Mode & Beauty alle pijlers

Wat draag jij 's nachts in bed?

08-10-2019 23:20 267 berichten
Een forumster vond het vreemd dat mensen 's nachts kleding aan hun lijf hebben.

Bij deze dus de vraag ... Wat heb jij 's nachts (of overdag - als je nachtwerk doet) aan als je in je bed ligt?
Op een doorsnee herfst- of lente-nacht.

Wat draag jij 's nachts in bed?

Totaal aantal stemmen: 294

Een pyjama (22%)
Een nachtjapon / big shirt / t-shirt (24%)
Ik slaap naakt (37%)
Iets anders (17%)
Sjulia schreef:
09-10-2019 15:26
Was sarcasme hoor.
Snap ik, maar een oplossing voor dat probleem is het wel ;)
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
09-10-2019 15:28
Snap ik, maar een oplossing voor dat probleem is het wel ;)
Ik doe dat ook maar echt opnemen doet het inlegkruisje het niet. Welke gebruik jij dan?
Sjulia schreef:
09-10-2019 15:29
Ik doe dat ook maar echt opnemen doet het inlegkruisje het niet. Welke gebruik jij dan?
Nee opnemen doen de mijne ook niet hoor (gebruik gewoon AH basic). Ik doe het meer zodat m'n onderbroek dan niet nat is. Ik vind dat altijd zo'n vervelend gevoel.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
09-10-2019 15:29
Ik doe dat ook maar echt opnemen doet het inlegkruisje het niet. Welke gebruik jij dan?
ik doe trouwens na de seks altijd een paar velletjes toiletpapier of paar tissues in mijn ondergoed.
heb een bloedhekel aan inlegkruisjes
lilalinda schreef:
09-10-2019 15:32
ik doe trouwens na de seks altijd een paar velletjes toiletpapier of paar tissues in mijn ondergoed.
heb een bloedhekel aan inlegkruisjes
Blijft dat toiletpapier dan niet plakken? Wordt bij mij altijd een grote bende.
Alle reacties Link kopieren
Jezus wat een hysterisch gedoe zeg over sperma en urine op je beddengoed. Zelfs als er wordt uitgelegd dat mensen gewoon douchen, zich afvegen na een toilet bezoek e.d.

Zo seksloos ook als je net seks hebt gehad en je man/vrouw met een fles dettol aan komt zetten en je het bed uit wordt getrapt omdat er misschien sperma door het matras heen komt en het opgeruimd moet worden. Net als niet naakt willen/mogen slapen vanwege urine en een druiper(? Bezoek een dokter). Doe eens normaal.

En ja ik ben heel schoon, douche altijd 1 soms 2 x per dag, je kan hier van de vloer eten en het bed wordt om de 3 dagen verschoond, maar niet naakt in je eigen bed mogen liggen?! En met je smerige spijkerbroek waar je overal mee in aanraking bent geweest wel lekker op je eigen bank zitten? En je vieze schoenen die overal zijn geweest?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb jarenlang naakt geslapen vond het heerlijk. Na mijn bevalling nu 5 maand geleden heb ik het ineens altijd heel erg koud en nu slaap ik in dikke huispakken.

Ik hoop dat het een "fase" is want het naakt slapen mis ik echt wel.

En misschien een tip voor de mensen die bang zijn dat het matras vies word je hebt hele goede waterdichte matrasbeschermers bij de Ikea.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
05-2019 schreef:
14-10-2019 23:01

En misschien een tip voor de mensen die bang zijn dat het matras vies word je hebt hele goede waterdichte matrasbeschermers bij de Ikea.
Die heb ik ook, voor alle bedden en ik ben er tevreden over. Ik lees dat hij snel breekt maar de mijne gaan niet in de droger en zijn nog prima.

Ik heb wel gelachen om die mensen die alles maar vies vinden. Ik betwijfel of ze zelf ook zoveel lol zullen hebben.
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
15-10-2019 09:53
Die heb ik ook, voor alle bedden en ik ben er tevreden over. Ik lees dat hij snel breekt maar de mijne gaan niet in de droger en zijn nog prima.

Ik heb wel gelachen om die mensen die alles maar vies vinden. Ik betwijfel of ze zelf ook zoveel lol zullen hebben.
Ik vind ze zelf ook wel snel scheuren. Ik stop ze ook niet in de droger. Maar als het op plekken zit waarvan ik denk dat is niet handig dan koop ik gewoon een nieuwe.
Blijf in jezelf geloven !
Bij de Action hebben ze fijne. Beddengoed gaat elke week de was in en de matras- en hoofdkussenbeschermers eens per maand.
En nee, na de seks ga ik geen bed verschonen. Ik wil nagenieten en slapen.

Om On topic te blijven: ik slaap met een onderbroek aan.
Alle reacties Link kopieren
VivaYfke schreef:
16-10-2019 17:37
Bij de Action hebben ze fijne. Beddengoed gaat elke week de was in en de matras- en hoofdkussenbeschermers eens per maand.
En nee, na de seks ga ik geen bed verschonen. Ik wil nagenieten en slapen.

Om On topic te blijven: ik slaap met een onderbroek aan.
Bij de action ook voor 2 persoonsbedden?
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Hemdje en een lange pyjama broek bij -16 en +35 graden.
Stel er isbrand of een inbreker kan ik zo naar buiten
Alle reacties Link kopieren
wittereiger schreef:
08-10-2019 23:46
Op dit moment slaap ik in een longsleeve met ondergoed en sokken. Het liefst slaap ik naakt want dat vind ik het meest comfortabel, maar het wordt nu kouder en mijn dekbed gaat niet hoger dan m'n middel ivm een dreumes aan m'n zij. Dus heel temperatuurs afhankelijk.
Echt geil ik doe met je mee.
Wel te rusten.
Alle reacties Link kopieren
Niks. Met iets aan doe ik geen oog dicht.
Alle reacties Link kopieren
Noor21 schreef:
27-10-2019 10:34
Niks. Met iets aan doe ik geen oog dicht.
Precies dat heb ik nou ook, ik heb niet eens nachtkleding, ik heb drie of vier jaar terug een week in het ziekenhuis gelegen en hield een slip aan maar ook dat heeft geen nacht geduurd.
Alle reacties Link kopieren
Suzan_1991 schreef:
09-10-2019 13:35
Hoe dan ook vies. Water uit het toilet spettert overal heen ook al zie je dit niet. Zal dus vast ook wel op de knop om door te trekken komen. Ze hebben er ooit eens onderzoek naar gedaan en er bleken bij veel mensen E.coli bacteriën op de tandenborstel te zitten. Gelukkig heb ik geen toilet in de badkamer.
De Mythbusters hebben aangetoond dat die bacterieverspreiding een fabeltje is!
Wij slapen allebei naakt, douchen meestal 's ochtends, verschonen ons bed niet wekelijks. Ik was wel altijd mijn handen na toiletbezoek, voor het eten en na het boodschappen doen. Op mijn werk raak ik de deurklink van het toilet niet meer aan na het handenwassen.
sandy1974 schreef:
17-10-2019 18:25
Hemdje en een lange pyjama broek bij -16 en +35 graden.
Stel er isbrand of een inbreker kan ik zo naar buiten
Hier ook. Alleen zomers draag ik een pyjama short met hemdje en in de winter een lange pyjama broek met hemdje.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap echt niet hoe mensen naakt slapen. Of in ieder geval al zonder bh. Als ik geen bh aan heb doet dat serieus gewoon pijn. Als ik sta maar ook als ik lig. De boel moet gewoon goed ingesnoerd worden. :)
Naakt in bed liggen zou ik ook niet fris vinden. Wij slapen dan beide ook in ondergoed (ik dus plus bh) en als het erg kou is een t-shirt/slaapshirt aan.
Een longsleeve en een yogabroek.
Alle reacties Link kopieren
Lila_Lilly_ schreef:
16-11-2019 15:03
Ik snap echt niet hoe mensen naakt slapen. Of in ieder geval al zonder bh. Als ik geen bh aan heb doet dat serieus gewoon pijn. Als ik sta maar ook als ik lig. De boel moet gewoon goed ingesnoerd worden. :)
Naakt in bed liggen zou ik ook niet fris vinden. Wij slapen dan beide ook in ondergoed (ik dus plus bh) en als het erg kou is een t-shirt/slaapshirt aan.
Ik heb juist dat de beugel van mijn BH altijd gaat prikken of irriteren als ik mijn BH aan heb in bed.

Ik draag een pyjama (ben een koukleum) en als het echt warm is naakt.
Alle reacties Link kopieren
Lila_Lilly_ schreef:
16-11-2019 15:03
Ik snap echt niet hoe mensen naakt slapen. Of in ieder geval al zonder bh. Als ik geen bh aan heb doet dat serieus gewoon pijn. Als ik sta maar ook als ik lig. De boel moet gewoon goed ingesnoerd worden. :)
Ik heb niet zoveel boel om in te snoeren. Zonder bh gaat bij mij prima, overdag en 's nachts. :)
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Lila_Lilly_ schreef:
16-11-2019 15:03
Ik snap echt niet hoe mensen naakt slapen. Of in ieder geval al zonder bh. Als ik geen bh aan heb doet dat serieus gewoon pijn. Als ik sta maar ook als ik lig. De boel moet gewoon goed ingesnoerd worden. :)
Naakt in bed liggen zou ik ook niet fris vinden. Wij slapen dan beide ook in ondergoed (ik dus plus bh) en als het erg kou is een t-shirt/slaapshirt aan.
Ik juist niet met bh slapen. Dat doet zeer. Ik slaap dus zonder bh maar wel met pyjama broek/shirt en los hemdje.
Alle reacties Link kopieren
Lila_Lilly_ schreef:
16-11-2019 15:03
Ik snap echt niet hoe mensen naakt slapen. Of in ieder geval al zonder bh. Als ik geen bh aan heb doet dat serieus gewoon pijn. Als ik sta maar ook als ik lig. De boel moet gewoon goed ingesnoerd worden. :)
Naakt in bed liggen zou ik ook niet fris vinden. Wij slapen dan beide ook in ondergoed (ik dus plus bh) en als het erg kou is een t-shirt/slaapshirt aan.
Misschien ligt het eraan hoeveel je hebt? Een hemdje of broek vind ik altijd wel fijn, dan gaat het nergens plakken als het warm is, maar een BH, nee, die ondingen draag ik alleen voor mijn werk. Mijn sportbh's zitten trouwen wel lekker.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
16-11-2019 15:50
Misschien ligt het eraan hoeveel je hebt? Een hemdje of broek vind ik altijd wel fijn, dan gaat het nergens plakken als het warm is, maar een BH, nee, die ondingen draag ik alleen voor mijn werk. Mijn sportbh's zitten trouwen wel lekker.
Ik heb een grote cup maar slaap altijd zonder bh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven