Mode & Beauty alle pijlers

Wat draag jij op je nagels nu?

18-08-2019 21:15 172 berichten
TO trapt af:
Bon-boy-age van Essie. :cheer2:
Poke-girl schreef:
18-08-2019 21:44
Mooi kleurtje yellow!
Ik heb die van jou even gegoogled, die is ook gaaf!

Ik heb echt een nagellak verslaving :flirting:
Niets, ik vind nagellak enorm mooi en ik heb er ook zeker de nagels voor maar ik kan niet tegen het gevoel van nagellak op mn nagels..
Alle reacties Link kopieren
Nu net Caribbean Blue van Pink Gellac. Wat eigenlijk echt geen blauw is, maar meer turqoise richting groen....
Misschien gooi ik er van de week nog wat glitters overheen.

Hiervoor had ik Neon Flirt. Vond ik erg gaaf. Lekker zomers.

Met gellak vind ik het soms jammer dat het zo lang blijft zitten, want vind regelmatig een nieuw kleurtje ook leuk.
Mooie kleur Yellow! Ik heb ook een aantal van die kleurtjes in mijn collectie.

@Poke-girl Mooi! Knalroze vind ik ook gaaf!!!
@Vitamined Ik haat gel lak, verwijderen vind ik vreselijk en idd het blijft zo lang zitten. Ik kan rustig om de dag een nieuw kleurtje aanbrengen of een nail art er op knallen. Normale lak blijft trouwens wel erg lang zitten bij mij.
anoniem_6544f382370a2 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 21:50
48.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
18-08-2019 21:48
Ik heb die van jou even gegoogled, die is ook gaaf!

Ik heb echt een nagellak verslaving :flirting:
Ja ik ook!!!

Hoe lang laten jullie je nagels groeien? Ik heb ze nu alle 10 heel erg lang maar vind knippen zo zonde..
Alle reacties Link kopieren
de goedkoopst mogelijke meestal omdat ik overal m'n nagels inzet dan beschadigt het toch snel (oke oke het is lompheid waardoor de lak zo snel beschadigt maar voorgaande klinkt beter).

Er zit nu op Essence shine last & go! 36 say my name

moet zeggen dat ik op zoek moest naar de naam en ik geen idee had dat ze zulke belachelijke namen hebben O_O
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Poke-girl schreef:
18-08-2019 21:50
Ja ik ook!!!

Hoe lang laten jullie je nagels groeien? Ik heb ze nu alle 10 heel erg lang maar vind knippen zo zonde..
Die van mij breken vanaf een bepaalde lengte. Zolang ze je niet in de weg zitten zou ik ze niet knippen. Ik zou sowieso niet knippen, maar veilen!
Ik zolang mogelijk Poke-girl. Ik heb jaren nagel gebeten en ik vind mijn nagels nu zo mooi. Heb ze iets gevijld omdat mijn duim nagel gebroken was. Ik heb ook echt een verslaving. Ik denk dat ik bijna 200 potjes heb staan. Ik heb zelf een insta account voor mijn nagels. Puur voor de hobby.
Rimmel 60 second super shine in de kleur Rose Libertine
moonenz schreef:
18-08-2019 21:52
de goedkoopst mogelijke meestal omdat ik overal m'n nagels inzet dan beschadigt het toch snel (oke oke het is lompheid waardoor de lak zo snel beschadigt maar voorgaande klinkt beter).

Er zit nu op Essence shine last & go! 36 say my name

moet zeggen dat ik op zoek moest naar de naam en ik geen idee had dat ze zulke belachelijke namen hebben O_O
Hahaha, ik vind de namen dus juist leuk, het zal je baan maar wezen.
Alle reacties Link kopieren
Een lichtrode van de Hema. Ik leer hier vanalles over kleurnamen en merken haha.
wij slapen nooit.
Sasserdje schreef:
18-08-2019 21:53
Hahaha, ik vind de namen dus juist leuk, het zal je baan maar wezen.
Ja ik ook. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Sasserdje schreef:
18-08-2019 21:49
@Vitamined Ik haat gel lak, verwijderen vind ik vreselijk en idd het blijft zo lang zitten. Ik kan rustig om de dag een nieuw kleurtje aanbrengen of een nail art er op knallen. Normale lak blijft trouwens wel erg lang zitten bij mij.
Normale lak blijft bij mij een dag of 2-3 puntgaaf zitten en daarna echt niet meer. Met gewone lak vind ik het zo vervelend dat het lang duurt voordat het droog is.

De gellak trek ik er eigenlijk vrij makkelijk af. Lekker snel droog, kan er alles mee doen. Één keer een kleur gehad waarbij dat moeilijk ging, die laat ik dus ook staan:)
Alle reacties Link kopieren
Heb ze nooit erg lang.op n bepaalde lengte breken ze af.verzorg ze met n nagelharder.staat net iets beter dan kaal.
Draag contact lenzen.met hele lange nagels krijg ik ze er niet uit. (Wel in)
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
vitamined schreef:
18-08-2019 21:54
Normale lak blijft bij mij een dag of 2-3 puntgaaf zitten en daarna echt niet meer. Met gewone lak vind ik het zo vervelend dat het lang duurt voordat het droog is.

De gellak trek ik er eigenlijk vrij makkelijk af. Lekker snel droog, kan er alles mee doen. Één keer een kleur gehad waarbij dat moeilijk ging, die laat ik dus ook staan:)
Ik gebruik een snel drogende topcoat. Dan kan ik met een kwartier alles weer doen. Dan laat ik wel de kleur lak drogen (20min). Bij mij blijft het zo een week zitten.
Alle reacties Link kopieren
Poke-girl schreef:
18-08-2019 21:50
Ja ik ook!!!

Hoe lang laten jullie je nagels groeien? Ik heb ze nu alle 10 heel erg lang maar vind knippen zo zonde..
Ik vind hele lange nagels niet mooi.
Ik heb ze een paar mm langer (denk 2-3 mm) dan mijn vingertoppen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een enorme nagelbijter geweest en ben ook heel blij met hoe mooi en lang ze nu zijn. Wel pas mn dochter per ongeluk een krabbel gegeven. Trok gelukkig snel weg 8-)
Alle reacties Link kopieren
lilguinea schreef:
18-08-2019 21:53
Rimmel 60 second super shine in de kleur Rose Libertine
Ik gebruik ook 60 seconds nagellak. Die dus nooit in 60 seconden droog is met een base coat, 2 lagen kleur en een topcoat (ook 60 s).
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Niets.
Ik vind nagellak echt zo'n zinloze uitvinding.
Het stinkt, opbrengen is een drama (voor mij dan..), het is binnen de kortste tijd alweer beschadigd en dan staat het lelijk, het gevoel op je nagels is niet fijn en goede nagellak is ook nog eens duur.
Niet aan mij besteed.
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
18-08-2019 21:42
114 nude demoiselle van l’oreal:
Wauw, deze is mooi! Krijg je die goed gelakt zonder dat ie streperig wordt?
sweetnovember wijzigde dit bericht op 18-08-2019 22:00
28.52% gewijzigd
Mijn favoriete kleur is glitter
Tickel schreef:
18-08-2019 21:57
Ik gebruik ook 60 seconds nagellak. Die dus nooit in 60 seconden droog is met een base coat, 2 lagen kleur en een topcoat (ook 60 s).
Nee ik trek er minstens een uur voor uit om alles goed te laten drogen. Ik gebruik alleen geen base coat, alleen 2 lagen kleur en een topcoat.
Tickel schreef:
18-08-2019 21:57
Ik gebruik ook 60 seconds nagellak. Die dus nooit in 60 seconden droog is met een base coat, 2 lagen kleur en een topcoat (ook 60 s).
Bij mij is ook geen enkele snel drogende lak snel droog. Meestal neem ik er 1 avondje per week voor. Heb ik 5 dagen mooie nagels en 2 dagen wat mindere nagels. Soms doe ik het 2x per week.

En ik heb echt heel veel verschillende merken.
lilguinea schreef:
18-08-2019 21:59
Nee ik trek er minstens een uur voor uit om alles goed te laten drogen. Ik gebruik alleen geen base coat, alleen 2 lagen kleur en een topcoat.
Waarom gebruik je geen base coat als ik vragen mag?
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
18-08-2019 21:52
Die van mij breken vanaf een bepaalde lengte. Zolang ze je niet in de weg zitten zou ik ze niet knippen. Ik zou sowieso niet knippen, maar veilen!
ik knip ze vaak weer even wat korter op het moment dat m'n medereizigers het weer nodig vinden uitvoerig commentaar op m'n nagels te leveren tegen diegene met wie ze reizen. Maar ze veilen was ik nog niet opgekomen, brengt dat nog wat op? :hihi:
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Alle reacties Link kopieren
GinnyJones schreef:
18-08-2019 21:48
Niets, ik vind nagellak enorm mooi en ik heb er ook zeker de nagels voor maar ik kan niet tegen het gevoel van nagellak op mn nagels..
Dit heb ik nou ook!

Behalve op mn teennagels, daar voel ik dan niks van.
#doeslief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven