mijn werk kleed ik mij om in badjas. (5%)
In het weekend de hele dag. (9%)
's ochtends als ik vrij ben en in de pyjama eerst een paar uur naar beneden ga,

S avonds na het douchen, als ik nog even beneden tv kijk.
Alle reacties Link kopieren
Zelf alle opties behalve direct uit de douche want dan voelt een fleece badjas niet fijn.

Al komt een hele dag in badjas zelden voor. Hooguit 2x per jaar.
Mijn optie staat er niet bij.
Wij noemen het een ochtendjas, dus dat zegt genoeg :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik loop het liefst de hele dag in m’n badjas rond, tot frustratie van mijn man :P
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er geen.
Mis het ook niet.
Waar je niets aan kan veranderen blijft niet perse hetzelfde.
Alleen in de sauna.
Nooit, maar dat is geen optie
Alle reacties Link kopieren
In de sauna, in de winter zolang ik in mijn pyjama loop 's ochtends. In de zomer is het warm genoeg om alleen in mijn pyjama rond te lopen.
De hele dag :biggrin:
Als zijnde huispak zeg maar, nooit na het douchen met het doel af te drogen.
Nooit! Ik draag een lekkere warme trui over mijn huispak. Zo'n ochtendjas vind ik veel te lang.
Het is dat die ondingen verplicht zijn in de sauna anders zou ik er nooit eentje dragen. Huur er ook altijd eentje als ik daar ben. Ze zijn lelijk en zitten absoluut niet lekker.
sugarmiss schreef:
08-10-2019 18:18
Zelf alle opties behalve direct uit de douche want dan voelt een fleece badjas niet fijn.

Al komt een hele dag in badjas zelden voor. Hooguit 2x per jaar.
Je bedoelt toch ochtendjas? Een badjas is van badstof (handdoekmateriaal) en die doe ik aan als ik uit de douche kom en daar droog ik me mee af. Alle andere momenten waar gaan water aan te pas komt doe ik de ochtendjas aan (fleece in de winter wafelstofje in de lente/zomer).
Alle reacties Link kopieren
Nooit. Nooit gedaan ook. Ik heb een linnen, puur en alleen omdat het verplicht is in de sauna in het restaurant :bonk:
Als het koud is en de verwarming is nog niet aan. Eerst 's avonds na het douchen over mijn pyjama, als het echt vriest of zo ook overdag over mijn kleren heen als ik thuis ben.
Ik heb een lange voor de sauna.
En een kortere (tot de knie) als vest soms savonds, en in het weekend in de ochtend over mijn slaapkleding.
Elke ochtend na het opstaan en na het douche sowieso. Soms als ik een pyjamadag heb de hele dag. Soms als ik wel al aangekleed ben maar het koud heb trek ik hem aan.
Van alles. Als ik uit bed kom en ik nog geen zin heb om me aan te kleden (soms dus de hele dag, tenzij ik toch besluit een huispak aan te trekken i.v.m. mogelijke visite), en als ik 's avonds douche dan trek ik daarna altijd m'n pyjama al aan met een badjes erover. En als het heel koud is snachts trek ik die ook aan als ik even naar de wc moet.

Kortom ik draag dat ding iedere dag en heb er meerdere en ik heb er ook speciaal voor in de zomer of winter.
Ik vind badjassen ondingen :) . Mijn ochtendjas/badjas is een joggingbroek met -vest.
Afdrogen doe ik me meteen als ik vanonder de douche stap.
Ik heb trouwens wel een badjas. Ooit gekocht voor het ziekenhuis, maar ook daar vond ik het een onding.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn badjas aan mijn dochter gegeven, omdat zij er een wilde en ik hem nooit droeg. Ik doe liever een makkelijke en warme joggingbroek met trui aan dan een badjas, vind het ook niet echt iets toevoegen aan mijn leven. Mijn man vindt het ook nog eens oerlelijk.
Maloochem schreef:
08-10-2019 18:27
Je bedoelt toch ochtendjas? Een badjas is van badstof (handdoekmateriaal) en die doe ik aan als ik uit de douche kom en daar droog ik me mee af. Alle andere momenten waar gaan water aan te pas komt doe ik de ochtendjas aan (fleece in de winter wafelstofje in de lente/zomer).
Ik noem het alle 2 een badjas. Als het echt om een jas gaat van badstof dan heb ik er geen. Maar ik gebruik hem dus niet om mee af te drogen.
En ze vallen altijd open.....
Alle reacties Link kopieren
Optie 1, 2 en 3.

Ik heb er 5 :-D voor thuis 3, in verschillende diktes en voor de sauna 2, een dikke en een dunne.
ik geef mn bek ook maar een douw

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven